آتلانتا شهردار: مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در شهرستان ماسک قانون نادیده گرفته علم

آتلانتا گرجستان - رژیم صهیونیستی. برایان کمپ شکایت کرد شهر آتلانتا بیش از آن در صورت-ماسک مورد نیاز فقط پس از

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

آتلانتا گرجستان - رژیم صهیونیستی. برایان کمپ شکایت کرد شهر آتلانتا بیش از آن در صورت-ماسک مورد نیاز فقط پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در این شهرستان وارد شده و بدون پوشیدن ماسک شهردار Keisha لنس کف روز جمعه گفت.

در یک مصاحبه با CBS "صبح امروز" کف سوال زمان طرح دعوی در دادگاه واصل مدت کوتاهی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه در سفر به شهرستان خواستار دادخواهی "واقعا عجیب و غریب است."

"من اشاره کرد که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از نقض آن جهت که او فرود در فرودگاه ما و نه پوشیدن ماسک," او گفت:.

او گفت: کمپ "یک مغلوب ساختن پیشی جستن وفادار و او به نظر می رسد کار بسیار سخت به لطفا رئیس جمهور از ایالات جنوبی ایالات متحده آمریکا است که اغلب در هزینه از مردم در کشور ما است."

پرسید که آیا او فکر می کند مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق به کمپ فایل طرح دعوی در دادگاه او گفت که او نمی تواند صحبت در مورد هر آنچه که مکالمات آنها بود.

اما او افزود که مغلوب ساختن پیشی جستن "به نقض قوانین شهر ما فقط در یک اعتنایی آشکار برای علم است."

کمپ در دفاع از طرح دعوی در دادگاه در یک کنفرانس مطبوعاتی در صبح روز جمعه متهم آتلانتا مقامات از بازی سیاست و نه اجرای دستور دولت در حال حاضر در اثر. کمپ گفت: این طرح دعوی در دادگاه واصل شد "به نمایندگی از صاحبان کسب و کار خود و کارکنان زحمتکش گرجی در سراسر منطقه که همچنان به تلاش برای پایان می رسد دیدار."

"شهردار کف ماسک حکم نمی تواند اجرا شود اما او تصمیم به شاتر کسب و کار و تضعیف رشد اقتصادی ویرانگر" جمهوریخواه فرماندار اضافه شده است.

کمپ و گرجستان دادستان کل کریس کار در دادگاه های ایالتی کت و شلوار واصل اواخر روز پنجشنبه استدلال که کف کرده است, تجاوز به او اقتدار و باید اطاعت کمپ اجرایی سفارشات تحت قوانین ایالتی.

کمپ منظور شده است ملاقات با تمرد با کف و شهرداران از دیگر شهرستانها گرجستان که گفت آنها ادامه خواهد داد اجرای ماموریتهای خود را و آماده شدند برای رفتن به دادگاه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب