آتلانتا شهردار دفاع حقوقی Face-Off با گرجستان فرماندار بیش ماسک

بزرگنمایی این تصویر آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین در اینجا دیده می شود در سال 2018 به نام اجباری ب

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین در اینجا دیده می شود در سال 2018 به نام اجباری برای پوشیدن ماسک در شهرستان خود را. Paras گریفین/گتی ایماژ برای جوهر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Paras گریفین/گتی ایماژ برای جوهر

دموکراتیک آتلانتا شهردار Keisha لنس کف و جمهوری خواه گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ روبرو هستند در یک نبرد قانونی بیش ماسک حکم.

کف صدور یک فرمان اجرایی در جولای 8 نیاز مردم به پوشیدن ماسک در آتلانتا. کمپ شکایت کرد و گفت او سیاست را نقض اجرایی خود را که به شدت تشویق می کند ماسک پوشیدن اما آن را نیاز ندارد. کمپ گفت: استان ها و شهرداری ها نمی تواند قوانین خود را که یا بیشتر یا کمتر محدود از قوانین ایالتی.

دو طرف مذاکره بوده اند برای حل این مورد. یک دادگاه برنامه ریزی شده برای روز شنبه لغو شد برای ادامه مذاکرات.

"خواهیم دید" اگر مذاکره راه حل ممکن است کف گفته NPR Ari Shapiro. "مهم ترین چیز این است که ما همچنان به نگه داشتن در خط مقدم هر تصمیم گیری است که ما را سلامت و ایمنی افرادی که تماس آتلانتا خانه. و آنچه ما می دانیم از ما بهداشت حرفه ای است که با پوشیدن ماسک می رود بسیار راه طولانی در کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19."

کف صحبت با همه چیز در نظر گرفته, در مورد دعوای حقوقی و سال آینده مدرسه است. در اینجا گزیده ای:

رژیم صهیونیستی. کمپ موقعیت است که شهرداران نمی توانند پیاده سازی خط مشی های بهداشت عمومی است که فراتر از خود دستور اجرایی. چرا شما باور یک شهردار باید قادر به نادیده گرفتن یک فرماندار در یک موضوع مثل این ؟

وجود دارد بسیاری از حقوقی و قانونی در این میان آنها از جمله این واقعیت است که آن را اعتقاد بر این است که فرماندار اضطراری سفارش بیش از قدرت خود را به عنوان فرماندار. ...

در پایان روز, فرماندار متعلق به یک حزب است که اغلب صحبت می کند در مورد کنترل محلی و اغلب افزایش نیاز و تمایل برای شهرداری ها قادر به تصمیم گیری خود را به عنوان آن مربوط به هر تعداد از مسائل از جمله زمانی که ما وارد COVID-19 بحران و مدارس شد و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یا نه آنها را خواهد دید; فرماندار معوق به کنترل محلی بر روی آن تصمیم گیری.

باور من این است که یک ماسک قیمومیت نیز چیزی است که کنترل محلی باید در قانون. دلیل اینکه ما می دانیم که تعداد ما بسیار بالا در آتلانتا. ... و تنها راهی که ما می رویم به رسیدن به طرف دیگر از COVID-19 است که شروع به ساخت تصمیم گیری هوشمند در مورد چگونه ما ادامه با سلامت و ایمنی ما ساکنان. و بخشی از آن را بسیار ساده است: پوشیدن ماسک.

اجازه دهید من نیز از شما بخواهند در مورد برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید. یکی از چهار فرزند آزمایش مثبت برای [coronavirus] و شما و شوهر خود را به عنوان به خوبی. چگونه است که تجربه به عنوان پدر و مادر از کودکان سن مدرسه که به این بیماری تاثیر می گذارد خود را به فکر کردن در مورد اینکه آیا آتلانتا دانش آموزان می توانند با خیال راحت رفتن به مدرسه در فرد ؟

نگرانی من واقعا یکی که متولد خارج از تجربه ما به دلیل, دوباره, ما تا به حال یکی از فرزندان ما برای تست مثبت بدون علامت و سپس من و همسرم آلوده شد و یک هفته بعد. این چیزی است که ما معلمان ما متولیان ما تریا کارگران ما رانندگان اتوبوس و بسیاری دیگر مواجه خواهد شد هنگامی که فرزندان ما به مدرسه بروند. نه به ذکر است بسیاری از فرزندان ما در آتلانتا بالاتر از میانگین ملی نرخ آسم. آسم بسیار مشترک با آمریکایی آفریقایی تبار کودکان است. آفریقایی آمریکایی کودکان بیشتر احتمال دارد به مرگ از آسم از دیگر نژادها. و بنابراین تعدادی از نگرانی های از جمله فرزندان ما پس شاید که بدون علامت و سپس رفتن به خانه و آلوده و تأثیر خانواده خود را. و ما می دانیم که در سیاه و سفید و قهوه ای جوامع COVID-19 بیشتر احتمال دارد به کشنده باشد. ...

به عنوان شهردار, من نمی کنترل مدارس در شهر ما منشور. آن را به طور مستقل انتخاب هیئت مدیره مدرسه همراه با [یک] به طور مستقل منصوب شد سرپرست. اما گفته شده که ما در حال کار بسیار نزدیک با سرپرست جدید ما را به مطمئن شوید که فرزندان ما را از آنچه آنها نیاز دارند به طوری که می توان آنها را برای مدرسه آماده در این پاییز.

گاس Contreras و کورتنی Dorning تولید و ویرایش صوتی داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن