در انگلستان مراقبت از خانه و ساکنان درخشان بازسازی نمادین آلبوم را پوشش می دهد در توییتر

Sydmar تسلیم مراقبت از ساکنان خانه و مراقبین شده اند بازآفرینی کلاسیک آلبوم را پوشش می دهد. این خانه در حال ح

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

ساکنان در Sydmar تسلیم مراقبت از خانه در Edgeware, انگلستان بوده است در مستند به مدت چهار ماه.

به عنوان فعالیت های مدیر در صفحه اصلی رابرت Speker می خواستم به نگه داشتن ارواح در حالی که بازدید کنندگان و خارج سرگرمی نیست مجاز است.

نتیجه درخشان پروژه متولد: بازآفرینی کلاسیک آلبوم را پوشش می دهد با ساکنان بازیگران به عنوان ستاره راک.

Speker توییتی side-by-side عکس اصلی را پوشش می دهد و Sydmar تسلیم ساکنان جدید طول می کشد و توییت به سرعت در زمان خاموش.

به جای انگلیسی, آدل خواننده, دیدار 93 ساله ورا.

برگردان های ترسناک در اسپرینگستین معروف دنیا در آمریکاوجود دارد آبی-jeaned مارتین استاینبرگ در مقابل پرچم انگلیسی.

هر کسی می تواند بهبود پس از David Bowie را یاد رعد و برق پیچ و مهره, نقاشی چهره? رم کوهن به نظر می رسد به یک آیکون خودش با رعد و برق پیچ و مهره های برجسته با موهای سفید.

وجود دارد توبا David Michael Jackson, رابطه جنسی خشن در یک ژاکت چرمی.

و شیلا جزایر به عنوان یک Sydmar تسلیم پانک بازسازی Clash گیتار-فوق العاده با یک عصا راه رفتن آماده می ریزد.

کارکنان کردم در این پروژه هم با چهار مراقبین روشن از پایین به دنبال هر بیت به عنوان مودی به عنوان ملکه.

"من ساخته شده این پیشنهادات که آلبوم و که ساکن مناسب نگاه و یا تا به حال مبهم شباهت به هنرمند" Speker توضیح داده شده در توییتر. "سپس من پیشنهاد این ایده به هر ساکن ، با کمال میل همه آنها را شاداب و شاید کمی ژولیده اما خوشحال به شرکت کنند."

او می گوید ساکنان', آرایش, خود جلب کرد, خالکوبی و انجام عکاسی و ویرایش. یک خانه مراقبت مدیر کمک کرده و با مو و آرایش لمس یو پی اس.

Speker که شروع به کار در Sydmar تسلیم در سال 2015 موفق به کسب جوایزی از خود نوآوری قبل از. "رابرت همچنان مبهوت ما را با خود خلاق و تا حدودی" خارج از جعبه "ایده" Sydmar تسلیم مدیر جولی دیوی شهادت در صفحه اصلی وب سایت.

و اشاره کرد که Speker تا به حال برنده یک فعالیت هماهنگ کننده جایزه Sydmar تسلیم یادداشت که او "انجام فعالیت های خود را با خلاقیت, ابتکار و خلاقیت و فردیت و اصالت" و به تازگی در زمان اقامت شنا برای اولین بار در 20 سال.

این شده است تلخ بار در برخی از مراقبت از خانه در انگلستان در میان ساکنان در خانه های پرستاری در انگلستان و ولز از 28 دسامبر 2019 به 12 ژوئن سال 2020 وجود دارد نزدیک به 30000 هزار مرگ و میر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

"به این وضعیت است که در آن می تواند ماه قبل از تغییر وضعیت برای آنها و نیاز به نگه داشتن آنها را شاد و سرگرم و پر از روح است هرگز بیشتر مهم" Speker نوشت: در یک GoFundMe صفحه او ایجاد شده برای حمایت از مراقبت در منزل.

"افراد مسن باقی خواهد ماند در مستند برای مدت زمان طولانی," او نوشت: "و من می خواهم به خود را در زمان به عنوان شاد و پر از لذت و علاقه خود را به عنوان امکان پذیر است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن