حداقل 6 افسران پلیس لس آنجلس را coronavirus; 160 قانون اجرای موارد در سراسر کشور

حداقل شش لس آنجلس پلیس آزمایش مثبت برای coronavirus شامل دو بخش ترین ارشد فرماندهی کارکنان به عنوان نگرانی در

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

حداقل شش لس آنجلس پلیس آزمایش مثبت برای coronavirus شامل دو بخش ترین ارشد فرماندهی کارکنان به عنوان نگرانی در مورد پاسخ اول' افزایش خطر بیمار شدن رشد در سراسر کشور.

تعدادی از افسران پلیس لس آنجلس آزمایش مثبت دو برابر شده است در چند روز گذشته به عنوان بخش ramped تا تست از کسانی که در برگزاری نمایشگاه علائم با توجه به منابع متعدد آشنا با این وضعیت اما مجاز به بحث در مورد آن با رسانه ها.

تعداد آلوده افسران پلیس لس آنجلس است انتظار می رود افزایش به عنوان گروه می فرستد بیشتر کارکنان به آزمایش می شود. چهارده ماموران دستور داده شد به نمایش در اواخر هفته گذشته است. این دسته جدید از آلوده پرسنل شامل یک مقام عالی رتبه که نظارت از تعداد زیادی از عملیات گشت.

که فرد دوم در رئیس میشل مور فوری مدار به قرارداد ویروس. یک آرام بخش استاد راهنما برای اولین بار به قرارداد این ویروس در گروه بود و در بیمارستان بستری شود.

تبلیغات

بیش از 160 افسران پلیس در سراسر آمریکا تبدیل شده اند آلوده به ویروس coronavirus. نزدیک به 100 نفر از کسانی که موارد شامل اداره پلیس شهر نیویورک. محلی ماموران با فرودگاه لوس آنجلس و سان خوزه ادارات پلیس نیز بد افتاده.

Coronavirus ثابت شده است اجتناب ناپذیر برای اولین پاسخ دهندگان در هفته های اخیر و می تواند تغییر راه اجرای قانون مقامات به کار گیرند برای ماه می باشد. دستگیری توسط پلیس لس آنجلس و L. A. شهرستان کلانتر بخش کاهش یافته است به طور قابل توجهی به عنوان ویروس گسترش یافته است و هر دو بخش باید به دستور افسران و نمایندگان به استناد و آزادی مردم در هر زمان ممکن است برای سطح پایین جرائم.

شهرستان courthouses نیز برای چند روز بسته شده و هیئت منصفه محاکمه شده اند به حالت تعلیق برای یک ماه در امید محدود کردن گسترش بیماری است.

یک سخنگوی پلیس لس آنجلس گفت که این گروه را انتشار اطلاعات جدید در تعدادی از افسران تحت تاثیر اواخر دوشنبه. بخش است که میله میله به دریافت هزاران نفر از محافظ اضافی N-95 ماسک برای افسران خود را برای کمک به آنها در مقابله با پتانسیل تماس با آلوده ،

برخی از افسران ابراز نا امیدی با فرماندهان در LAPD مرکزی بخش پس از منابع گفت: بار است که یک افسر است که بعد از آزمایش مثبت برای این ویروس برگزاری نمایشگاه نشانه ها در محل کار به صورت دو روز قبل از اینکه به خانه فرستاد.

تبلیغات

افسر که اخیرا در بازگشت از تعطیلات در خارج از کشور بود "سرفه و عرق" در هنگام رول در بخش مرکزی که گشت مناطق که عبارتند از: مرکز شهر, L. A., منابع گفت.

آن را بلافاصله روشن نیست اگر افسر رفت در تماس و یا در غیر این صورت تعامل با مردم است. در بیانیه پلیس لس آنجلس گفت: افسر خانه فرستاده شد پس از ناظران آگاه شد او بیمار بود.

یک افسر که مشغول به کار با بخش مرکزی افسر که تست مثبت نیز در حال حاضر در حال بررسی برای دیدن اگر او قراردادی بیماری میگویند.

"با مردان و زنان ما در خط مقدم از این بحران ارائه خدمات اساسی به ما و شهر ما می دانیم بیشتر کارکنان قرارداد ممکن coronavirus" این گروه در بیانیه ای گفت شنبه. "ما ادامه خواهد داد برای اطمینان از تمام امکانات تمیز و امن در حالی که رسیدگی به رفاه از تیم ما."

این بخش است که انتظار می رود به جای آن افسران در 12 ساعت شیفت در هفته های آینده و لغو تمام تعطیلات به عنوان یک راه به گوشت گاو تا نیروی انسانی در پاسخ به کروناویروس شیوع اجرای قانون منبع گفت.

این بخش نیز برنامه ریزی برای اختصاص افسران به هر یک از شهر جدید پناهگاه های اضطراری که انتظار می رود به رشد در تعداد با توجه به منبع آشنا با برنامه ای که قادر به صحبت علنی در مورد آنها.

این برنامه هنوز در حال نهایی شدن است اما بخشی از یک تلاش توسط پلیس لس آنجلس به بسیج و کمک در طول بحران بهداشت عمومی.

در اوایل این ماه پلیس لس آنجلس گفت: این امر تغییر نیمی از کارآگاهان مشغول به کار در آن جامعه به ایستگاه های روزانه گشت برای اطمینان از صلح عمومی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب