حداقل 16 کشته از جمله افسر پلیس در نوا اسکوشیا تیراندازی

بزرگنمایی این تصویر اعضای Royal Canadian Mounted Police (RCMP) واحد تاکتیکی مشورت پس از مشکوک در یک

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

اعضای Royal Canadian Mounted Police (RCMP) واحد تاکتیکی مشورت پس از مشکوک در یک تیراندازی مرگبار داد و بیداد کشته شد در یک ایستگاه گاز در نوا اسکوشیا, کانادا در روز یکشنبه. تیم Krochak/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تیم Krochak/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 11:44 p. m. ET

حداقل 16 نفر از جمله یک افسر پلیس در حال مرده پس از 12 ساعت داد و بیداد تیراندازی در نوا اسکوشیا به گفته مقامات کانادا. مشکوک تیرانداز نیز مرده است. این فکر به کانادا مرگبارترین تیراندازی دسته جمعی در تاریخ معاصر است.

Royal Canadian Mounted Police (RCMP) شناسایی متهم مسلح به عنوان گابریل Wortman, 51. آنها اعتقاد دارند او به تنهایی عمل کرده و منجر پلیس در تعقیب سراسر بخش شمالی استان کانادا آغاز شد که روز شنبه و به پایان رسید در صبح روز یکشنبه.

RCMP شناسایی مرحوم افسر به عنوان پاسبان هایدی استیونسون که تا به حال شده است با زور به 23 سال است. یک افسر دیگر است که تحت درمان پس از او مجروح شد اما انتظار می رود که برای بازیابی, مقامات گفت.

"تاثیر این حادثه را گسترش از یک پایان از این استان به دیگر گفت:" لی Bergerman دستیار کمیسر نوا اسکوشیا RCMP, در بیانیه ای. "به عنوان Nova Scotians ما باید به آنچه که ما در حال شناخته شده است. و گرد هم می آیند در زمان نیاز و حمایت از یکدیگر است."

تیراندازی آغاز شد و شنبه شب در روستایی کوچک در جامعه Portapique که در آن پلیس در پاسخ به گزارش هایی از تیراندازی. تعقیب به پایان رسید و حدود 11:40 صبح به وقت محلی روز یکشنبه در خارج از یک ایستگاه گاز در جامعه از Enfield RCMP تایید کرد.

در طول یک کنفرانس خبری یکشنبه RCMP رئیس سرپرست کریس چرم گفت: پلیس وارد به یک "هرج و مرج صحنه" توصیف "چند تلفات" هر دو در داخل و خارج از محل اقامت.

در یک نقطه, مقامات گفت: مظنون لباس پوشیدن و در آنچه به نظر می رسد به یک پلیس. آنها همچنین او را دیدم رانندگی یک ماشین با مثل یک رزمناو پلیس RCMP.

چرم می گوید وجود دارد حداقل یک حادثه در طول شب است که در آن پلیس رد و بدل تیراندازی با شک دارم.

"وجود دارد مکان های مختلف در سراسر استان که در آن افراد کشته شده اند," او گفت: بدون دادن جزئیات بیشتر. او افزود که ممکن است بیشتر قربانیان پلیس نه واقع نشده است.

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو تمدید تسلیت خود را به مردم آسیب دیده از تیراندازی.

"به Portapique جامعه ما در حال نگه داشتن همه از شما در افکار ما," او گفت در توییتر. "و به نمایندگی از همه کانادایی ها من می خواهم شما بدانید که ما برای شما در اینجا - و ما در اینجا برای شما در روزها و هفته های پیش رو است."

در یک بعد از ظهر یکشنبه آدرس, Nova Scotia برتر استفان McNeil به نام تیراندازی "یکی از بی معنی ترین اعمال خشونت در استان ما سابقه باشد."

"به خانواده های قربانیان و به کسانی که هنوز احساس ترس قلب من به شما می رود. می دانم که همه Nova Scotians با شما" مک نیل گفت.

در کانادا که تنگ تر محدودیت مالکیت اسلحه از آمریکا تیرباران های دسته جمعی نسبتا نادر است. قبل از این آخر هفته این کشور را بدترین جرم تیراندازی اتفاق افتاده در سال 1989 زمانی که یک فرد مسلح در کبک کشته شدن 14 زنان پس از باز کردن آتش سوزی در یک کالج است.

این است که در حال توسعه داستان. برخی از چیزهایی است که گزارش شده توسط رسانه ها را بعد از آن به نوبه خود اشتباه است. ما تمرکز بر روی گزارش از مقامات پلیس و مقامات دیگر معتبر, اخبار رسانه ها و خبرنگاران هستند که در صحنه. ما به روز رسانی خواهد شد به عنوان وضعیت توسعه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن