حداقل 1 کشته در میان در سراسر کشور تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ

بزرگنمایی این تصویر یک مرد را افزایش می دهد دست خود را به عنوان پلیس در سراسر خیابان در جریان تظاهرا

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد را افزایش می دهد دست خود را به عنوان پلیس در سراسر خیابان در جریان تظاهرات روز جمعه در مینیاپولیس. تظاهرکنندگان ابراز خشم و غم و اندوه در سراسر کشور بیش از مرگ جورج فلوید. یک افسر پلیس دیده می شد در فیلم فشار دادن زانو خود را به Floyd گردن. که افسر بود و بعد از کار اخراج شده و متهم در مرگ است. خولیو کورتز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خولیو کورتز/AP

به روز شده در 3:26 p. m. و شنبه

عصبانی تظاهرات سراسری در روز جمعه پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. درگیری های خشونت بار میان فعالان و اجرای قانون در بسیاری از مکان است.

یک نفر کشته شد در دیترویت به عنوان صدها نفر از مردم با تجمع در مرکز شهر به عنوان بخشی از سراسر کشور تظاهرات.

WXYZ تلویزیون یک ABC News, وابسته, گزارش دیترویت سخنگوی اداره پلیس گفت: "یک خاکستری دوج دورانگو کشیده و شلیک به جمعیت قابل توجه جوان 19 ساله مرد."

تیراندازی شامل نیست ،

معترضان اجازه داده شد به راهپیمایی در خیابان ها تا مدت کوتاهی قبل از نیمه شب هنگامی که افسران مجهز ضد شورش شروع به شلیک گاز اشک آور به جمعیت با توجه به اخبار ایستگاه.

به گفته مقامات دست کم نه نفر دستگیر شده بودند پس از تظاهرات بودند تلفظ به تجمعات غیر قانونی.

در مینیاپولیس پس از یک شب از شورش, غارت و تنظیم تعدادی از کسب و کار به آتش کشیده در پنجشنبه وضعیت آرامتر به نظر می رسید در مینیاپولیس اوایل جمعه.

مقامات وجود دارد به نظر می رسد را به عدم مقابله با رویکرد مردم در راهپیمایی را از طریق این شهر برای بسیاری از روز, با وجود برخی موارد مدنی اختلال است. اما به عنوان ساعت گذشت و معترضان را نادیده گرفته citywide 8 بعد از ظهر حکومت نظامی اجرای قانون معکوس ،

استراتژی جدید شامل استقرار یک ستون از نیروهای گارد ملی از جمله خودروهای زرهی, برای پاسخ به اعتراضات نزدیک به 5 حوزه. مردم تا به حال set fire to the 3rd حوزه در روز پنج شنبه شب پلیس مجبور به ترک ساختمان.

در شب جمعه معترضان همچنین بنا به گزارش دیده می شد شکستن را به یک Wells Fargo Bank, که همچنین به آتش کشیدند.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و مینیاپولیس شهردار یعقوب فری خواست تظاهرکنندگان برای رفتن از خانه در صبح زود کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه.

Walz گفت: او را درک احساس خشم در سراسر کشور اما محکوم آنچه که او به نام "گستاخ نابودی است."

"این است که عزادار," او گفت:. "این است که ساخت یک بیانیه است. این است که تهدید کننده زندگی و خطرناک ترین و مجرب ترین نیروهای خارج وجود دارد."

فری گفت که او "reeling" همراه با بقیه شهر خود اما تاکید کرد که "هیچ افتخار در به آتش کشیدن شهر خود را." او برجسته کسب و کارهای محلی و موسسات بسیاری از شهروندان بستگی دارد در میان همه گیر است که نابود شده بود.

عمده ژنرال جان جنسن اعلام کرد دولت گارد ملی آماده شد برای استقرار 1,700 سربازان. عمل خواهد بود که بزرگترین استقرار در مینه سوتا در تاریخ دولت.

"آنها در حال گفتن داستان ما و شما disgracing خود ساختمان"

در شهرهای دیگر بسیاری از تظاهرات مسالمت آمیز آغاز شد اما به عنوان روز باز و در شب کاهش یافت و آنها به طور فزاینده ای خشونت آمیز.

که درست در آتلانتا که در آن یک جمعیت معترضان در خارج از ورود به سی ان ان ستاد در شب جمعه بارها و بارها با پرتاب سنگ در افسران تلاش برای نگه داشتن آنها را از عجله به داخل ساختمان.

بزرگنمایی این تصویر

افسران پلیس و معترضان درگیری روز جمعه در نزدیکی سی ان ان مرکز در آتلانتا در پاسخ به جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در روز یادبود. مایک استوارت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک استوارت/AP

مسلح با دنده ضد شورش بیش از یک دوجین افسران braced به عنوان آنها را تحمل حملات از معترضان با سنگ و نارنجک دود و ظاهرا BB دور. در یک نقطه معترضان انداخت flashbang که منفجر در لابی.

در پاسخ به گرجستان-رژیم صهیونیستی. برایان کمپ صادر وضعیت اضطراری در سراسر نیمه شب.

"در درخواست از شهردار [Keisha لنس کف] و در مشاوره با ایمنی و آمادگی اضطراری مقامات, من صادر وضعیت اضطراری برای Fulton County برای فعال کردن به عنوان بسیاری از 500 [گرجستان گارد ملی] نیروهای نظامی برای حفاظت از افراد و اموال در آتلانتا" کمپ اعلام کرد در یک صدای جیر جیر.

در روز قبل از آن یک خودروی پلیس به آتش کشیده شد. یک عمل خرابکاری خبرنگاران باید اشاره کرد به عنوان یک نقطه عطف در فعالیت های روز.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف التماس کرد با کسانی که به راهپیمایی در خیابان ها برای جلوگیری از شورش.

"شما در حال سوختن ماشین شما را مخدوش سی ان ان ساختمان است. تد ترنر آغاز سی ان ان در آتلانتا 40 سال پیش به خاطر او معتقد بود که ما به عنوان یک شهر است. ... آنها در حال گفتن داستان ما و شما disgracing ساختمان خود را" کف گفت: در یک مصاحبه تلویزیونی.

دیگران که تا به حال احاطه شده سی ان ان دفتر مرکزی شکست ساختمان را پنجره ها و اسپری گرافیتی در شبکه آرم.

پیام ناخوانا در ساختمان شامل توهین به ناروا همراه با #عشق و "نه پلیس."

لس آنجلس جمعیت فرود در لباس افسر

در لس آنجلس یک جمعیت عصبانی با عجله به خیابان ها میان ترافیک می دوزند.

در یک نقطه و یک افسر برداشت یک مرد فعال در تلاش برای جلوگیری از او. خلاصه بعد از یک کشمکش یک ازدحام معترضان کشیده افسر به زمین. آنها فرود در لباس افسر لگد زدن و ضربه او را با نشانه اعتراض. در نهایت یک مرد در لباس غیر نظامی کشیده افسر از غوغا.

ده ها تن از مردم بعد از راهپیمایی بر روی 110 آزادراه مسدود کردن تمام خطوط عازم شمال.

اما به عنوان خورشید مجموعه, برخی از معترضان شد بیشتر مخرب است.

یک گروه گران ویندوز از مرکز شهر استارباکس و دیگر رستوران های محلی. دیگران مجموعه ای از قوطی های زباله را به آتش و تحت فشار قرار دادند dumpsters نسبت به خطوط افسران پلیس.

در حدود 10:30 p. m. به وقت محلی اداره پلیس اعلام غیر قانونی مجمع در طول هسته ای منطقه مرکز شهر.

"این است که ساخته شده پس تکرار اعمال خشونت و اموال آسیب" گفته مقامات در توییتر.

کاخ سفید در مستند

بعد از ظهر روز جمعه سرویس مخفی ایالات متحده به طور موقت قفل شده کاخ سفید پس از تظاهرکنندگان با تجمع در اعتراض به دروازه. بسیاری از زمان, زانو, در حالی که دیگران شعار می دادند "آیا شلیک کنید."

مدت کوتاهی پس از آن سرویس مخفی مقامات گفت: "پرسنل در حال حاضر در حال کمک به دیگر سازمان های اجرای قانون در طول یک تظاهرات" در پارک در سراسر از کاخ سفید است. اجرای قانون تلاش معترضان بیش از موانع فلزی که به صورت یک لایه از حفاظت در اطراف کاخ سفید است.

نیویورک تظاهرات به خشونت کشیده شد

تظاهرات بی خانمان در نیویورک مسالمت آمیز در ابتدا در پایین منهتن منطقه و پس از آن با جهش از خشونت در مرکز بارکلیز در بروکلین. معترضان انداخت بطری آب و شعار توهین در پلیس.

در یک ویدئو گرفته شده توسط یک خبرنگار محلی پلیس دیده می شود و دارای حق اعمال باتوم و ضرب و شتم چندین معترض به زمین در یک نقطه پاشش جمعیت با یک دافع و ساخت بازداشت.

"ما افسران پلیس داده شده بسیار واضح و روشن آموزش: مثل همیشه احترام تظاهرات مسالمت آمیز. ما در این شهر سابقه طولانی احترام به هر نوع دیدگاه است که جوهر از شهر نیویورک" شهردار نیویورک, بیل د Blasio گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه.

AP گزارش در بروکلین حداقل یک NYPD ون به آتش توسط تظاهرکنندگان دو بار جداگانه.

حداقل 200 تظاهر کنندگان دستگیر شدند و یک دوجین NYPD افسران مجروح با توجه به محلی گزارش. هفتاد معترضان به زندان گرفته شده در روز پنج شنبه.

در دنور, ویندوز, شد, شکست, آتش سوزی سوخته در اواخر شب

تظاهرکنندگان در دنور, کلرادو., جمع آوری مسالمت آمیز در ظهر جمعه برای دومین روز متوالی در وضعیت پایتخت و مرکز شهر با توجه به محلی گزارش. معترضان شعار می دادند "می گویند نام خود را — جورج فلوید" و دیگر شعارهای اما در نهایت تلاش را شکست با پلیس است.

معترضان تخریب یک مجسمه در کنگره مراحل و اسپری رنگ "من نمی توانم نفس بکشم" و دیگر نقاشی های دیواری در ستون.

با توجه به محلی گزارش تظاهرکنندگان ویندوز و پرتاب بطری آب و سنگ در, افسران پلیس که انداخت فلش چتری شات فلفل گلوله و اسپری گاز اشک آور در جمعیت.

صورتش Anderson, دنور, عضو هیئت مدیره مدرسه و جامعه سازمان گفت: در یک صدای جیر جیر کسانی که به اونها در خشونت جمعه خواسته شد تا برای جلوگیری از اعتراض سازمان.

این است که در حال توسعه داستان. برخی از چیزهایی که گزارش شده توسط رسانه ها را بعد از آن به نوبه خود اشتباه است. ما تمرکز بر روی گزارش از مقامات و دیگر مقامات معتبر, اخبار رسانه ها و خبرنگاران هستند که در صحنه. ما به روز رسانی خواهد شد به عنوان وضعیت توسعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب