حداقل 1 کشته شدگان گردباد اوکلاهما و تگزاس

بزرگنمایی این تصویر این تصویر ساخته شده از ویدئو ارائه شده توسط توماس Marcum نشان می دهد یک گردباد د

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

این تصویر ساخته شده از ویدئو ارائه شده توسط توماس Marcum نشان می دهد یک گردباد دیده از بزرگراه دولت 48 در دورانت, Okla., در روز چهارشنبه. توماس Marcum/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
توماس Marcum/AP

حداقل یک نفر کشته شد و یکی دیگر از بستری در بیماری جدی پس از یک گردباد از طریق جنوب مرکزی ایالت اوکلاهما در نزدیکی مرز تگزاس آسیب به خانه های پاره کردن درختان و داونینگ خطوط برق.

رسانه های محلی گزارش داد دو مرگ اما مقامات تایید کرد تنها یک.

این گردباد که لمس کردن در نزدیکی شهر Madill در حدود 5 بعد از ظهر به وقت محلی روز شنبه (6 p. m. ET) یکی از یک سری از غرب به شرق در حال حرکت طوفان به اوکلاهما و تگزاس بعد از ظهر چهارشنبه با توجه به کانال 9 اخبار در شهر اوکلاهما.

اوکلاهما گروه مدیریت اضطراری گفت: حداقل 12 خانه ها آسیب دیده اند و بیش از 2.300 مشتریان در Madill بدون برق شدند.

آژانس تایید کرد یک مرگ. Marshall County Emergency مدیریت مدیر رابرت Chaney شد به نقل از آسوشیتد پرس عنوان کرد و گفت یک بدن داشت حدود یک چهارم مایل از یک J&I ساخت تریلر گیاه که همچنین آسیب دیده در طوفان.

یکی دیگر از گردباد در جنوب شرقی تگزاس لمس کردن حدود 6 بعد از ظهر به وقت محلی (7 p. m. ET) در نزدیکی شهر اونالاسکا حدود 75 مایل در شمال هوستون نقل مکان کرد و از طریق همسایه هفت اوکس. آن را باعث آسیب شدید به خانه های یک Polk County محلی رسمی گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب