در 25 سال شناخت عمر از Craigslist

بزرگنمایی این تصویر Craigslist بنیانگذار کریگ نیومارک کریگ (L) و مدیر عامل شرکت جیم Buckmaster مطرح

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

Craigslist بنیانگذار کریگ نیومارک کریگ (L) و مدیر عامل شرکت جیم Buckmaster مطرح در مقابل Craigslist دفتر مارس 21, 2006 در سن فرانسیسکو. این سایت تبدیل به یک کرگدن اما کمی تغییر زیبایی. جاستین سالیوان/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین سالیوان/گتی ایماژ

Craigslist یک بیت از یک ناهنجاری در سرعت در حال تغییر اینترنت. در حالی که دیگر سایت ها به طور مداوم افزایش سرعت, تست, جدید, طرح, پیدا کردن راه های جدید برای جمع آوری اطلاعات Craigslist قابل توجه برای ثبات آن است.

یک شهرستان معمولی صفحه به نظر می رسد تقریبا همین امروز آن را به عنوان 15 سال پیش.

"مثل یک کوسه است که تا به حال هرگز به تکامل می گوید:" Jessa Lingel که نوشته شده در مورد تاریخ Craigslist برای سایت گفتگو و همچنین در کتاب اینترنت برای مردم: سیاست و وعده craigslist در.

در حالی که حفظ یک مدرسه قدیمی نگاه Craigslist پس از رشد به کرگدن از امروز با میلیاردها صفحه نمایش ها یک ماه و برآورد درآمد (با توجه به یک گروه مشاوره) بیش از 1 میلیارد دلار در سال 2018 است.

سایت تاسیس شد توسط کریگ نیومارک کریگ که از آن آغاز شده به عنوان یک لیست ایمیل به دوستان در مورد اتفاقات در منطقه خلیج سان فرانسیسکو در سال 1995. جیم Buckmaster, Craigslist مدیر عامل شرکت شده است در کار خود را برای دو دهه بوده است.

"آنها هر دو فقط مدرسه مهندس نوع از بچه ها که واقعا باور در نگه داشتن طراحی ساده و کاربردی که ممکن است" Lingel می گوید. "[I]t را هرگز تا به حال یک رقیب که واقعا قادر به بلع کاربر آن پایه. آن را تا به حال مشتریان وفادار در تمام طول کاربران وفادار, همه, همراه, پس از آن فقط هرگز مجبور به وفق دهند."

Craigslist اجرا نمی کند, بنر, تبلیغات, و با توجه به Lingel آن را به فروش نیست کاربر اطلاعات را به اشخاص ثالث. آن را می سازد پول شارژ تعداد کمی از کاربران برای ارسال تبلیغات است.

"تبلیغات مانند پست شغل, آگهی های املاک و مستغلات اگر شما مانند یک ماشین فروشنده فروشنده مبلمان, شما مجبور به پرداخت یک مقدار کمی از پول ما در حال صحبت کردن مانند 5 دلار به $25 — و این که کل این جریان درآمد" Lingel می گوید.

اما برای بسیاری از مردم آن را کاملا رایگان. آن را تبدیل به بزرگترین بازار برای تبلیغات در اینترنت.

Craigslist نیز متفاوت است برای اینکه ناشناس. مقامات متهم به سایت تسهیل فحشا; آن کاهش دیرین "پرسنل بخش" در آمریکا دو سال پیش پس از کنگره تصویب مبارزه با قاچاق جنسی عمل می کنند که با هدف سرکوب قاچاق جنسی کودکان. گزارش از طریق این سال توصیف Craigslist نقش در کمک به متهم قاتلان تجاوزگران دزدان و کلاهبرداران پیدا کردن قربانیان خود را.

به عنوان Craigslist در جشن 25 سال, این سال, NPR, Mary Louise کلی صحبت به Lingel که همچنین یک دستیار استاد ارتباطات در دانشگاه پنسیلوانیا در مورد سایت چگونه موفق به نگه در نگه داشتن بر روی.

نکات برجسته مصاحبه شامل extended Web-تنها محتوا.


نکات برجسته مصاحبه

در Craigslist کاربران ارسال ناشناس بر خلاف سایت هایی مانند Facebook

که سیاست می رود به Craigslist در روز در اوایل 1990s هنگامی که آن را بسیار شایع ناشناس آنلاین و یا pseudonymous شما می دانید با استفاده از نام مستعار یا جعلی نام. و درست مثل آنها نیست و تغییر ظاهر خود آنها هرگز اجازه رفتن از این سیاست است. و آنها که سیاست به عنوان ارائه یک شکل از حفاظت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران خود.

بنابراین درست است که وجود داشته است برخی از شما می دانید بسیار جرایم خشونت آمیز. شده است وجود دارد این کلاهبرداری ها در Craigslist. اما نیز وجود دارد این کلاهبرداری ها در سیستم عامل است که ما فکر می کنم از آنجا finale یا بسیار امن تر است. وجود دارد این کلاهبرداری ها در LinkedIn در eBay, on Facebook. پس از آن آنقدر زیاد است که نامش فاش نشود به این معنی است که جرم اتفاق می افتد. این فقط بدان معنی است که ما باید یک سیاست به سرزنش. بنابراین ما تمایل به سرزنش پلت فرم بیشتر زمانی که ما نمی توانیم نقطه در فرد کاربران از آنجا که ما نمی دانم هر چیزی در مورد آنها.

در آنچه که او یاد گرفته در مورد چگونه Craigslist در مقایسه با سایت های دیگر وقتی که می آید به تبعیض

من شنیده ام بارها و بارها این حس که Craigslist بخشی از مردم فقیر اینترنت. و چه شرکت کنندگان و مردم من مصاحبه به معنای آن بود که Craigslist مرتب از این ننگ که با استفاده از آن بدان معنی است که شما کلاس پایین تر با استفاده از آن بدان معنی است که شما مرتب کردن بر اساس سخت است. اما آن را نیز بدان معنی است که مردم از رنگ مردم فقیر یافت که آنها می تواند با استفاده از این سایت در راه است که واقعا حس ساخته شده برای آنها.

بنابراین در یک پلت فرم مانند Airbnb, برای مثال, اگر شما در حال تلاش برای دریافت کرایه از مردم می تواند بر علیه شما تبعیض قائل بر اساس چگونه به شما نگاه. ما در واقع می دانیم برای یک واقعیت است که وجود داشته این مشخصات بالا حوادث در Airbnb میزبان تبعیض آمیز در برابر مهمانان خود را به دلیل نام یا آنچه مانند نگاه کنند.

بنابراین به طور ناگهانی در یک سایت مانند Craigslist شما می توانید یک آپارتمان شما می توانید سعی کنید و جستجو برای یک کار. و شما لازم نیست که به نگرانی در مورد مردم تبعیض آمیز در برابر شما چون شما ناشناس است.

در Craigslist و آینده اینترنت

من شده است با مطالعه فرهنگ دیجیتال برای حدود 10 سال و من همیشه علاقه مند به سیستم عامل است که در حال مرتب کردن بر اساس از خارج از جریان اصلی. و یکی از چیزهایی که واقعا مورد علاقه من در مورد Craigslist است که از آن شده است آنلاین برای مدت طولانی و آن را تا به حال به تغییر آن سیاست است. بنابراین Craigslist نگه می دارد بر روی این اوایل 1990s وب ارزش حدود یک پلت فرم که واقعا در دسترس پلت فرم باز بودن و یک پلت فرم است که تغییر نمی کند ظاهر آن است. و در آن حس Craigslist در به یاد ما وجود دارد یک راه که یک شرکت می تواند و می تواند احساس دموکراتیک و می توان آن را کمتر احساس تجاری و هنوز هم فوق العاده موفق است. شما می دانید که شما مجبور به فدا کردن سود خود را به منظور حفاظت از داده های کاربر.

NPR النا برنت و امیلی Kopp تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن