آسیا امروز: تایلند اجازه می دهد در برخی از خارجی ها باز می شود مدارس

بانکوک - تایلند آغاز شده است یک پنجم مرحله از تسهیلات از COVID-19 محدودیت امکان بازگشایی مدارس و در معرض خطر م

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

بانکوک - تایلند آغاز شده است یک پنجم مرحله از تسهیلات از COVID-19 محدودیت امکان بازگشایی مدارس و در معرض خطر مکانهای تفریحی مانند بارها و ماساژ سرو که بسته شده بود از اواسط ماه مارس.

آن را نیز اجازه می دهد در بازدید کنندگان خارجی در کنترل اساس محدود کردن ورود به آن با موجود خانواده و یا روابط کار به کشور و دانشجویان و کارشناسان فنی برای کسب و کار سرمایه گذاران و به خصوص افراد برجسته دعوت شده. برنامه ریزی مسافر پرواز به تایلند متوقف شد در اوایل ماه آوریل.

تعداد بازدید کنندگان خارجی اجازه ورود به کشور در هر روز محدود است به 200 و آنها قرار است به سفر در پروازهای بازگشت آوردن شهروندان تایلندی خانه. همه عودت خارجی و تایلند خواهد بود موضوع را به درجات مختلف از قرنطینه.

همه تایید coronavirus موارد گذشته پنج هفته بوده است عودت تایلند به جای موارد انتقال محلی به دولت اعتماد به نفس به لغو محدودیت. اما این تمدید از طریق جولای وضعیت اضطراری هر چند منتقدان شارژ آن استفاده می شود برای سرکوب مخالفت سیاسی.

بازگشایی موسسات هنوز هم باید برای حفظ اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. یک تماس با ردیابی برنامه در حال حاضر استفاده می شود در مراکز خرید نیز موظف برای بازگشایی مکانهای تفریحی از جمله "صابون", ماساژ, سرو که اغلب غیر قانونی جبهه برای خدمات جنسی.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— فیلیپین حفظ کرده است سخت مستند در یک شهر مرکزی رئیس جمهور رودریگو Duterte به عنوان یک توصیف جدید کروناویروس نقطه داغ در حالی که در پایتخت و سایر نقاط کشور قرار داده شد در سبک قرنطينه. این حرکت بیشتر کشش سه ماه مستندات و قرنطينه در کشور است که شمارش بیش از 37,500 افراد آلوده از جمله 1,266 که فوت کرده اند. Duterte سرزنش سبو (شهر) است که باقی خواهد ماند و تحت یک مستند تا جولای 15, برای بسیاری از تخلفات از قوانین که منجر به عفونت خوشه. "سبو در حال حاضر نقطه داغ برای COVID. چرا ؟ بسیاری از شما به دنبال ندارد. پس نمی تواند mad at me," او گفت:.

— هند گزارش 18,653 جدید کروناویروس موارد و 507 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته با ژوئن اثبات به بدترین ماه پس از همه گیر ضربه زدن به کشور در اواخر ماه ژانویه است. هند در مجموع موارد رسیده 585,493 روز چهارشنبه بیش از 400 ، 000 نفر از آنها در گزارش ماه ژوئن به تنهایی. هند وزارت بهداشت گفت: 17,400 نفر کشته شده اند. نخست وزیر نارندرا مودی ابراز نگرانی بیش از سهل انگاری در حفظ فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک.

— کره جنوبی است و با توجه به لیست امکانات مذهبی با کاباره ها میزبان میله و کارائوکه اتاق به عنوان "در معرض خطر" سالن برای گسترش COVID-19 زیر کشت از انتقال به اجتماعات کلیسا. نخست وزیر چانگ Sye-kyun گفت: بیش از 40 درصد از این کشور به تازگی تایید عفونت بیش از گذشته سه روز ترسیم شد به مکان عبادت است. او التماس کرد مردم را به خودداری از تجمعات مذهبی و انتقاد کلیساها و امکانات دیگر برای عدم استفاده مناسب اقدامات پیشگیری. در معرض خطر امکانات توصیه به نزدیک و یا در غیر این صورت باید اجرای anti-virus اقدامات و ثبت نام بازدید کنندگان با گوشی های هوشمند کدهای QR بنابراین حامل ویروس می تواند دنبال شود.

— چین گزارش فقط سه مورد جدید در روز شنبه در پایتخت پکن که در آن شیوع ماه گذشته به نظر می رسد که اجرای آن در میان شدید تست و مورد ردیابی. جدید مرگ و میر گزارش شده ترک تلفات در 4,634 میان 83,534 موارد COVID-19 ثبت شده از این ویروس برای اولین بار در شناسایی مرکزی چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته. با 328 موارد گزارش شده از 11 ژوئن پکن ابقاء برخی از اقدامات پیشگیری به حالت تعلیق در کلاس برای دانش آموزان و انجام 8.3 میلیون ویروس آزمون میان این شهر بیش از 20 میلیون نفر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن