آسیا امروز: هند گزارش می دهد رکورد 1133 مرگ ویروس جدید

دهلی نو - هند روز سه شنبه از مرگ ۱۱۳۳ نفر بر ناشی از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که بالاترین مجموع تک

توسط MINERALNEWS در 18 شهریور 1399

دهلی نو - هند روز سه شنبه از مرگ ۱۱۳۳ نفر بر ناشی از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که بالاترین مجموع تک روزه آن است.

وزارت بهداشت همچنین گزارش 75،809 موارد جدید ، بالا بردن tally هند به نزدیک به 4.3 میلیون -- دوم تنها به ایالات متحده و حفظ افزایش رو به بالا در میان سهولت در محدودیت های سراسر کشور برای کمک به کاهش درد اقتصادی است. شمار کشته شدگان این کشور هم اکنون ۷۲٬۷۷۵ نفر است.

هند بيش از يک ماه است که بالاترين بار پرونده تک روزه جهان را گزارش می کند.

افزایش موارد تا حدودی به دلیل افزایش آزمایش است. تعداد آزمایش های روزانه انجام شده در سراسر کشور به بیش از یک میلیون آزمایش افزایش یافته است. نزدیک به ۳٫۳ میلیون نفر در هند تا کنون از COVID-19 بهبود یافته اند.

همه گیر از نظر اقتصادی برای هند ویرانگر بوده است. اقتصاد آن در سه ماهه دوم نزدیک به ۲۴٪ قرارداد داشت که بدترین آن در میان اقتصادهای برتر جهان است.

در تحولات دیگر در منطقه آسیا و اقیانوسیه:

— مقامات هنگ کنگ روز سه شنبه گفتند که این شهر در حال گفتگو با ۱۱ کشور در مورد راه اندازی "حباب های مسافرتی" است که به ساکنان اجازه می دهد در طول همه گیر کروناویروس در سطح بین المللی سفر کنند. این کشورها شامل استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، مالزی و آلمان هستند. برخی به دلیل شیوع بیماری مرزهای خود را به روی گردشگران بسته اند و به تنها ساکنان و شهروندان اجازه ورود می دهند. چنین حباب های مسافرتی شامل آزمایش های پیش از پرواز کروناویروس خواهد بود که هم توسط هنگ کنگ و هم توسط کشور شریک به رسمیت شناخته خواهد شد. ادوارد يائو وزير بازرگانی و توسعه اقتصادی هنگ کنگ گفت چنين حباب های مسافرتی بستگی به اين دارد که هر دو طرف چقدر آماده و چقدر با اين وضعيت راحت هستند و می توانند به سرعت تغيير کنند. بررسی حباب های مسافرتی در حالی صورت می گيرد که هنگ کنگ روز سه شنبه شش مورد جديد کروناویروس را گزارش کرد، و مصادف است با اعلام آرامش بيشتر اقدامات دوری اجتماعی اين سرزمين. از روز جمعه محدودیت تجمعات عمومی به چهار نفر افزایش خواهد یافت که از تنها دو نفر افزایش خواهد یافت. بیشتر امکانات ورزشی سرپوشیده و در فضای باز و همچنین موزه ها اجازه بازگشایی خواهند داشت. موارد کروناویروس در این شهر پس از افزایش عفونت های منتقله محلی در ماه ژوئیه کاهش یافته است. هنگ کنگ در مجموع ۴۸۹۶ عفونت از جمله ۹۹ مرگ و میر را گزارش کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن