آسیا امروز: هند caseload موج دوباره; 39 بیمار در S. Korea

دهلی نو - هند روز شنبه با ثبت یک رکورد دیگر تنها-روز پرش از 7,964 coronavirus موارد و 265 مرگ و میر یک روز قبل

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

دهلی نو - هند روز شنبه با ثبت یک رکورد دیگر تنها-روز پرش از 7,964 coronavirus موارد و 265 مرگ و میر یک روز قبل از 2-ماه-پیر مستند است به پایان است.

وزارت بهداشت و درمان قرار داده و تعداد موارد تایید شده در 173,763 با 4,971 مرگ و میر. عفونت شامل 82,369 کسانی که بهبود یافته اند.

بیش از 70% از موارد متمرکز در ماهاراشترا, Gujarat, Tamil Nadu, دهلی نو, مادها پرادش و راجستان متحده است.

نارندرا نخست وزیر در نامه سرگشاده ای به مناسبت اولین سال از دولت او در دوره دوم گفت: هند در مسیر پیروزی در نبرد خود را در برابر ویروس. او گفت که هند در تنظیم خواهد شد "به عنوان مثال در احیای اقتصادی" و خواست ملت برای نشان دادن یک "شرکت حل و فصل است."

مودی همچنین اذعان کرد که "فوق العاده ای رنج می برند" میلیون ها تن از کارگران مهاجر که شغل خود را از دست در طول مستند و مجبور شده اند را خسته کننده و خطرناک سفر به زادگاه.

دولت فدرال است که انتظار می رود به موضوع جدید مجموعه ای از دستورالعمل های این آخر هفته احتمالا گسترش مستند در بدترین مناطق ضربه.

هند شروع به کاهش مستند محدودیت در اوایل این ماه این امکان بازگشایی و مغازه های تولید و از سرگیری برخی از آموزش لینک کلیک کنید و پروازهای داخلی.

مترو مدارس و کالج ها و هتل ها و رستوران ها باقی می ماند توقیف در سراسر کشور.

هند با پیشی گرفتن چین از هر دو نظر مورد تأیید و مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— ده ها تن از موارد جدید در کره جنوبی: کره جنوبی در روز شنبه گزارش شده 39 مورد جدید از coronavirus بسیاری از آنها در پر جمعیت سئول منطقه ای که در آن مقامات مرتبط نمرات عفونت به انبار کارگران است. آمار و ارقام از کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به ارمغان آورد ملی در مجموع به 11,441 مورد تأیید و 269 مرگ و میر. KCDC مدیر Jeong Eun-kyeong روز جمعه گفت که حداقل 102 عفونت شده بود مربوط به کارگران در یک انبار عظیم توسط Coupang محلی e-commerce غول پیکر است که دیده می شود سفارشات سنبله در این بیماری همه گیر. این شرکت شده است برای انتقاد از عدم اجرای مناسب اقدامات پیشگیرانه و اجرا فاصله بین کارکنان با این ویروس کشف شده بر روی کلاه ایمنی, لپ تاپ, کیبورد و دیگر تجهیزات آنها به اشتراک بگذارید. تجدید حیات در عفونت را نگران کرده مقامات که میلیون ها نفر از کودکان شده اند بازگشت به مدرسه در سراسر کشور.

— چهار مورد جدید در چین: چین روز شنبه گزارش چهار مورد تأیید از coronavirus همه آورده شده از خارج از کشور و هیچ مرگ و میر. فقط 63 نفر باقی مانده در درمان و دیگر 401 تحت انزوا و نظارت برای نشان دادن نشانه هایی از ویروس و یا تست مثبت آن را بدون نشان دادن هیچ نشانه ای. چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر در میان 82,999 موارد پس از این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در مرکز شهر صنعتی ووهان. با تقریبا هر کس با پوشیدن ماسک در اکثر دفاتر و مغازه ها و رستوران ها باید بازگشایی شد. اما اقتصادی خرید اینترنتی از ماه از مستند, در بسیاری از کشور ترک کرده است میلیون ها نفر بیکار و همراه با بدتر شدن اختلاف تجاری با آمریکا و کاهش تقاضای جهانی هنوز مشخص نیست که چگونه بسیاری از مشاغل باز خواهد گشت. مرکزی استان هوبئی اعلام کرد بیش از دو دوجین اقدامات در روز جمعه برای احیای اقتصاد محلی از جمله ژوئن خرید, جشنواره, تسریع صدور وام مسکن حمایت مالی برای آژانس های مسافرتی و یارانه برای خرید خودرو.

— آلمانی ها بازگشت به چین: حدود 400 آلمانی مدیران و کارگران و اعضای خانواده را آغاز کرده اند که بازگشت به چین سرنشین پرواز چارتر به عنوان شرکت های چند ملیتی در جهان و دومین اقتصاد به دنبال گرفتن عملیات خود را دوباره در حال اجرا. یک جفت از پرواز از فرانکفورت به کسب و کار چینی هاب تیانجین و شانگهای برگزار شد توسط آلمان اتاق بازرگانی در چین در همکاری با ماموریت های دیپلماتیک آلمان و شرکت هواپیمایی لوفت هانزا. آنها برای اولین بار بازگشت پروازها از اروپا به چین برای اتباع خارجی. چین تا حد زیادی ممنوع همه خارجی ها از ورود به دلیل شیوع کروناویروس. بیش از 5,200 شرکت های آلمانی کار در چین به کارگیری بیش از 1 میلیون نفر است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب