آسیا امروز: کمتر بیمار در کره جنوبی, عفونت افزایش در ژاپن

بانکوک - کره جنوبی روز یکشنبه گزارش داد هشت نفر از کروناویروس اولین بار در روز افزایش یافته است به تک رقمی در

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

بانکوک - کره جنوبی روز یکشنبه گزارش داد هشت نفر از کروناویروس اولین بار در روز افزایش یافته است به تک رقمی در حدود دو ماه.

کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: بیشتر ارقام در زمان این کشور در مجموع به 10,661 با 234 مرگ و میر.

آن گفت: 8,042 مردم را بهبود و منتشر شده است از قرنطینه و 12,243 دیگران بودند تحت آزمایشات برای تعیین اینکه آیا آنها قرارداد ویروس.

کره جنوبی caseload شده است پایانی در هفته های اخیر پس از آن صدها نفر از ثبت موارد جدید در هر روز بین اواخر فوریه و اوایل مارس عمدتا در جنوب شرقی شهر Daegu و در نزدیکی مناطق.

با وجود های اخیر روند نزولی مقامات کره جنوبی هشدار داده اند در مورد امکان گسترده تر "آرام گسترش" با مردم تسهیل در اجتماعی فاصله.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— صدها نفر آلوده در ژاپن: وزارت بهداشت در روز یکشنبه ثبت 568 مورد جدید از coronavirus آوردن ملت تلفات به 11,073 با 174 مرگ و میر. تعداد واقعی عفونت اعتقاد بر این است بالاتر از ژاپن است که تنها با شروع به گسترش آن تست قابلیت تنظیم اضافی تست مراکز در توکیو و در جاهای دیگر. این اجازه می دهد تا پزشکان مراقبت های اولیه برای ارسال بيماران مشکوک به طور مستقیم به ایستگاه های تست. کارشناسان می گویند با تمرکز بر خوشه در سالن های خاص است که دیگر موثر برای نگه دارید تا با افزایش اعداد و گسترده آزمایش مورد نیاز است. نخست وزیر شینزو آبه گسترش وضعیت اضطراری در توکیو و شش دیگر مناطق شهری به تمام ژاپن نگرانی است که بیمارستان ها در حال حاضر سبب با هجوم بیماران. از آن زمان دو سال برای تعدادی از بیماران برای رسیدن به 1000 نفر از اواسط ماه ژانویه اما گسترش coronavirus شتاب در هفته های اخیر دو برابر از حدود 5000 فقط در 10 روز.

___

دنبال AP پوشش در https://apnews.com/VirusOutbreak

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب