آسیا امروز: استرالیا PM دفاع ملبورن مستند

کانبرا استرالیا - استرالیا نخست وزیر می گوید: خاموش شدن از کشور را که دومین شهر لازم است و وعده ادامه حمایت ها

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

کانبرا استرالیا - استرالیا نخست وزیر می گوید: خاموش شدن از کشور را که دومین شهر لازم است و وعده ادامه حمایت های مالی برای کسب و کار است که ترس آنها نمی خواهد زنده ماندن یک دوم مستند.

ویکتوریا دولت گفت: ملبورن و بخشی از آن را احاطه کرده قفل خواهد شد و برای شش هفته از چهارشنبه شب به دلیل نرخ coronavirus گسترش غیر قابل تحمل بود.

نخست وزیر اسکات موریسون گفت: دولت فدرال توصیه های پزشکی موافقت با دولت ویکتوریا که این حرکت لازم بود.

او می گوید: "من امیدوارم که آن را ندارد که برای مدت طولانی. من امیدوارم که آن را برای یک دوره کوتاه به عنوان امکان پذیر است."

موریسون می گوید استرالیا هفت دیگر کشورها و مناطق ادامه خواهد داد برای استراحت همه گیر محدودیت.

ویکتوریا مقامات اعلام کرد یکی دیگر از 134 مورد در آخرین 24 ساعت.

نقض از کنترل عفونت در ملبورن هتل ها که در آن مسافران بین المللی ملزم به جدا برای 14 روز مقصر شناخته شده است برای بسیاری از بیماری گسترش یافته است. دولت هفته گذشته در پاسخ به ممنوعیت ورود افراد جدید در فرودگاه ملبورن به مدت دو هفته.

موریسون گفت: او می خواست برای کاهش این تعداد از شهروندان استرالیا, اقامت دائم و خارجی معاف از استرالیا سفر بان کی مون فرود در استرالیا فرودگاه به دلیل فشار بر روی هتل قرنطینه.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— کره جنوبی گزارش شده 63 مورد جدید از coronavirus به عنوان مقامات بهداشتی تقلا برای جلوگیری انتقال به مکان هایی مانند کلیساها و معابد و رستوران ها و محل های کار است. چهره ها در روز شنبه به ارمغان آورد ملی caseload به 13,244 عفونت از جمله 285 مرگ و میر. بیست و نه از موارد جدید آمد از پر جمعیت سئول منطقه است که در مرکز یک ویروس تجدید حیات از اواخر ماه مه. حداقل 33 نفر مربوط به ورود بین المللی.

— مقامات در بمبئی یکی از بدترین متاثر از شهرهای هند در حال اجازه دادن به مردم برای آزمایش برای COVID-19 بدون تجویز پزشک. که در مقایسه با دیگر شهرهای بزرگ هند, که در آن یک نسخه الزامی است. اقبال سینگ چهل ارشد اداری و رسمی در بمبئی می گوید: "ما می خواهیم برای تست به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است." نرخ پایین تست در هند به یک نگرانی شده است. هند با انجام یک کمی کمتر از 7,400 آزمون در هر 1 میلیون نفر است. با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند بیش از 200,000 نمونه در حال آزمایش هر روز در مقایسه با فقط چند صد مارس. هند گزارش 482 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن تلفات به 20,642. آن را نیز ثبت 22,752 به تازگی تایید عفونت افزایش مجموع به 742,417.

— هنگ کنگ گزارش داد 19 جدید محلی انتقال عفونت کروناویروس در چهار شنبه پنج که نمی تواند پیش بینی کرد. هشت نفر مربوط به عفونت های خوشه ای در یک خانه سالمندان و شش به شیوع در چندین رستوران در كولون. یکی از بیماران 55 ساله راننده تاکسی است که در وضعیت بحرانی است. پنج فیلم جدید non-عفونت های محلی نیز گزارش شده است چهار شنبه, آوردن هنگ کنگ در مجموع به 1,324 از جمله هفت مرگ و میر. حداقل نه موسسات آموزشی مرتبط با موارد اخیر را به حالت تعلیق در کلاس.

— اندونزی گزارش یک رکورد 1,863 جدید کروناویروس موارد در روز چهارشنبه در نظر گرفتن مجموع آن به 68,079 به عنوان دولت به آغاز طرح بازگشایی توریستی جزیره بالی. ملی COVID-19 وظیفه نیروی سخنگوی Achmad Yurianto گفت: 50 نفر از این بیماری فوت گرفتن ملی تلفات به 3,359 بالاترین در جنوب شرقی آسیا. بالی رژیم صهیونیستی. من Wayan کستر گفت آن آغاز خواهد شد بازگشایی آن نقاط توریستی برای ساکنان محلی و رشته گردشگران خارجی در روز پنجشنبه برای محکومیت خارج از بالی در جولای 31 و برای خارجی ها در سپتامبر. 11. او گفت: وجود دارد خواهد بود "دقیق دستورالعمل های بهداشتی" برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

— نیوزیلند سیاستمدار استعفا داد و پس از اعتراف او به بیرون درز نام coronavirus بیماران به اخبار رسانه ها است. محافظه کار مخالفت مجلس Hamish واکر روز چهارشنبه گفت او متاسفم برای اقدامات خود و خروج نامزدی خود را برای ماه سپتامبر انتخابات عمومی در یک صندلی او انتظار می رود را به نفع خود. واکر ارسال اطلاعات از 18 بيمار مبتلا به چندین رسانه های خبری از وضعیت او ناشناس باقی می ماند به عنوان منبع. او گفت که او در معرض یک "قابل توجه مسئله حفظ حریم خصوصی" برای دولت به دلیل بیمار نام نیست رمز عبور امن. اما سازمان های خبری گفت که او می خواهم به آنها داده اطلاعات را رد و ادعا می کند او نژادپرستانه پس از او می خواهم زودتر گفت که فعال شدند که به این کشور از هند و پاکستان و کره جنوبی. سازمان های خبری منتشر نکرد نام. ملی و رهبر حزب تاد مولر گفت "روشن نقض اعتماد" با واکر که رفت و در برابر این حزب ارزش است. سابق حزب ملی رئیس جمهور میشل Boag نیز استعفا از چندین سیاسی و غیرسیاسی نقش پس از تصدیق او می خواهم به بیرون درز نام به واکر.

— نیوزیلند مقامات گفت: آنها را به اتهامات مطبوعاتی در برابر یک coronavirus بیمار که فرار قرنطینه در اوکلند و رفت و خرید در یک سوپر مارکت. درجه ناخدا Darryn Webb رئیس اداره جداسازی و قرنطینه گفت: 32 سال موفق به فرار از طریق یک حصار در استمفورد پلازا هتل و رفته بود برای بیش از یک ساعت قبل از بازگشت. مرد بعد آزمایش مثبت برای ویروس. روزنامه گفت که او نیوزیلندی که می خواهم به تازگی از هند بازگشته و اقدامات او بودند "کاملا غیر قابل قبول است." نیوزیلند را حذف کرده است جامعه انتقال این ویروس است و در تلاش است شامل موارد در مرز با قرار دادن جدید ورود به 14 روز در قرنطینه در هتل های مختلف. این انسان می تواند خوب یا حداکثر شش ماه در زندان اگر جرم یافت. Webb گفت: امنیت تصویری نشان میدهد که این مرد تا به حال شده است در تماس نزدیک با دیگران در شمارش معکوس سوپر مارکت و تا به حال با استفاده از یک سلف سرویس پرداخت. این سوپر مارکت بسته شده است برای تمیز کردن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب