آسیا و اقیانوس آرام گردشگری باعث می شود تکه تکه راه اندازی مجدد و برخی از missteps

کانبرا استرالیا - اپراتورهای گردشگری در سراسر آسیا و اقیانوس آرام در حال ساخت دزدکی و متزلزل پیشرفت و همچنین ب

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

کانبرا استرالیا - اپراتورهای گردشگری در سراسر آسیا و اقیانوس آرام در حال ساخت دزدکی و متزلزل پیشرفت و همچنین برخی از دیدنی اشتباه پس از سفر تا حد زیادی متوقف شده توسط coronavirus همه گیر است که همچنان ebbing و عمدتا صعودی در سراسر جهان است.

اندونزی رفت و آمد مکرر جزیره بالی طور آزمایشی افتتاح شد به بازدید کنندگان داخلی در روز جمعه در حالی که مبارزه گردشگری کسب و کار در کوئینزلند, شناخته شده به عنوان استرالیا آفتاب وزارت امور خارجه به زودی از دست دادن بازدید کنندگان از این کشور بزرگترین شهر سیدنی است.

با مسافرت های بین المللی به شدت محدود پیشرفت در احیای گردشگری شده است در بهترین حالت کم خونی و معمولا توام با خطر است.

خطرات آشکار شد در ویتنام ساحل محبوب مقصد دانانگ که در آن شیوع آغاز شد که با یک نفر در هفته گذشته افزایش یافته و به حدود 100 مورد. دانانگ سواحل که میزبان برخی از 50,000 گردشگران روزانه در طول فصل بالا بودند خالی که شهر قفل شده بود روز سه شنبه.

ایالتی کوئینزلند که اعتقاد بر این است که به رایگان از جامعه انتقال این ویروس شده است اجازه می دهد در تمام ایالتی مسافران به جز کسانی که از coronavirus نقطه داغ ویکتوریا دولت است.

در حالی که کسب و کار از دست بازدید کنندگان از استرالیا دومین شهر بزرگ حداقل به آنها می تواند به جلو نگاه به سیدنی فرار ساکنان نیمکره جنوبی زمستان برای گرمسیری بزرگ مرجانی تعطیلات.

اما رشد سیدنی شیوع led کوئینزلند دولت به تجدید نظر و سیدنی بازدید کنندگان را در حال حاضر ممنوع از شنبه.

کوئینزلند صنعت گردشگری معاون شورای اجرایی برت Kapernick گفت: از دست دادن سیدنی بازدید کنندگان هزینه برخی از اپراتورهای گردشگری 40 درصد از درآمد خود را.

"با این همه گیر وضعیت می شود مایع و در نتیجه تکامل می یابد هفتگی" Kapernick گفت. "یک هفته پیش ما نمی فکر می کنم ما می تواند در مواجهه با مرز بسته به سیدنی."

مانند استرالیا و هنگ کنگ به طور موثر مرزهای خود را بسته در ماه مارس رانندگی کردن شماره های توریستی 90٪. در هنگ کنگ به نظر می رسید موفق در برخورد با این بیماری همه گیر به ساکنان سخت گیر می شه ماسک پوشیدن و محدودیت در مجامع عمومی و رستوران ها.

این شهر به هفته با صفر محلی انتقال در ماه مه و ژوئن و دولت آرام قوانین است. هتل های ارائه شده "staycation هستید" بسته و پارک بازگشایی شد.

صنعت گردشگری شد و دوباره فرو برد و به بحران چند, هنگ کنگ بدترین شیوع در ماه جولای با صدها نفر از جدید محلی منتقل موارد است.

ژاپن شیوع بیماری در حال گسترش در سراسر کشور با افزایش سفر در طول تعطیلات تابستان. در روزهای اخیر تعداد تازگی تایید عفونت در سراسر کشور را در صدر 1000 نفر و تعداد مرگ و میر به تازگی نیز پیشی گرفته 1,000, با بیش از 31,000 موارد تایید شده تا کنون.

منتقدان گسله نخست وزیر ژاپن بر دولت برای آن "رفتن" کمپین ارائه تخفیف ها و مشوق های دیگر برای گردشگری داخلی و حتی مبارزات انتخاباتی حذف شدند توکیو یک نقطه داغ با افزایش عفونت.

تایلند و ویتنام بوده است در میان داستان های موفقیت از این بیماری همه گیر. آن را به شمارش در اطراف 3,300 موارد با همه آنها در هفته های اخیر در میان تایلندی سربازان و کارگران و دانش آموزان از بازگشت از خارج از کشور. اما U. N. کنفرانس تجارت و توسعه به تازگی با اشاره به آسیای جنوب شرقی سفر hub به عنوان یکی از کشورهای انتظار برای از دست دادن بیشترین درصد از تولید ناخالص داخلی خود را با توجه به همه گیر و گردشگری, محدودیت.

تایلند کابینه این هفته به تصویب سه پروژه هم با ارزش بیش از 700 میلیون دلار برای کمک به صنعت گردشگری است که به طور معمول حساب برای بیش از 10 ٪ از GPD.

بالی بازگشایی به گردشگری داخلی پس از تقریبا چهار ماه مستند است گام به سوی خارج از کشور ورود سرگیری در ماه سپتامبر.

به طور معمول شلوغ سواحل و خیابان های جزیره روستایی بودند خالی در اواخر ماه مارس است. مقامات محدود فعالیتهای عمومی از بسته شدن فرودگاه و توقیف تمام مغازه ها, میله, رستوران ها و جاذبه های گردشگری است. محدودیت بودند کاسته آغاز سه هفته پیش و بازدید کنندگان روبرو خواهد شد قوانین سختگیرانه در هتل ها و رستوران ها و در سواحل.

این جزیره که خانه را به بیش از 4 میلیون نفر از مردم جذب بیش از 6 میلیون گردشگر از خارج از کشور و 10 میلیون از اندونزی در سال گذشته با توجه به دولت داده است.

با توجه به اندونزی هماهنگی امور دریایی و سرمایه گذاری وزیر Luhut Pandjaitan به بخش گردشگری دهکدهای از دست داد برآورد 500 میلیون دلار با توجه به شیوع کروناویروس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دولت را صرف مالیات برای مدیران هتل ها و رستوران ها در 10 ترویج مقصد برای شش ماه آینده. دولت های محلی جبران خواهد شد توسط دولت مرکزی برای کاهش مالیات تخمین زده شده است که به مجموع $230 میلیون.

در استرالیا Kapernick گفت: نگه داشتن کوئینزلند COVID-19-رایگان مهم تر بود به تلاش صنعت گردشگری از اجازه در بیشتر گردشگران داخلی.

"چه خواهد شد کسب و کار ارسال به دیوار سریعتر است اگر ما کنترل این بیماری است که اتفاق می افتد در حال حاضر و ما خودمان را پیدا کنید در یک وضعیت مانند (hot spot دولت) ویکتوریا" Kapernick گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن