به عنوان ما از ظهور مستند چه خواهد شد ما فضاهای نگاه مانند? در اینجا چگونه طراحان reimagining جهان ما

تصور کنید رفتن به یک رستوران و غذا خوردن در یک جدول در حالی که cocooned شده شده در شال پلکسی گلاس مخروطی معلق

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399

تصور کنید رفتن به یک رستوران و غذا خوردن در یک جدول در حالی که cocooned شده شده در شال پلکسی گلاس مخروطی معلق از سقف.

و یا بازدید از یک پارک که در آن مردم قدم زدن خود "خطوط" از هم جدا شده توسط هجز.

و یا کار در یک ساختمان اداری که در آن فلش مستقیم کارکنان به راه رفتن تنها در جهت عقربه های ساعت.

در سراسر جهان, طراحان و معماران در حال reimagining منازل و دفاتر و فضاهای مشترک برای انطباق با COVID-19 واقعیت.

واکنش مخلوط شده است با منتقدان سوژه متحرک از روبرو برخی از این بیماری همه گیر الهام گرفته از مفاهیم برای بودن بیش از حد عجیب و غریب و یا غیر عملی — هیچ چیز بیش از ویژوال کلیک کنید طعمه به افزایش یک شرکت طراحی رسانه های اجتماعی پیروان.

"من فکر می کنم بسیاری از مسائل است که بیرون می آید به تازگی — و نه بیش از حد شده است واقعا قوی در شرایط ایده هایی که باید طول عمر" گفت: Erick Villagomez اصلی Metis طراحی ساخت ونکوور طراحی شهری شرکت مشاوره.

"طراحان فقط پرتاب یک دسته از چیزهای تصادفی وجود دارد."

پس از coronavirus شیوع بسیاری از ترافیک بالا مکان تا به حال به انجام سریع و گاهی خام — تغییرات. فروشگاه های مواد غذایی باید نصب پلکسی گلاس در شمارنده وارسی قرار داده و نوار از نوار مجرای در طبقه هدایت جریان خریداران.

در این هفته شهرستان تورنتو کارکنان رنگ دایره های سفید روی چمن در ترینیتی Bellwoods پارک برای اطمینان از بازدید کنندگان حفظ دو متری جدایی — چیزی که اتفاق نمی افتد, در طول یک آخر هفته های اخیر هنگامی که هزاران نفر شلوغ به پارک.

People sit within physical distancing circles painted on the grass Trinity Bellwoods Park on Thursday.

شهرستانها در سراسر کشور در حال بحث گسترش پیاده روها و "اصلاح" محدود کردن خطوط برای ایجاد فضای بیشتر برای عابرین پیاده و دوچرخه سواران.

در ضمن طراحان بوده است جاری شدن سیل در رسانه های اجتماعی با چشم ظاهر طرح که فشار پاکت از خلاقیت و تخیل.

یک طراحی شدن بسیاری از وزوز در روزهای اخیر است که در wooing مردم به رستوران ها.

طراح فرانسوی کریستف Gernigon طراحی شده پلکسی گلاس سپر که شبیه یک غول آباژور یا مخروطی. آن را آویزان از سقف و ماوس بیش از یک فرد در حالی که آنها غذا خوردن. او همچنین طراحی سپر بزرگتر است که می تواند پاکت زوج یا خانواده است.

French designer Christophe Gernigon has designed a Plexiglas shield that resembles a giant lampshade. It hangs from the ceiling and hovers over a person while they eat.
طراح فرانسوی کریستف Gernigon طراحی شده پلکسی گلاس سپر که شبیه یک غول آباژور. آن را آویزان از سقف و ماوس بیش از یک فرد در حالی که آنها غذا خوردن.کریستف Gernigon استودیو

"زمانی که من دیدم پیشنهاد به جای پلکسی گلاس تقسیم در رستوران, جداول آن را به من داد احساس بودن در یک زندان بازدید از اتاق. با خودم می گفتم که من تا به حال تصور کنید که یک مطلب زیبا, جالب, شعر زیبا, شی است که ارائه می دهد یک تجربه منحصر به فرد" Gernigon می گوید در مواد تبلیغاتی خود را برای "ظرافت منحنی" Plex'Eat پلاستیک غلاف.

Gernigon گفت: از طریق یک سخنگوی او امیدوار است که سپر می تواند کمک به صرفه جویی در رستوران "در این سخت اقتصادی دوره است."

یکی از اولین رستوران به سپر یک محاکمه اجرا توسط H. A. N. D, یک بازی گاه به گاه رستوران در نزدیکی موزه لوور در پاریس. صاحب متیو Manzoni آسوشیتدپرس گفت این هفته به حالت تعلیق در غلاف یک "زیبا" راه حل برای رستوران که نگرانی های اجتماعی فاصله می تواند به کاهش ظرفیت خود را در نیم.

اما کیت واگنر معماری منتقد پشت وبلاگ محبوب McMansion جهنم به تازگی منتشر شده یک ستون که فشرده شیشهای سپر در دیگر طراحی های اخیر راه حل های که "خواب از ابتدا به نگاه خوب در Instagram تغذیه یا بیشتر به سادگی برای کلیک."

او متهم به بسیاری از شرکت های طراحی از درگیر شدن در آنچه که او به نام "Coronagrifting."

Villagomez گفت که او موافق با محوری واگنر ستون. بیش از حد بسیاری از بیماری همه گیر طرح هستند همه چیز در مورد فلش و واقعا به حساب مقررات دولت و یا اقتصاد زیر از طریق با پر تلالو پیشنهادات, او گفت:.

"تولید ایده های فوق العاده است و من فکر می کنم ما نیاز به مقدار زیادی از آنها را — خیالی و تمام. من فقط فکر می کنم این باید متعادل با برجسته کمتر-زرق و برق دار اما معنی دار از پایین به بالا راه حل های که اتفاق می افتد."

سارا جنسن Carr یک استاد معماری و شهرسازی چشم انداز در دانشگاه موافقت می کند. او گفت: او را خیلی ترجیح می دهم اگر کارشناسان طراحی اختصاص داده شده خود را با توجه به پرداختن به مسائل سیستمیک مانند ایجاد پاک و ایمن حمل و نقل عمومی و عادلانه و سالم مسکن و بهتر سیستم های تهویه.

او با اشاره به طراحی های اخیر پروژه که کوچک بود اما تا به حال تاثیر بزرگ — نصب و راه اندازی سازگار با محیط زیست شستن دست ها در ایستگاه برای افراد بی خانمان ها در سیاتل. این پروژه طراحی شده توسط معماران محلی و دانشگاه واشنگتن متصل سینک به یک شلنگ در عمومی یا خصوصی اموال. تخلیه آب به یک تغار پر از خاک و گیاهان است.

An environmentally friendly handwashing station for homeless people was recently installed in Seattle.
سازگار با محیط زیست شستن دست ها در ایستگاه برای افراد بی خانمان بود به تازگی نصب شده در سیاتل.دانشگاه واشنگتن

"من فکر می کنم بهداشت در عرصه تبدیل خواهد شد بیشتر مهم است و چیزی است که نبوده است خطاب به اندازه کافی" Carr گفت.

اما کسانی که در پشت برخی از sleeker همه گیر طرح می گویند انتقاد عادلانه نیست.

آنتونیو Lanzillo یک طراح ایتالیایی است که شرکت ایجاد یک مجموعه ای از سازه های بتنی و فلزی, عمومی, نیمکت مجهز پلکسی گلاس تقسیم و یا "سپر" اذعان کرد که برخی در این صنعت شده اند متهم به "بهره برداری" همه گیر اما او اصرار دارد همه آنها در حال انجام است و تلاش برای ارائه راه حل.

Antonio Lanzillo is an Italian designer whose firm created a collection of concrete and metal public benches outfitted with Plexiglas dividers or "shields."
آنتونیو Lanzillo یک طراح ایتالیایی است که شرکت ایجاد یک مجموعه ای از سازه های بتنی و فلزی, عمومی, نیمکت مجهز پلکسی گلاس تقسیم و یا "سپر."آنتونیو Lanzillo & همکاران

"ما باید در نور از آنچه اتفاق افتاده است ... شروع به داشتن یک جایگزین چشم انداز زندگی ما با ممکن است و اجتناب ناپذیر تغییرات نسبت به ما در ایجاد عادات," او نوشت: در یک ایمیل.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اتریش-طراح بر اساس Chris Precht به تازگی پرده برداری مفهوم خود را برای یک mazelike پارک است که اجازه می دهد تا بازدید کنندگان به حفظ فاصله فیزیکی آنها به عنوان راه رفتن در امتداد یکی از چندین موازی گرانیت-ماسه مسیرهای مارپیچ که به سمت مرکز در یک شیوه ای است که شبیه به یک اثر انگشت. مسیر از هم جدا شده توسط هجز که در ارتفاع متفاوت است.

Austrian-based designer Chris Precht recently unveiled his concept for a mazelike park that allows visitors to maintain physical distance as they walk along paths separated by hedges.
اتریش-طراح بر اساس Chris Precht به تازگی پرده برداری مفهوم خود را برای یک mazelike پارک است که اجازه می دهد تا بازدید کنندگان به حفظ فاصله فیزیکی آنها به عنوان راه رفتن در طول مسیر از هم جدا شده توسط هجز.استودیو Precht

"اگر چه مردم بصری از هم جدا شده بسیاری از آنها ممکن است از شنیدن صدای پای روی سنگریزه از همسایه مسیرهای" Precht استودیو می گوید: در آن مواد تبلیغاتی.

"گاهی اوقات بازدید کنندگان به طور کامل غوطه ور طبیعت بار دیگر آنها ظهور بیش از پرچین و می توانید در سراسر باغ."

هنگامی که این بیماری همه گیر است که بیش از Precht می گوید: این پارک را طراحی و با الهام از باروک فرانسوی و ژاپنی ذن باغ — می تواند در خدمت به عنوان واحه شهری یک محل موقت برای تنهایی.

"من فکر می کنم این بیماری همه گیر به ما آموخته است که ما باید بیشتر مکان ها به دور است. مراکز شهر نباید تعریف شده توسط املاک و مستغلات خود را, اما نه واقعی خود فرار کنند."

Hua Hua معماران در جمهوری چک در ضمن منتشر کرده است یک طرح برای تبدیل فضای میدان و یا خیابان رها به "دستگاه گوارش مناطق امن" — اجتماعی دور نقاشی با آبرنگ روی گچ تجربه ناهار خوری. سفارش مشتریان از پنجره یک رستوران یا کافه سپس مواد غذایی خود را به کوچک, هوای آزاد, جداول ناهار خوری که به راحتی می توان ضد عفونی و رنگ روشن فاصله شبکه.

Hua Hua Architects in the Czech Republic has released a blueprint for transforming outdoor plazas or abandoned streets into "Gastro Safe Zones" ? socially distanced al fresco dining experiences.
Hua Hua معماران در جمهوری چک منتشر کرده است یک طرح برای تبدیل فضای میدان و یا خیابان رها به "دستگاه گوارش مناطق امن" ? اجتماعی حقوقی نقاشی با آبرنگ روی گچ تجربه ناهار خوری.MISS3/HUA HUA معماران

"هدف اصلی بود برای آوردن و پز موسسات بازگشت به زندگی" Petr Kadlec یک همکار در این پروژه گفت: از طریق ایمیل. "آنها نهفته ترین قفل کردن."

پیش بینی که شرکت ها شروع به ارسال حداقل برخی از کارکنان خود را به دفتر تجاری املاک و مستغلات شرکت Cushman و ویکفیلد را توسعه داده است یک نقشه راه برای مشتریان خود در قالب "6 پا."

دستورالعمل و توصیه قرار دادن فلش بر کف برای اطمینان از حرکت مردم را فقط در یک جهت گردش عقربه های ساعت. میز فاصله از هم جدا هستند و دیداری در قالب محافل بزرگ تعبیه شده در این فرش در اطراف هر یک میز یاد مردم برای حفظ فاصله. به منظور کاهش گسترش ویروس کارکنان و کار بر روی کاغذ placemats است که می تواند دور انداخته شود در پایان روز.

محققان همچنین در حال توسعه فن آوری های برای جلوگیری از گسترش عفونت های مشترک سطوح در تماس با. یک تیم مهندسی در دانشگاه ویندزور مثلا طراحی یک تدبیر است که اجازه می دهد مردم را به باز کردن درب بدون استفاده از دست خود را. "J-hook" متصل به سبک های مختلف از دستگیره درب و اجازه می دهد تا مردم را به استفاده از خود لمسي برای باز کردن درب.

An engineering team at the University of Windsor has designed a contraption that allows people to open doors without using their hands.
یک تیم مهندسی در دانشگاه ویندزور طراحی شده تا به یک تدبیر است که اجازه می دهد مردم را به باز کردن درب بدون استفاده از دست خود را.دانشگاه ویندزور

"ما کار کرده اند در آینده با این راه حل را به عنوان ممکن است اضافی COVID-19 امواج و هر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای به حداقل رساندن انتقال ویروس باید در نظر گرفته شود" گفت: جیل Urbanic استاد نظارت بر تیم است.

"ما در حال گذار از تست به دنیای واقعی تنظیمات."

با تعداد فزاینده ای از مردم انتظار می رود به کار باقی می ماند در خانه طراحان نیز قرار دادن فکر به آنچه در خانه های آینده ممکن است مانند نگاه. برخی می گویند که وجود دارد می تواند یک حرکت به دور از باز کردن مفهوم طبقه قصد دارد به جای نیاز به چیزهایی مانند شنوایی دفاتر جداگانه.

برای بسیاری در طول این همه گیر خانه تبدیل به یک مهدکودک در محل کار و محل محراب گفت: Marc Boutin اجرا می شود که یک کلگری شرکت طراحی و توسط یک استاد در دانشگاه کلگری دانشکده معماری, برنامه ریزی و چشم انداز.

"این مردم مجبور به راه های خلاقانه تر," او گفت:. "خانه نمی بزرگتر آنها فقط عمل بیشتر استوار."

Boutin می گوید: یکی از راه های رسیدن به این انعطاف پذیری است که از طریق استفاده از کشویی دیوار و یا پانل های است که می تواند تبدیل فضاهای باز در خانه به بیشتر خصوصی هستند.

"تاثیر دراز مدت می تواند یک فرهنگ در حال ظهور از خواستار بیشتر از یک فضا از جمله یک فضای کار است که در داخل و خارج از فوکوس," او گفت:.

Commercial real estate company Cushman & Wakefield has developed a road map for companies on how they can safely return to the office, a concept they call the "6 Feet Office."
تجاری املاک و مستغلات شرکت Cushman و ویکفیلد را توسعه داده است یک نقشه راه برای شرکت در چگونه آنها می توانند با خیال راحت بازگشت به دفتر یک مفهوم آنها تماس بگیرید "6 پا."Cushman & Wakefield

البته چقدر از COVID-19 بحران به پایان می رسد تا مدون در طرح های ما تا حد زیادی بستگی به چه مدت آن طول می کشد به منظور توسعه یک واکسن.

اگر یکی وجود ندارد در حالی که برای طراحان خواهد بود در مواجهه با معمای که چه چیزی را در مورد سالن بزرگ مانند فیلم و تئاتر و ورزشگاه ها که به طور سنتی صندلی مردم شانه به شانه.

Villagomez می گوید او bantering با برادرش به تازگی در مورد آنچه که یک عرصه ورزش می تواند مانند نگاه بدون تماشاگر.

"ما آبی-skying اطراف امکان دیجیتال مخاطبان — بسته بندی عرصه های ورزشی خود را در یک projectable صفحه نمایش که در آن بیننده از سراسر جهان در حال پخش زنده از خانه های خود در غول کاشی در صوتی کامل. کاشی خواهد بود به طور مداوم پیمایش از طریق صدها نفر از ویندوز از بینندگان" او گفت:.

"این خواهد, حداقل, اجازه می دهد بازیکن برخی از صورت ظاهر از بازخورد های صوتی و تصویری بسیار مهم است به جو (و بازی) از ورزش های حرفه ای و اجازه می دهد زادگاه طرفداران هر تیم برای بازی در هر بازی."

Villagomez اذعان کرد و آن را یک پای-in-the-sky ایده شاید حتی یکی که سقوط به رده از "Coronagrifting."

اما چه کسی می داند ؟ اگر طرفداران و بازیکنان به یک میل به آن و دیگر این ماه شات ایده های طراحی می تواند حرکت فراتر از عرصه بر طعمه و به واقعیت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب