به عنوان شهر تصدیق به COVID-19 شیوع در پناهگاه بی خانمان تقريبا کارگران نگران باشید که آن را نمی خواهد به اندازه کافی

مری-آن laurence faure نبوده است, خواب زیاد می بینم.به عنوان شهر مدیر کل پناهگاه حمایت و مسکن, laurence faure ش

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399

مری-آن laurence faure نبوده است, خواب زیاد می بینم.

به عنوان شهر مدیر کل پناهگاه حمایت و مسکن, laurence faure شده است عنوان پاسخ به COVID-19 در تورنتو پناهگاه سیستم که در آن حداقل دو نفر در حال حاضر آزمایش مثبت است.

اضافه کردن به آن بی خوابی شبانه: مدل سازی نشان می دهد که به طور متوسط وجود دارد می تواند در چند هفته به عنوان بسیاری از 800 تا 1200 نفر در جمعیت بی خانمان تست مثبت برای COVID-19 در هر زمان داده شده.

"گاهی اوقات آن را احساس می کند کمی مثل ما در حال برگزاری یک موج جزر و مدی است که ما می دانیم در حال آمدن است" گفت: laurence faure. "اما در هر ساعت است که ما قادر به انجام این کار من فکر می کنم یک ساعت بیشتر است که ما برای برنامه ریزی است."

به منظور پایمال کردن بیمارستان ها و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند اجتماعی فاصله کلید "مسطح" منحنی — دادن بهداشت و درمان کارگران زمان برای مدیریت بهتر موارد بیش از یک دوره طولانی تر است.

اما تحمیل اجتماعی فاصله قوانین در حال حاضر کشیده پناهگاه سیستم کار آسانی نیست. و خط مقدم کارگران و طرفداران می گویند که چندین دهه از انفعال در مسکن و پناهگاه ناکافی فضای ترکیبات فوری بحران بهداشت عمومی.

آماده پاسخ به COVID-19 برای جمعیت بی خانمان در نظر گرفتن تلاش "که هیچ شهر تا کنون سعی به مارشال قبل," گفت: دکتر اندرو پیوند, پزشکی, مدیر داخلی شهر سلامت همکاران (ICHA).

این شهرستان با همکاری ICHA — یک گروه از 100 پزشکان با تجربه کار در پناهگاه و drop-ins در سراسر تورنتو — و پرستاری تخصص در شهرستان درونی خانواده و تیم سلامت که laurence faure گفته شده است "مهم است."

ICHA است که به سرعت در حال افزایش توانایی خود را برای پاسخ به نیازهای بهداشت و درمان از جمعیت بی خانمان در طول شیوع به بودجه استان. که شامل استخدام به عنوان بسیاری از 100 نفر از پرستاران با کمک انجمن های خود را از هزاران نفر که به تماس پاسخ داده اند از بازنشستگی و در جای دیگر به کمک در طول شیوع — اندازه گیری لازم برای این امکانات به کار گیرند گفت: پیوند.

اضافه کردن به این خطر برای بی خانمان جمعیت شيوع زمینه ای قلبی و ریوی بیماری و دسترسی محدود به سیستم بهداشت و درمان افزود: اوراق قرضه.

"این واقعا یک مرکب پدیده ای است که منجر به نتایج فاجعه آمیز بسیار قابل پیش بینی" پیوند گفت.

این شهر در تلاش است دو راه کلیدی برای حفظ شیوع از ویرانگر پناهگاه جمعیت: قرار دادن فاصله بین مردم در سیستم موجود با باز کردن جدید پناهگاه و ایجاد سایت برای منزوی کردن کسانی که در انتظار نتایج آزمایش و تایید موارد توسط کارکنان حرفه ای پزشکی.

در آخرین هفت روز شهر افتتاح هشت امکانات جدید را امتحان کنید به فضا از مردم در پناهگاه برای جلوگیری از گسترش بیشتر.

که ایجاد 350 فضاهای برای کمک به با فاصله دو سایت — خالی اجاره ساختمان و هتل — سفر توسط کارکنان این هفته به صورت مناسب بودن.

همچنین افتتاح شد, پزشکی, پشتیبانی, انزوا, سایت برای مردم بودن تست شده — برای اولین بار در نوع خود در کانادا.

که 40 تخت جداسازی سایت در سکربروق رهبری یک تیم از پرستاران خانه های مردم در حالی که آنها در انتظار نتایج آزمون. توسط اواسط هفته حدود 30 نفر وجود دارد ماندن وجود دارد.

یک دهم سایت باز خواهد شد به زودی. 200 نفر ظرفیت هتل برای افرادی که تست مثبت برای COVID-19. کسانی که تست مثبت خواهد بود قرار دارد وجود دارد در اتاق های فردی با خصوصی washrooms مواد غذایی و تمیز کردن خدمات.

این شهر در حال حاضر در حال کار بر روی یک دوم COVID-19 مثبت سایت که به احتمال زیاد بیشتر از یک مفهوم راه اندازی برای مراقبت از کسانی که رنج می برند به عنوان یک نتیجه از ویروس.

بی سابقه راه اندازی مورد نیاز است در نظر گرفتن سایت های مانند هتل ها بودند که در نظر گرفته شده هرگز به پناهگاه اجازه دهید به تنهایی مراقبت از امکانات و تجهیز آنها را با تجهیزات لازم و همچنین نیروی انسانی آنها را با کانکس کارگران و متخصصان پزشکی.

اما تعدادی از سایت های جدید برای بهبود فاصله تنها باعث افزایش سنتی پناهگاه سیستم — با ظرفیت بیش از 7,100 — توسط یک حاشیه کوچک (برخی از کسانی که در حال متل فضاهای اجازه می دهد که برای فاصله در حال حاضر). هنگامی که شما در نظر drop-ins که در آن مردم در خواب حتی نزدیک محله در تشک صندلی یا طبقه — در هر کجا که فضا وجود دارد — که افزایش فضا می شود حتی کمتر قابل توجه است.

نگه داشتن مردم در توصیه می شود از دو متر فاصله باقی می ماند به چالش کلیدی باند گفت.

یکی از مهم ترین اقدامات پیشگیرانه آنها در حال کار بر روی شناسایی کسانی که بیشتر در معرض خطر در جمعیت بی خانمان و کمک به اطمینان از مناسب اجتماعی فاصله و اقدامات حفاظتی برای آنها را.

"تراژدی از این وضعیت این است که آن ممکن است ممکن است به اندازه کافی سریع است," او گفت: "هیچ چیز وجود دارد بیشتر من می تواند انجام دهد به احساس می کنید که از دست دادن و درد در پیش و پس از آن فقط کار سخت تر است."

این شهر تا به حال به دیدار با چالش های اضافی در اوایل از جمله قرار دادن WheelTrans ناوگان خدمات و منابع دیگر در محل به طوری که یک فرد بیمار است و نه راه رفتن مصرف TTC و یا تماس تاکسی برای رفتن بین تست و انزوای سایت. بیمارستان ها قادر خواهد بود به تماس و ارسال یک مشتری یک بار آزمایش به انزوای سایت راه همان است.

انزوای سایت دیدم یک چشم انداز مثبت در مردم به عنوان نتایج آزمون عقب مانده, laurence faure گفت. و تعداد زیادی از مردم تجربه بی خانمانی در حال آزمایش نیز پس از افزایش استانی پروتکل های که در اولویت تغییر, او گفت:.

شهر و تیم پزشکی در حال حاضر آماده به استفاده از جدید COVID-19 مثبت سایت به عنوان یک مخلوط تسهیلات با برخی انتظار نتایج و برخی در بازیابی — از یکدیگر جدا — به کمک جریان از مردم در حال آزمایش.

"ما در حال تلاش برای به حداقل رساندن نهایی تاثیر آنجا که ما می توانیم در حال نوآورانه و خلاق و هل دادن مرزهای من فکر می کنم یک کمی" laurence faure گفت.

یک مثال ؟ در اوایل این هفته laurence faure دراز بیدار با یکی دیگر از سوال -- چگونه خواهد شهر جدا افرادی که دارای حیوانات خانگی برای بسیاری از یک منبع آرامش و همراهی? او می خواهم به کار در روز بعد در تلاش برای حل این مسئله و دیگران به عنوان آنها به وجود آمد در پرواز است.

اما مشکلات قابل توجهی باقی می ماند حداقل در کوتاه مدت با توجه به خط مقدم کارگران است.

علاوه بر کمبود فضا وجود ندارد به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی برای سازمان های در حال اجرا پناهگاه و drop-ins. نگه داشتن در معرض مشتریان جدا شده تا زمانی که آنها را می توان برای آزمایش ثابت کرده است مشکل و سردرگمی در مورد نحوه ارسال و مردم را به انزوا و چه کاری انجام دهید اگر آنها بازگشت به پناهگاه ممکن است قرار دادن دیگران در معرض خطر است.

تامی تیلور در خط مقدم پناه حمایت از کارگر در فرد ویکتور 24/7 افت در زنان گفت: او معتقد است که این وضعیت در حال تبدیل شدن به وخیم.

"وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم شلوغ هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از سیستم ها که از هم جدا افتاده اند وجود دارد نه به اندازه کافی تجهیزات گفت:" تیلور. "این کاملا واضح است که ما برای آماده نیست این در کوچکترین و واکنش است که فقط آمدن بیش از حد آهسته است."

جمعه گذشته تیلور گفت: یک زن در 80s در آمد به رها کردن در با یک گلو درد و سرفه و گزارش شده که او درد و احساس او تا به حال یک تب. اما زمانی که او گفت که او نیاز به رفتن به مرکز ارزیابی او خودداری کرد — جرقه یک زمان 24 ساعته تلاش برای نگه داشتن زن جدا شده و به ترتیب برای او آزمایش می شود برای COVID-19.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

پس از نه پلیس و نه امدادگران قادر به کمک در نهایت این زن حاضر به رفتن به بیمارستان شد و آزمایش و نتایج برگشتم منفی است. تیلور گفت: آنها "خوش شانس" این بار اما او شک و تردید آنها خواهد بود دفعه بعد.

لیام ميشود یک کاهش آسیب هماهنگ کننده در Parkdale ملکه غرب جامعه مرکز بهداشت که تیم با این نسخهها کار در تعویق و پناهگاه در مرکز شهر در منطقه غرب گفت: آنها در حال دیدن پناهگاه که "فوق العاده تحت ذوات" به سر می برند و در حالی که چالش های چهره آنها در حال رسیدن به مقامات شهرستان است که می تواند کمک کند.

او در توصیف "کاملا غفلت شرایط" از جمله این که مردم هنوز در خواب کمتر از چند جدا از یکدیگر است.

"یک نفر آن را به عنوان او احساس می کند مانند آنها نشسته اردک" ميشود گفت.

دیانا McNally, آموزش و تعامل هماهنگ کننده برای تورنتو افت در شبکه گفت: drop-ins در حال تقلا: به شدت در تلاش برای دریافت تجهیزات حفاظت شخصی در برخورد با ترکیب اولیه خارج از معدود گذري که هنوز باز — 10 شهر 59 — و انطباق افرادی که به دنبال جایی برای استفاده از حمام انجام لباس های شسته شده و یا فقط در داخل خانه باشد.

او گفت: هر جا که ممکن است متخصصان سلامت مانند پرستاران باید در دست در drop-ins برای کمک به COVID-19 ارزیابی یک پروتکل غربالگری در محل برای نگه داشتن افرادی که ممکن است بیمار از ورود به پناهگاه.

اما او گفت: پروتکل "کار نمی کند برای مردمی با سطح سلامت روان و ماده-استفاده از موانع."

طرفداران اشاره به دهه انفعال در ایجاد مسکن برای پایان دادن به بی خانمانی که قرار است در افراد در معرض خطر قبل از — و دوباره در حال حاضر.

"آنها تا به حال چندین دهه برای حل این مشکل گفت:" زو Dodd زمان کاهش آسیب کارگر. "این فاجعه ایجاد شده است و تولید شده توسط شهر است."

تورنتو پناهگاه سیستم است که مسئول بسیاری از GTA را بی خانمان و مزمن کوتاه در فضا. حداقل 8,000 مردم بی خانمان در هر زمان داده شده در این شهرستان است. حتی در ماه های گرم پناهگاه و drop-ins هستند و یا در نزدیکی ظرفیت مردم در حال تبدیل به دور.

هر چند شورا رای به کارکنان هدف 90 درصد اشغال در پناه سیستم برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در سال 2013 است که استاندارد شده است هرگز ملاقات کرد.

داد گفت جدید انزوا و COVID-19 مثبت سایت های مورد نیاز هستند و تیم پزشکی خوش آمدید اما باز هتل ها و مکان های دیگر اجازه می دهد تا به صورت مناسب فاصله بسیار مهم است برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس, او گفت: همراه با تست توده در پناهگاه.

"امیدوارم هر چه تمام از این است نشان دادن مردم است که ما نمی توانیم زندگی می کنند مثل این" داد گفت. "ما نباید مردم را در پناهگاه. ما نباید انبارداری مردم است. مردم باید خانه."

Laurence faure موافق است.

"تنها راه حل برای بی خانمانی است, مسکن," او گفت:.

Coun. جو Cressy که صندلی های این شهر مدیره بهداشت گفت: آنها به دنبال فرصت برای ایجاد مسکن دائمی راه حل پست-شیوع — از جمله خرید سایت به جای قرض گرفتن یا اجاره آنها ،

"این شیوع اتحاد بزرگ بحران" گفت: Cressy. "مسئولیت ما اگر ما هوشمند است که به سادگی برای حفاظت از سلامت و رفاه ما جمعیت بی خانمان در طول COVID-19 شیوع اما برای تبدیل آن اقدامات کوتاه مدت به راه حل دائمی برای پس از واقع."

در ضمن این شهرستان شده است به طور فعال آماده برای صدها نفر از بیماران در جمعیت بی خانمان که مقامات امیدواریم که نمی خواهد آمد همه در یک بار.

"ما کاملا اذعان بیشتر مورد نیاز است به همین دلیل است که من خواب بسیار چند ساعت در روز" گفت: laurence faure. با وجود آن چه کارکنان شده اند قادر به انجام کار تا کنون در یک مقدار کوتاه از زمان او یک "فوق العاده دستاورد است."

"من آرزو می کنم آن را به عنوان آسان که شما می دانید فقط باز کردن درب به ساختمان و گفتن مردم که آنها می توانید بروید داخل. وجود دارد واقعا مهم تدارکات است که باید در جای خود قرار داده — نیروی انسانی, تمیز کردن مواد غذایی است."

با وجود این ترس ICHA باند همچنان مثبت باقی مانده است. او با تشویق کار او را می بیند شهرستان همکارانش و جامعه ارائه دهندگان انجام به عنوان آنها به "صاف کردن" برای جلوگیری از مرگ و میر در این پنجره باریک است که آنها باید.

"این رفتن بهتر از من فکر کردم آن می تواند" او گفت:.

Jennifer Pagliaro
با فایل های از وندی GillisJennifer Pagliaro یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست است. او در توییتر دنبال کنید: @jpags


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن