به عنوان رستوران در سراسر کشور خود را درب تحویل را انتخاب کنید تا

بزرگنمایی این تصویر رستوران مانند پطریا Cocina تعطیل خود را در محیط داخلی و فضای باز صندلی اما تحویل

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رستوران مانند پطریا Cocina تعطیل خود را در محیط داخلی و فضای باز صندلی اما تحویل رانندگان از بارگذاری می خورد می گویند که آنها در حال شلوغ تر از حد معمول است. ایزابلا گومز سرمینتو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایزابلا گومز سرمینتو/NPR

در یک نمونه آفتابی بهار بعد از ظهر صندلی در فضای باز از آتلانتا Krog خیابان بازار معمولا بسته بندی شده. اما آن را یک نمونه در هفته است.

به عنوان بیشتر و بیشتر مردم در عمل اجتماعی فاصله و ماندن در داخل در پی coronavirus همه گیر جداول در Krog به طور کامل ترک کردند.

ترین رستوران غرفه زیادی علائم نشان می دهد آنها یا تعطیل شده یا تنها در خدمت مواد غذایی به رفتن. اما هنوز هم وجود دارد افرادی که در داخل و خارج حمل Postmates و GrubHub, کیسه.

"در طی دو ساعت من انجام داده ام حدود 15 تحویل است که بیشتر از حد نرمال می گوید:" ریموند نویل که رانندگی شده برای بارگذاری می خورد و حدود دو سال است.

او می گوید: تعداد سفارشات در آینده به طور قابل توجهی برداشت در دو روز گذشته به همین دلیل است که او به کار نگه دارید حتی اگر آن را ممکن است به معنای بالقوه در معرض خود را به ویروس.

"من فقط شستن دست من. من ضد عفونی کننده دست در ماشین," او می گوید. "من خود من احتیاطی اما هی — آن است که آنچه در آن است."

حدود نیمی از تمام متحده قرار داده اند محدودیت در رستوران: هیچ ناهارخوری-در مجاز — تنها-از تحویل و گاه به گاه از طریق درایو. و این لیست فقط نگه می دارد در حال رشد است.

قوانین جدید بخشی از تلاش در سراسر کشور صاف coronavirus منحنی. در 17 مارس جمهور تهمت صحبت با مدیران از شرکت های مانند مک دونالد, domino's و وندی به آنها را تشویق به اتاق ناهار خوری و شیفت به به به مدل کسب و کار برای هم بودن.

این بدان معناست که مردم بیشتر در خانه بماند اما این به آن معنا نیست دستور توقف نورد.

"[کسب] دهکدهای را برداشت می گوید:" جاستین ویلیس که همچنین با این نسخهها کار برای بارگذاری می خورد. "این پول است که قطعا بیش از این به طور معمول است."

او می گوید: او نه بیش از حد نگران بالقوه قرار گرفتن در معرض ویروس زیرا او را لمس نمی کند و یا صحبت کردن با مردم هنگامی که در حال اجرا سفارشات و او را حمل خود دست دستمال مرطوب در اطراف برای ضد عفونی کردن هر سطح او می آید در تماس با. بارگذاری می خورد به تازگی اعلام کرد این امر می تواند ارائه رانندگان با مایع محصولات.

دیگر رانندگان آینده در داخل و خارج از رستوران پوشیدن دستکش و پاک کردن دستگیره درب قبل از دست زدن به آنها را. برخی از مردم کاهش به مصاحبه برای این قطعه به دلایل بهداشتی.

و برخی از رانندگان نگران هستند که در ادامه به ارائه مواد غذایی خواهد شد در نهایت قرار داده و سلامت آنها در خطر است. آنلاین, کمپین مانند #PayUp — یک جنبش به نمایندگی از فرفره اقتصاد کارگران خواستار هستند که شرکت های مانند Instacart, DoorDash و Grubhub را بیشتر اقدامات احتیاطی برای محافظت از رانندگان خود را, بسیاری از آنها نمی تواند به توقف کار به دلیل coronavirus.

تا کنون شده است وجود دارد برخی از پاسخ.

Uber به تازگی به روز شده بیمار آن را سیاست می گویند آن را ارائه تا دو هفته کمک مالی به رانندگان که مبتلا هستند COVID-19 یا قرار داده شده در قرنطینه توسط مقامات بهداشت عمومی. Postmates می گوید آن نیز ارائه شده برای کمک به هزینه های درمانی برای رانندگان است که الزامات خاص است.

و در سراسر برنامه وجود دارد به نظر می رسد فشار برای مشتریان به انتخاب "تماس با ما تحویل" گزینه ای است که می پرسد رانندگان به ترک مواد غذایی در خارج از درب و در مقابل ایوان.

"من که نزدیک به [مردم] وقتی که من دست از غذا و رفتن می گوید:" استفانی جلسه به عنوان سر او داخل پطریا Cocina را انتخاب کنید تا سفارش.

او شروع به ارائه برای بارگذاری می خورد, در سال گذشته, اما او می گوید که پس از اجتماعی فاصله شد تشویق حجم روز هفته سفارشات است که مطابق شلوغ آخر هفته. و به او سفارشات بیشتر و بهتر راهنمایی می کند این کار ارزش آن را.

این معلوم نیست که رستوران را به طور کامل بازگشایی شده است. اما کارگران مانند جلسه برنامه ریزی برای حفظ و ارائه به عنوان طولانی به عنوان سفارشات را در آینده — و ممکن است بیشتر رانندگان به زودی.

DoorDash است نورد از یک "اولویت دسترسی به" برنامه برای کارکنان رستوران که می خواهم برای شروع به ارائه غیر منتظره خود را در طول زمان.

در Krog خیابان بازار به عنوان او با دقت زیاد مواد غذایی به ماشین خود را Willis خلاصه وضعیت: "مردم هنوز هم عاشق غذا خوردن است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب