به عنوان رهبران حزب سن مترقی سیاه دموکرات ها را به مرحله

واشنگتن - حسرت برای تغییر یک گروه مترقی سیاه دموکرات کنگره امیدوار است با عجله به سمت ملی مرحله اشتعال رتبه-و-

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

واشنگتن - حسرت برای تغییر یک گروه مترقی سیاه دموکرات کنگره امیدوار است با عجله به سمت ملی مرحله اشتعال رتبه-و-فایل شور و شوق در یک مهمانی توسط پیری سفید رهبران.

چارلز بوکر, 35, اول ترم ایالت کنتاکی قانونگذار که فقیر است و رقابت برای مجلس سنا نامزدی در مقابل رقیب که outraised او 40 به 1 است و با حمایت ملی دموکراتیک رهبران. جمال بومن, 44, یک مربی و سیاسی نوچه به دنبال نیویورک کنگره صندلی های برگزار شده توسط کمیته روابط خارجی مجلس رئیس که تایید شده توسط هیلاری کلینتون و مجلس نانسی پلوسی.

آنها و دیگران زد در روز سه شنبه دموکراتیک مقدماتی در نیویورک کنتاکی و ویرجینیا و هنوز مشخص نیست که چگونه بسیاری از آنها برنده خواهد شد. اما بعد پیام روشن بود: مجموعه ای تازه از نامزدها از رنگ می خواهد برای هدایت دموکرات چپ حتی به عنوان احتمالی ریاست جمهوری نامزد جو بایدن مجموعه بیشتر در میانه دوره به خواستگاری متوسط رای دهندگان در ماه نوامبر.

"رهبری حزب اتحاد برای گرفتن با افکار عمومی است که تا حد زیادی مترقی" Mondaire جونز که مبارزه برای یک صندلی خالی از تونی منطقه در شهر نیویورک در شمال حومه در مصاحبه ای گفت:.

جونز گفت که او با شوق و ذوق پشت بایدن اما معاون سابق رئیس جمهور باید "پیشرفت یک چشم انداز از امریکا که پیشرفته تر از آنچه در او مندرج" اگر او می خواهد به انرژی لیبرال رای دهندگان.

"جهان تغییر کرده است" بومن در بیانیه ای گفت. "کنگره نیاز به تغییر بیش از حد."

به عنوان انتخابات تعداد boatloads از پست الکترونیکی-در برگه های رای باعث coronavirus همه گیر آسوشیتد پرس اعلام نشده برندگان در بسیاری مقدماتی. اما یکی ویکتور بود کامرون Webb سیاه پزشک و وکیل که به شکست سه رقیب در یمن-برگزار شد ویرجینیا منطقه دموکرات امید را به تصرف خود در ماه نوامبر.

روز سه شنبه مقدماتی رخ داده در حزب دموکرات به رهبری بایدن, 77, پلوسی, 80 و رهبر اقلیت سنا چاک شومر که 69. ایالت ورمونت برنی ساندرز خود توصیف سوسیالیستی و دموکراتیک و مترقی رهبر که از پیشنهاد خود را برای نامزدی ریاست جمهوری در این سال 78.

اما یکی دیگر از قهرمان چپ Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز, D-n. y. تنها 30. و در یکی از نشانه ای از حساسیت بایدن گفت: در حال حاضر او را به انتخاب یک زن به عنوان معاون ریاست جمهوری در حال اجرا همسر و چهره فشار برای انتخاب یک فرد از رنگ.

بوکر, بومن و جونز حرکت به دست آورده اند از زندگی مهم جنبش و در سراسر کشور تظاهرات زیر ماه گذشته به قتل جورج فلوید توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس. خود را قوی نمایش آن باید آنه که نامزدها که می توانید به آن انرژی می تواند به جلب رای قابل توجهی از آمریکایی های آفریقایی تبار و سفید مترقی.

در حالی که هر یک با تاکید بر عدالت اجتماعی آنها و دیگران می گویند درخواست تجدید نظر خود را فراتر از مسائل نژادی. برای مثال حمایت کرده اند سبز آمریکا و "مدیکر برای همه" پیشنهادات عزیز به بسیاری از رای دهندگان لیبرال.

Sean McElwee یک تحلیلگر سیاسی مترقی نامزدها می گوید لیبرال متمایل millennials در حال ورود به سن زمانی که مردم تمایل به رای دادن بیشتر. که تولید به طور فزاینده ای موفق مترقی نامزدها به خصوص مردم از رنگ است که می تواند درخواست تجدید نظر به لیبرال و اقلیت رای دهندگان او گفت:.

"ما کمی بیش از" مرد سفید مترقی نامزدها McElwee گفت.

Sochie Nnaemeka, New York state مدیر مترقی خانواده های شاغل حزب گفت: نامزدها از رنگ همچنین افزایش درخواست تجدید نظر از صحت خود را.

"آنها را در زندگی تجربه" Nnaemeka گفت. "هیچ ترجمه مورد نیاز برای جمال بومن به بحث در مورد بحران خشونت پلیس." بومن به چالش کشیدن 16-دوره کهنه تشکر. الیوت انگل در یک منطقه پوشش بخش هایی از برانکس و Westchester County رشد در مسکن عمومی در نیویورک است.

با وجود روز سه شنبه مسابقه تشکر. دانیل Lipinski D-Ill., یکی از کنگره محافظه کار دموکرات تنها دموکرات وقت به از دست دادن این سال است. و میانه اختلاف است که دموکرات ها در حال تبدیل شدن به کنترل ترقی خواهان و بین رای دهندگان به ناچار چوله به چپ است.

آنها توجه داشته باشید که متوسط بایدن قاطعانه مسجل نامزدی ریاست جمهوری بیش از ساندرز با کج حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار رای دهندگان. آنها می گویند که ده ها تن از دموکراتیک دانشجویان منتخب در سال 2018 به آنها خانه کنترل شامل میانه قانونگذاران از رنگ از جمله مظنونان حمله به دانشگاه کالین Allred, D-تگزاس و Xochitl تورس کوچک, D-M. N.

"وجود دارد یک نسل جدید در آینده است که بسیار متنوع گفت:" جیم کسلر یک معاون اجرایی رئیس جمهور از میانه دموکراتیک گروه راه سوم است. "اما این امر می تواند یک اشتباه می گویند نسل بعدی تنها نشان دهنده سمت چپ از حزب است."

با توجه به AP VoteCast یک نظرسنجی از رای دهندگان در مورد 2 در 10 نفر که رای برای انتخابات مقدماتی دموکرات ها در سال 2018 شد و در حدود 1 به 10 بود در اسپانیایی. حدود نیمی از شناسایی به عنوان لیبرال از جمله 2 در 10 که گفت: آنها بسیار لیبرال با بیشتر از بقیه تعدیل می شود.

بوکر است که به دنبال نامزدی حزب دموکرات را برای سنا در کنتاکی برابر سابق دریایی خلبان جنگی امی مک گراث. شومر حمایت کرده است در این میانه خود را به عنوان حزب را بهترین فرصت برای شکست رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., در ایران-سنگین دولت است.

دیگر نامزدها از رنگ به دنبال دموکرات کنگره نامزد شنبه شامل Ritchie تورس نیویورک عضو شورای شهرستان در حال اجرا برای باز کردن صندلی از متنوع منطقه برانکس. Suraj پاتل یک تاجر در تلاش برای سرنگونی 14-مدت Rep. کارولین Maloney در شهر نیویورک است.

پیشین نوشته. استیون اسرائیل D-n. y. که زد خانه دموکرات در مبارزات انتخاباتی کمیته تا حد زیادی نسبت ترقی خواهان انرژی به نفرت و بیزاری در حزب به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"مغلوب ساختن پیشی جستن به راه انداخته است فوق العاده با شدت و انرژی در میان فعالان و آنها هیچ صبر و شکیبایی در انتظار نوبت خود را" به اجرا عالی کار اسرائیل گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان آلن Suderman در Richmond, Va., کارن ماتیوز در نیویورک و امیلی سوانسون و استفان Ohlemacher در واشنگتن کمک به این گزارش.

آخرین مطالب