به عنوان بسیاری از ایالات متحده صفحة پشت جولای 4, طرح تهمت می رود بزرگ

واشنگتن - در حالی که مقامات بهداشت عمومی در حال اصرار آمریکایی ها برای جلوگیری از زیادی جمعیت و نگه دارید خامو

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

واشنگتن - در حالی که مقامات بهداشت عمومی در حال اصرار آمریکایی ها برای جلوگیری از زیادی جمعیت و نگه دارید خاموش جشن روز استقلال در میان سنبله از coronavirus موارد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن برای آنچه که او امیدوار خواهد بود "ویژه شب" در پایتخت کشور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است مجموعه خود را نگه دارید "سلام آمریکا" جشن روز شنبه با یک سخنرانی از کاخ سفید در جنوب چمن که او می گوید را جشن می گیرند آمریکایی میراث فرهنگی پل نظامی بر واشنگتن و یک صفحه نمایش آتش بازی است که انتظار می رود به رسم هزاران نفر به بازار ملی.

جشن یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن لگد کردن تعطیلات آخر هفته با سفر به تن. Rushmore برای یک نمایش آتش بازی در نزدیکی نمادین کوه کنده جورج واشنگتن و توماس جفرسون, آبراهام لینکلن و تئودور روزولت. رئیس جمهور تحویل یک سخنرانی آتشین است که در آن او را متهم معترضان که تحت فشار قرار دادند برای عدالت نژادی از درگیر شدن در یک "بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما است."

مغلوب ساختن پیشی جستن است که در تالار اجتماعات حتی به عنوان بسیاری از جوامع تصمیم گرفته اند به قراضه آتش بازی و رژه می روند و دیگر سنت های تعطیلات سعی کنید برای جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس که آنها از ترس می تواند موجب بزرگ تجمعات تعطیلات.

هنوز هم تهمت اصرار بر حرکت رو به جلو در برگزاری گردهمایی بزرگ--از جمله Mt. Rushmore رویداد که داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد اصرار اجتماعی فاصله نبود لازم و ماسک بودند اختیاری. مغلوب ساختن پیشی جستن صرف زمان کمی در Mt. Rushmore آدرس تأمل در همه گیر است که به کشته شدن بیش از 129,000 آمریکایی است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اخطار می دهد که تجمع جرم مانند یک برنامه ریزی برای واشنگتن در حال حاضر در معرض خطر برای گسترش ویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن جراح عمومی جروم آدامز که به شدت تماس خود را برای آمریکایی ها به پوشیدن ماسک در روز جمعه punted وقتی پرسیده شد که در طول یک مصاحبه که آیا او خواهد احتیاط یک دوست از حضور در چنین اجتماعات بزرگ.

"این یک بله یا نه" آدامز گفت: ان بی سی "امروز نشان می دهد." "هر فرد را تشکیل می دهند ذهن خود را. مردم وجود دارد رفتن به سواحل رفتن به منقل رفتن به محیط های مختلف و آنها می رویم به نگاه منحصر به فرد خود را در معرض خطر."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است درد به کشور بازگشت به حالت عادی شده است و مایل به فشار پاکت نامه بیشتر از بسیاری از دولت و شهرداران شهرستان در حال حاضر به رفتن.

ماه گذشته او برگزار شد اولین کمپین تجمع از اوایل ماه مارس در تولسا, Okla. مغلوب ساختن پیشی جستن است عادت کرده اند به jam-packed, جمعیت, اما BOK مرکز تنها حدود یک سوم کامل برای رئیس جمهور اولین تجمع از coronavirus عصر. روز بعد او خطاب بسته بندی شده megachurch برای دانش آموزان برای مغلوب ساختن پیشی جستن رویداد در آریزونا. چند شرکت کنندگان در هر دو رویداد عینک ماسک.

مقامات کشور گفتند که دست از 300,000 پوشش صورت به تماشاگران که جمع آوری در بازار ملی. داخل اداره, منشی, دیوید برنارد گفت: بازدید کنندگان خواهد بود تشویق به پوشیدن ماسک و نگه داشتن شش پا با فاصله از یک دیگر. وجود دارد هیچ نشانه ای خواهد بود که اجباری با وجود توصیه های مقامات بهداشتی.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود, که گفت که او حق ندارد به تعطیل تعطیلات عینک آنجا که آن را در زمین فدرال هشدار داد که دولت فدرال در مورد خطرات آشکار از یک جمعیت بزرگ. روز جمعه او خواست ساکنان این شهرستان به هوشمند در مورد چگونه آنها را به صرف تعطیلات.

"فقط به خاطر کسی که شما را دعوت به یک حزب به این معنا نیست که شما باید بروید" Bowser خود توییتی جمعه.

در جای دیگر فرمانداران و مقامات محلی التماس کرد با ساکنان به اقدامات احتیاطی را به عنوان آنها جشن تعطیلات.

در کالیفرنیا است که شاهد افزایش موارد در هفته های اخیر رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom خواسته ساکنان به جمع آوری با مردم در آنها زندگی نمی کنند و برای جلوگیری از جمعیت. آتش بازی نشان می دهد در لس آنجلس و سان فرانسیسکو شن و ماسه دیگو و در جای دیگر در دولت لغو شد برای حفظ جمعیت بزرگ از تشکیل

"خوشحال چهارم جولای آخر هفته و پوشیدن یک ماسک" Newsom گفت: دولت خود شهروندان است.

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر خواست کسب و کار و ساکنان به رعایت بهداشت عمومی اقدامات بیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته هشدار داد که اقدامات احتیاطی ضروری بود برای ادامه به سرعت گسترش COVID-19.

پریتزکر هشدار داد او نمی دریغ به تعطیل کردن کسب و کار است که نمی رعایت ظرفیت مورد نیاز و او را تشویق مردم برای جلوگیری از جمعیت های بزرگ و سایش پوشش صورت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"اجازه گارد ما را در حال حاضر خواهد پرواز در صورت از پیشرفت ما بیش از بسیاری از ماه" پریتزکر گفت.

برخی از آمریکایی ها امیدوار هستند را با خود آتش بازی نشان می دهد.

در کیسی را آتش بازی جمعه در کلمبیا, کارولینای جنوبی, عمدتا نقاب خریداران موج از طریق راهرو انتخاب خود مواد منفجره پس از سالانه جولای چهارم نشان می دهد لغو شد با توجه به COVID-19.

مقامات بهداشت وجود دارد دیده می شود سنبله در مواردی که دولت انتهایی تنها آریزونا و فلوریدا در 14 روز به طور متوسط از تازه تشخیص داده شده COVID-19 موارد تنظیم شده برای جمعیت.

آتش بازی فروشگاه مانند بسیاری از سراسر کشور شده است غیر منتظره ذینفع که بیشتر آمریکایی ها تصمیم گرفته اند برای قرار دادن در خود را نشان می دهد. سنبله در فروش آغاز شده و در اطراف روز یادبود.

"کل این COVID چیز واقعا بد همه در اطراف" گفت: جنگل کیسی یک چهارم نسل آتش بازی فروشنده در خانواده متعلق به فروشگاه. "اما به هر دلیلی این باعث می شود مردم واقعا می خواهید به خرید وسایل آتش بازی."

کارولینای جنوبی است برخی از لیبرال ترین آتش بازی قوانین در کشور است. غرفه در سراسر کشور فروش اتش بازی آجر است که راه اندازی یک دوجین یا بیشتر پوسته با انفجار که رقیب یک شهر کوچک سالانه نشان می دهد.

برخی از گفت: آنها در تلاش هستند تا به بهترین وضعیت. جیمی پروت محلی متخصص مغز و اعصاب کودکان گفت که او در نظر دارد به ماندن در خانه با نوه خود تنظیم کردن آتش با خیال راحت و خوردن همبرگر.

"ما را درهم و برهم کردن از طریق" پروت گفت.

--

آسوشیتد پرس نویسندگان میشل لیو در کلمبیا S. C. و سارا برنت در شیکاگو کمک گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن