همانطور که بیشتر آمریکایی ها آماده برای رای دادن از طریق پست, پستی, سرویس چالش های بزرگ

بزرگنمایی این تصویر U. s. خدمات پستی چالش مواجه است که بیشتر رای دهندگان به نوبه خود به پست الکترونی

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

U. s. خدمات پستی چالش مواجه است که بیشتر رای دهندگان به نوبه خود به پست الکترونیکی در برگه های رای در طول coronavirus بیماری همه گیر. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

هشت ایالت و ناحیه کلمبیا در حال برگزاری اولیه انتخابات هفته آینده میان coronavirus همه گیر و رای دهندگان انتظار می رود به رأی گیری از طریق پست در تعداد رکورد.

آن است که به احتمال زیاد به یک پیش نمایش از آنچه در پاییز و برخی نگران هستند که آیا ایالات متحده خدمات پستی است تا به چالش.

بسیاری از مردم مانند خدمات پستی; طبق آخرین نظرسنجی پیو و 91 درصد از آمریکایی ها یک نظر مثبت بالاتر از هر شاخه ای از دولت. اما آن را یک سازمان با برخی از مشکلات بزرگ است.

شروع به رئیس جمهور تهمت است نام آن را یک شوخی خواستار آن بالا بردن نرخ خود را و ساخته شده و ادعاهای بی اساس که از طریق پست و برگه های رای خواهد بود "قابل ملاحظه ای جعلی" و جعبه پست الکترونیکی خواهد بود دزدیدند.

که به غلط ادعا می گوید: Tammy پاتریک مشاور ارشد به دموکراسی صندوق. او می گوید NPR که رای دهندگان باید گزینه های مانند رای گیری از طریق پست در این بیماری همه گیر.

"برای بسیاری از مردم در این سال آن را به خود را برای دریافت رای تحویل داده شده به آنها توسط خدمات پستی ایالات متحده. در حال حاضر فراخوانی که به سوال کرد و گفت که مردم خواهد شد در نظر گرفتن ایمیل از صندوق پستی که فقط قصد ندارم به اتفاق می افتد."

Uncounted رای

خدمات پستی تا به حال برخی از مسائل با پست الکترونیکی-در رای گیری به تازگی.

در ویسکانسین در ماه گذشته سه وان آرا کشف شد هرگز پس از به رای دهندگان. در اوایل این ماه در در اوهایو صدها برگه های رای که مهر باطله تمبر پست در زمان تحویل داده شد خیلی دیر محسوب می شود.

اما پاتریک می گوید نیست تمام سرزنش قرار می گیرند باید در خدمات پستی.

او اشاره می کند که در اوهایو "شما می توانید درخواست یک رای گیری را به شما فرستاده خواهد شد در روز شنبه تا ظهر روز سه شنبه انتخابات است. در حال حاضر پست تحویل دو تا پنج روز کسب و کار. بنابراین برخی از سیاست های برخی از شیوه های است که ما در جای" او می گوید: "واقعا نمی رای دهندگان-محور. آنها در حال راه اندازی رای دهندگان برای موفقیت بلکه به شکست است."

کهربا McReynolds مدیر عامل شرکت ملی رای دادن در صفحه اصلی موسسه می گوید انتخابات باید به دنبال بهترین شیوه است که توسعه یافته اند در برخی از کشورهای غربی که در آن رای گیری از طریق پست مشترک است اگر نه استاندارد.

"مدل وجود دارد که وجود دارد و در همه چیز وجود دارد شده اند که واقعا موفق," او می گوید.

McReynolds می گوید او نگران نیست در مورد چشم انداز برای افزایش حجم ایمیل اگر بیشتر مردم ارسال در برگه های رای خود.

"هنگامی که شما در نگاه کلی اعداد" او می گوید: "در چه اداره پست فرآیندهای صورت سالانه اضافه کردن رای های پست الکترونیکی است که فقط یک بخش بسیار کوچک از حجم است که آنها به طور معمول مقابله با است."

خدمات پستی منتشر شد نامه ای در روز جمعه آن را به دولت و انتخابات محلی مقامات به یادآوری آنها نیاز به حساب کاربری برای تحویل بار و نشان می دهد آنها با استفاده از بارکد برای شناسایی ایمیل خود را در برگه های رای.

جوهر قرمز

پستی خدمات مالی گلایه های مطرح یکی دیگر از نگرانی. آژانس فرار $8.8 میلیارد دلار کسری بودجه آخر سال مالی.

علامت Dimondstein رئیس جمهور آمریکا پستی اتحادیه کارگران می گوید: خدمات پستی مارس اجرا از پول نقد در اوایل پاییز بدون تزریق بودجه از کنگره — که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مخالف.

"اگر اداره پست مجاز به اجرا از پول بدون امداد پس از آن همه پستی عملیات تبدیل در معرض خطر — و که شامل فوق العاده ای دسترسی به صندوق های رای و نه فقط صندوق های رای, اما رای دهندگان اطلاعات" Dimondstein می گوید.

چهره های جدید در بالا

در برابر این پس زمینه های خدمات پستی در حال آمدن است تحت مدیریت جدید است.

لوئیس DeJoy یک تاجر و بالا دلار کمک کننده به جمهوری خواهان — از جمله رئیس جمهور بود به نام جدید postmaster به طور کلی. او طول می کشد در ماه آینده.

معاون postmaster رونالد بود آژانس بالاترین رتبه آمریکایی آفریقایی تبار است که همچنین ترک در ماه آینده.

کریستن کلارک رئیس کمیته حقوقدانان در حقوق مدنی تحت قانون می گوید او نگران است در مورد رهبری گردش مالی در زمانی که او می گوید: خدمات پستی است که بازی در چنین نقش مهمی برای ملت است.

"ما در یک بحران حاضر در کشور در حال حاضر است که واقعا خواستار آن است که ما در پاسخ" او می گوید: "و ما انجام تمام کارهایی که ما می توانیم اطمینان حاصل شود که هیچ رای دهندگان است که قفل از صندوق های رای به دلیل همه گیر."

مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان به رای گیری از طریق پست و امکان اختلال در خدمات پستی بالا بردن سوال در مورد چگونه به خوبی رای گیری توسط پست الکترونیکی عملکرد خواهد شد این سال است.

کلارک می گوید: او معتقد است که ملت نیاز به یک عملکرد خدمات پستی تا مطمئن شویم که همه آمریکایی ها باید دسترسی به برگه های رای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب