که میلیون ها نفر رای کالیفرنیا حوزه های رأی گیری اقدامات احتیاطی برای کاهش coronavirus خطر

به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش در کالیفرنیا مؤثر در 11 استان ها بالا و پایین دولت میلیون ها نفر

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش در کالیفرنیا مؤثر در 11 استان ها بالا و پایین دولت میلیون ها نفر آمار نظر سنجی به بازیگران خود را سه شنبه رای در محلی و ایالتی و ملی انتخابات است.

آیا نگرانی در مورد COVID-19 را تحت تاثیر قرار در شخص رای دهندگان و یا بی درنگ تعداد قابل توجهی از ساکنان ولگرد از عادت و رای دادن از طریق پست باقی مانده است دیده می شود. اما برخی از استان ها در حال بدست گرفتن اقدامات احتیاطی برای پاکسازی رای گیری مناطق و کاهش ترس است.

در شهرستان سانتا کلارا مقامات توزیع ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب در مراکز رای دهی. این شهرستان دارای حداقل نه تایید موارد coronavirus بالاترین در کشور است.

مکان سنجی کارگران در حال پاک کردن صفحه نمایش لمسی دستگاه های رای گیری با دستمال مرطوب ضد عفونی کننده بین استفاده از گفت: Steven اسپیواک سخنگوی سانتا کلارا کانتی ثبت نام از رای دهندگان ، او گفت: آنها همچنین تشویق کارگران به شستن دست های خود و ماندن در خانه اگر آنها بیمار است.

تبلیغات

شهرستان نیز توزیع پست الکترونیکی-در برگه های رای برای هر ثبت نام رای دهندگان در این سال که ممکن است در مفید آمده است در میان شیوع.

"ما اصرار مردم که احساس بیمار به پست الکترونیکی خود را در انتخابات است," او گفت:. که آیا ترس از بیماری را کاهش می دهد میزان مشارکت اسپیواک گفت: این شهرستان در تلاش است تا اقدامات احتیاطی را برای کاهش نگرانی.

"ما مردم را تشویق به بیرون رفتن وجود دارد و کسانی که برگه های رای در," او گفت:.

در رای مراکز در L. A. شهرستان است که گزارش یک مورد تایید شده از ویروس میلیون ها نفر در حال رای دادن در ماشین آلات جدید. یک سخنگو گفت که کارگران به طور معمول پاک کردن صفحه لمسی است که رای دهندگان را به استفاده از صندوق های رأی رفتند.

تبلیغات

"من شسته دست من سی دی راه پس از استفاده از آن" یکی از رای دهندگان در توییتر نوشت.

"قطعا رفتن به استفاده از ضد عفونی کننده دست و پاک کردن سطوح" نوشت: یکی دیگر از.

ترین به طور مداوم تکرار توصیه از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری برای محافظت در برابر coronavirus است برای مردم را به شستن دست های خود را به مدت 20 ثانیه. ضد عفونی کننده دست استفاده شود زمانی که آب و صابون به آسانی در دسترس نمی, مقامات گفت.

یک تعداد انگشت شماری از مردم را به نام سن فرانسیسکو دفتر ثبت و به سوال در مورد پتانسیل از ابتلا به کروناویروس در حوزه های رأی گیری گفت: Matthew سلبی تقسیم مدیر دفتر ثبت. مردم باید پرسید که چه اقدامات احتیاطی گرفته شده و پرسش در مورد رای-توسط-mail گزینه های, او گفت:.

شده اند وجود دارد بیش از 100 نفر از coronavirus تایید در آمریکا و نه مرگ و میر – همه در واشنگتن است.

در کالیفرنیا حداقل 40 مورد از این ویروس گزارش شده است. بیست و چهار نفر از کسانی که بودند افرادی که گرفتار این ویروس یا الماس شاهزاده خانم کروز کشتی و یا در ووهان چین که در آن شیوع بیماری شد و برای اولین بار گزارش شد و سپس عودت به آمریکا و قرنطینه در کالیفرنیا پایگاه های نظامی.

اضافی 19 مورد تاييد قرار گرفته بود در بازگشت مسافران و یا در حداقل پنج نمونه افرادی که قرارداد این ویروس در جوامع خود.

شده اند وجود دارد بیش از 92,000 موارد coronavirus و بیش از 3000 گزارش مرگ و میر در سراسر جهان است. سازمان بهداشت جهانی تاکید کرده کاهش یافته است به اعلام شیوع یک بیماری همه گیر و گفت: 90 درصد از موارد شده است در چین.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن