به عنوان L. A. ترافیک مرگ و میر stay high مقامات خواهش رانندگان برای جلوگیری از ارسال پیامک

در چهارمین سال کامل از یک برنامه طراحی شده برای از بین بردن ترافیک مرگ و میر در لس آنجلس خیابان ها تعدادی از ا

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398

در چهارمین سال کامل از یک برنامه طراحی شده برای از بین بردن ترافیک مرگ و میر در لس آنجلس خیابان ها تعدادی از افراد کشته شده در تصادفات ماند سرسختانه بالا آمار اولیه نشان می دهد.

در سال گذشته 244 نفر کشته شدند در ترافیک برخورد در خیابان های شهر کاهش از 0.8 درصد نسبت به سال 2018 با توجه به ارقام اولیه از شهرستان. قربانیان شامل 134 نفر بودند که راه رفتن و `19 نفر دوچرخه سواری.

داده ها ممکن است کمی تغییر با تجزیه و تحلیل اضافی, مقامات گفت. اما اوایل ارقام نشان می دهد یک سال دیگر بدون زرق و برق پیشرفت برای چشم انداز صفر شهردار اریک Garcetti ابتکار عمل برای از بین بردن ترافیک مرگ و میر در خیابان های شهر تا سال 2025.

پس از چشم انداز صفر راه اندازی شد در سال 2015 تعداد پیاده و سرنشینان خودرو و دوچرخه سواران و موتورسواران کشته سالانه در تصادفات افزایش یافته است 33%. مرگ و میر نیز در سال 2016 از 183 به 253 و کاهش یافته است 3.6% از آن.

تبلیغات

لس آنجلس هنوز برای رسیدن به اولین و مهمترین معیار تعیین شده در چشم انداز صفر: 20% کاهش در مرگ و میر است که مقامات امیدوار به رسیدن به در سال 2017. کاهش مرگ و میر به نصف تا سال 2020 هدف بعدی در این شهر لیست نیاز به کاهش مرگ و میر در این سال بیش از 100.

"هر زندگی از دست داده و در خیابان های ما یکی بیش از حد بسیاری از — و ما همچنان به دنبال هدف ما از صفر ترافیک مرگ و میر تا دیدار که علامت" Garcetti سخنگوی الکس Comisar در بیانیه ای گفت. او اضافه کرد که شهردار "خواستار همه به استفاده از خیابان به عنوان مسئولانه و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است به طوری که ما می تواند صرفه جویی در زندگی با هم."

آینده از دید صفر و ایمنی ترافیک در لس آنجلس خواهد بود در سوال تا زمانی که این شهرستان می تواند آزار به اتکای آن بر روی تلفن های همراه, Los Angeles Police Department رئیس میشل مور گفت: در اخیر کنفرانس خبری.

افرادی که "رانندگی 30, 40, 50 مایل در ساعت ... قرار داده و سر خود را به انتخاب کنید تا یک متن و یا رسیدگی به یک تماس و حرکت آنها 100 متری و آنها رانندگی بر کسی که" مور گفت. رانندگان گفت: در حال "آموزش یک نسل از کودکان امروز در صندلی عقب چه چیزی برای انجام با آن تلفن همراه است."

تبلیغات

حمل و نقل بخش ساخته شده است تغییرات بیشتری به خیابان ها در L. A. در سال 2019 نسبت به قبل از دو سال در ترکیب گفت: سخنگوی کانی للنس. کسانی که 1,529 تغییرات به عابر ترافیک سیگنال های تقاطع ها و عناصر دیگر از خیابان طراحی شده برای بهبود ایمنی از خیابان.

"ما به سهم خود در جامعه را نا امیدی زمانی که هر یک زندگی از دست داده است در خیابان های ما" للنس گفت. این گروه همچنین سهام در "حس ضرورت" به ایجاد تغییرات و نصب شده تقریبا از 2900 خیابان در بهبود ایمنی در سه سال گذشته, او گفت:.

بسیاری از سال گذشته تغییرات شد و با هدف بهبود ایمنی برای عبور و مرور از جمله 1,162 ارتقاء به عابر و 13 مجموعه از چراغ چشمک زن که رانندگان هشدار زمانی که کسی در حال عبور از خیابان.

پیاده هستند که در کسری از تصادفات در لس آنجلس اما نشان دهنده تناسب تعداد قربانیان. بیش از یک دوره پنج ساله این دهه مردم بر پا شد که در 8 ٪ از برخورد اما نشان داده و 44 درصد از کشته شدگان با توجه به شهر داده است.

در حالی که تعدادی از رانندگان و مسافران کشته سالانه در ترافیک برخورد کاهش یافته است در سراسر شهر تعداد عابران کشته افزایش یافت — و سرسختانه بالا باقی ماند. در سال 2019 حدود 55 درصد از افراد کشته شده در تصادفات بودند بر پا افزایش از 40 درصد در سال چشم انداز صفر آغاز شد.

این مرگ و میر در سال گذشته شامل 4 ساله دختر که زده بود و کشته شدن توسط یک راننده در حالی که او در راه رفتن به مدرسه با مادر او در Koreatown. راننده که ساخته شده از سمت چپ به نوبه خود عبور کرده بود فرزندان خود را در صندلی عقب, پلیس گفت:.

این دختر بچه از مرگ موجب اعتراض در میان طرفداران که صحنه "مردن" در شهر لس آنجلس در سالن به صدا ناکامی های خود را با این شهر عدم پیشرفت در چشم انداز صفر است.

شرکت کنندگان گفت: آنها ناراحت بودند که به ظاهر اهمیت می دهد بسیار کمی در مورد صدها نفر از افرادی که کشته و زخمی در تصادف با خودرو در هر سال است. هدایت فلسفه از چشم انداز صفر که هیچ ترافیک مرگ و میر قابل قبول است — این است که به ندرت منعکس شده در لس آنجلس گفتند.

تبلیغات

"هیچ کس صحبت کردن در مورد آن گفت:" آندرس Quinche یک معمار که به سازماندهی کردند. "آنچه که ما فاقد آن است و شجاعت و اعتقاد راسخ در میان ما رهبران سیاسی به ایستادن و می گویند 'ایمنی مهم تر از سرعت است.'"

این شهرستان نیاز به پررنگ تر اقدام به نگه داشتن رانندگان دور از عابرین پیاده و دوچرخه سواران گفت: از جمله پوسته پوسته شدن فضا برای اتومبیل در خیابان اصلی به اتاق را برای دوچرخه-تنها و تنها خطوط.

به جای ساخت, ساده, تغییرات در تقاطع های شهر نیاز به هدف شهر را از فرهنگ خودرو گفت: جان یی مدیر اجرایی لس آنجلس پیاده, عابر پیاده وکالت ،

اگر صفر و میر است که واقعا در این شهر هدف "ما نیاز به یک طرح رویایی که منطبق بر محدوده که هدف" یی گفت. "ما موفق به انجام این کار است."

حمل و نقل بخش Llanos در بیانیه ای گفت: خواهد "ادامه کار به شدت به ارائه زیرساخت های کلیدی و تغییرات طراحی به ما اکثر نهفته دالان, در حالی که کار با جامعه برای پیشرفت بیشتر دگرگون پروژه هایی که در تکیه محله پشتیبانی موفق باشد."

این تغییرات می تواند با خطرات سیاسی است. از بین بردن ترافیک خطوط در چند خیابان در Mar ویستا و پلایا دل ری در سال 2017 موجب اعتراض گسترده و شکست خورده به خاطر تلاش در برابر عضو شورای مایک Bonin. این شهر در نهایت undid بسیاری از تغییرات و اما در سمت چپ حفاظت شده دوچرخه خط در بلوار ونیز در Mar ویستا.

مور گفت: پلیس لس آنجلس نیز برنامه ای برای کار با گروه های جامعه به آموزش عبور و مرور در مورد ماندن هشدار در حالی که آنها عبور از خیابان. او گفت که حتی اگر پیاده حق دارند-از-راه "است که متوقف نمی شود یک ماشین سرعت که با توجه به ارسال یک پیام متنی به جای جاده."

این ایده که پریشان پیام کوتاه است که به عنوان یک مشکل به عنوان پریشان رانندگی یی گفت: "نشان می دهد تا چه حد لوس آنجلس اتحاد برای رفتن در چشم انداز صفر است."

تبلیغات

"فقط نگاه سه تن خودرو که در حال حرکت با سرعت بالا در مقابل من یک کیسه از گوشت که وزن آن 130 پوند" یی گفت. "این مسخره است."

بار نویسنده کارکنان داکوتای اسمیت کمک گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن