به عنوان کنیا نگه می دارد مدارس تعطیل نوجوان, حاملگی افزایش

بزرگنمایی این تصویر در نایروبی را فقیرنشین کیبرا در مارس نانسی Andeka, 45, مامان و همسایه, کودکان در

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

در نایروبی را فقیرنشین کیبرا در مارس نانسی Andeka, 45, مامان و همسایه, کودکان در خانه به عنوان مدارس تعطیل هستند با توجه به کوروناویروس. برایان Inganga/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برایان Inganga/AP

به عنوان Zuleika یوسف Daffala پیاده روی در سراسر کیبرا یکی از سکونتگاه های غیررسمی در پایتخت کنیا او استقبال ده ها تن از کودکان و نوجوانان در خیابان. برخی از آنها طناب دیگران تعقیب یکدیگر از طریق کوچه و گروه دیگر در تلاش است تا یک ریز پخت و پز ماهی تابه خارج از آلومینیوم می تواند.

Daffala 37 ساله جامعه مدنی را شکست اخبار این هفته برای بسیاری از بچه های محله که دولت کنیا تصمیم گرفته بود که این کشور بیش از 12 میلیون دانش آموزان کلاس مدرسه نمی خواهد رفتن به کلاس های درس تا ژانویه 2021. نه تنها که اما دولت در نظر 2020 مدرسه سال "از دست رفته" پس همه بچه ها باقی خواهد ماند در همان درجه برای یک سال دیگر.

"آنها هنوز باور آن" او می گوید. "هنگامی که شما به مدرسه شما باید یک هدف است. به طوری که آنها باید برنامه های خود را در حال حاضر. آنها نه مصرف آن آسان است."

او می گوید: او پسر دانش آموزی در دبیرستان استعفا داد. مانند بسیاری از بزرگداشت او ندارد یک تبلت یا یک لپ تاپ تا او را در تلاش برای نگه دارید تا با هر آنچه در کتاب او می تواند دست خود را بر روی. اما عمدتا این روزها او را ساخت دستبند با برخی از دانه های مادرش او را خریدم.

Daffala می گوید بچه ها بیشتر باشه. اما در کیبرا بسیاری از والدین زندگی می کنند بر روی دلار یا دو آنها را از هر کار آنها می توانند در هر روز است. بنابراین آنها قادر به ماندن در خانه با بچه های خود را.

بیشتر و بیشتر او می گوید: او تماس گرفتن از پدر و مادر در محله که خود دختران نوجوان باردار هستند.

کنیا در حال حاضر یکی از بالاترین بارداری زیر سن قانونی نرخ در جهان است. اما از اوایل ماه مارس, استان ها گزارش داده اند که هزاران نفر از موارد. با استناد به افزایش در حاملگی نوجوان, رئیس جمهور اوهورو کنیاتا دستور داد او ملی جرم و جنایت مرکز تحقیقات به بررسی.

"زندگی به طور کامل تغییر" Daffala می گوید. و شانس هستند که بسیاری از بچه ها را هرگز به بازگشت به مدرسه.

بزرگنمایی این تصویر

کودکان اجرا پایین خیابان گذشته اطلاعاتی دیواری هشدار به مردم در مورد خطرات ناشی از کروناویروس در کیبرا حل و فصل در نایروبی کنیا ژوئن 3. برایان Inganga/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برایان Inganga/AP

"کودکان زنده در صفحه اصلی"

کنیا کودکان شده اند در خارج از مدرسه از مارس. اما حتی به عنوان coronavirus موج در کشور دولت باز هتل ها و رستوران ها و در آغاز ماه اوت کنیا باز خواهد شد تا بین المللی خود را لغو کرده است. بنابراین امید وجود دارد که کودکان می تواند رفتن به مدرسه در ماه سپتامبر.

اما در روز سه شنبه از دولت گفت: مدارس در هیچ موقعیت برای بازگشایی چرا که بسیاری از آنها بیش از 100 کودک در هر کلاس.

در این اطلاعیه مقامات دولتی بودند flanked توسط معلمان است که موافقت با این طرح است.

"با کودکان ازدحام از آن خواهد شد غیر ممکن است به فکر می کنم از باز شدن مدارس" Akello Misori یک رهبر بزرگ معلمان اتحادیه گفت.

اما Damaris Parsitau یک آموزش و پرورش محقق در کنیا Egerton دانشگاه می گوید "تضاد" در مورد تصمیم دولت است. در یک دست نگه داشتن بچه ها از مدرسه برای مدت طولانی است که بدون شک نتیجه در یادگیری از دست دادن و به حاشیه راندن بیشتر کودکان آسیب پذیر. از سوی دیگر مدارس در کنیا در "وحشتناک, دولت," او می گوید و هیچ راهی برای تضمین ایمنی دانش آموزان.

"من ترجیح می دهند که کودکان زنده در خانه" او می گوید: "از رفتن به مدرسه و خطر آلوده شدن و مردن و مصرف آن را به خانواده خود را."

همه این باعث می شود او قهر او می گوید: از آنجا که آن را به یک دولت است که موفق به ساخت مدارس و استخدام معلمان بیشتر و اولویت آموزش و پرورش است.

"این همه به من می رود به فساد و این واقعیت که دولت هرگز واقعا آن گرفته شده به طور جدی به سرمایه گذاری در زیرساخت های آموزشی," او می گوید.

رابطه جنسی زیر سن قانونی

در کیبرا Jackline Bosibori, 17, صرف شده است و تقریبا تمام روز خود را در یک اتاق کوچک. این خاک کف و دیوارها و سقف های ساخته شده از فلز راه راه.

Bosibori بود رفتن به یک مدرسه شبانه روزی اما مثل همه کنیا دانش آموزان او را به خانه فرستاد در ماه مارس است.

"من فقط معطل ماندن در اینجا," او می گوید. "من نمی باید هر چیزی را انجام دهد. گاهی اوقات من فقط در اینجا خواندن به تنهایی. من لازم نیست که هر کسی با ... بنابراین من تصمیم به فقط در محل دوست پسر من."

در اواخر ماه مارس او در بر داشت او باردار بود. دوست پسر 21 است و متوقف شده است در برقراری ارتباط با او. در کنیا کسی زیر 18 سال از نظر قانونی نمی توانند رضایت بنابراین Bosibori مورد تجاوز قرار گرفت.

مادر او Annah Nyamoko, 35, نمی تواند حاوی اشک او هنگامی که او در مورد دخترش.

Nyamoko شش دختر دیگر. او می گوید: شوهرش او را ترک کرد چرا که آنها هرگز تا به حال یک پسر. او با این نسخهها کار الک را از طریق سطل زباله برای پیدا کردن بازیافت کسب درآمد در حدود 15 دلار در هفته است. اما به نحوی او همیشه بنیاد با هم پول به اندازه کافی به او پرداخت 17 ساله هزینه های مدرسه.

این رویایی بود که Bosibori را به تبدیل شدن به یک وکیل چرا که او دوست دارد یک بحث خوب است و پس از آن کمک به خانواده از فقر.

"من احساس بسیار بد" مادر او می گوید. "من نمی دانم آنچه که من می توانید انجام دهید در حال حاضر است."

Bosibori می گوید او می خواهد به تولد و رفتن به مدرسه.

"اگر شما [ديپلم] در اینجا در کنیا وجود دارد هیچ کار برای شما" Bosibori می گوید.

اما یک 2015 بررسی خارج از مدرسه دختران نوجوان در کنیا یافت که به عنوان چند تا از 10% تا کنون به مدرسه بازگشت.

Bosibori حتی نمی خواهم به فکر می کنم در مورد آن, امکان, اما سوالات مهمی قطع بیش از او: را تماشا خواهد کرد نوزاد خود را اگر او می رود به مدرسه ؟ می تواند او را مادر تغذیه خواهر و برادر خود را اگر او می تواند کار نمی کند چرا که او برای مراقبت از نوزاد? چگونه او برای پرداخت هزینه های مدرسه? خواهد او دوری می ؟ به عنوان آن در حال حاضر او می گوید: مردم در خیابان ها در حال حاضر به او گفتن او یک ناامیدی.

"اگر من نمی تواند به بازگشت به مدرسه" او می گوید: "من می دانم که من می خواهد زندگی پر از بدبختی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب