به اسرائیل قول الحاق رهبران فلسطینی سوار بر مخاطره آمیز فرم اعتراض

بزرگنمایی این تصویر فلسطینی ها نشان می دهد در برابر اسرائیل الحاق قصد دارد در رفح غزه در ژوئن 11. ره

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

فلسطینی ها نشان می دهد در برابر اسرائیل الحاق قصد دارد در رفح غزه در ژوئن 11. رهبران فلسطینی را آغاز کرده اند که حاضر به هماهنگی با اسرائیل در امور روزانه زندگی فلسطینی از جمع آوری مالیات به پلیس به درمان های پزشکی — یک حرکت برخی از فلسطینی ها را به عنوان خود شکست. Anadolu Agency/Anadolu Agency via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Anadolu Agency/Anadolu Agency via Getty Images

به عنوان نخست وزیر اسرائیل, بنیامین نتانیاهو, نتانیاهو به ضمیمه بخش هایی از کرانه ماه آینده با حمایت از آمریکا و فلسطینی ها خود را پیدا کنید با مراجعه به متوقف کردن اسرائیل از گرفتن زمین های آنها به دنبال برای یک دولت است. بنابراین رهبران فلسطینی در آغوش مخاطره آمیز روش اعتراض.

آنها اعلام کردند در ماه گذشته آنها دیگر محدود 1990s دوران صلح توافق که حکومت اسرائیل و فلسطین روابط را آغاز کرده اند که حاضر به هماهنگی با اسرائیل در امور روزانه زندگی فلسطینی از جمع آوری مالیات به پلیس برای درمان سرطان — ترتیبات آنها را پیدا کردم تحقیر آمیز.

به عنوان رهبران فلسطینی آن را ببینید اسرائیل — با حرکت به ضمیمه قلمرو به جای مذاکره سرنوشت آن — برگزاری آن طرف قراردادهای صلح ، بنابراین فلسطینی ها متوقف خواهد شد نگه داشتن آنها.

"این یک موضوع است که در آن ما نمی تواند سکوت در" فلسطینی نخست وزیر محمد Shtayyeh گفت: در ژوئن 9 جلسه توجیهی با خبرنگاران. "الحاق یک تهدید وجودی برای آینده ما است."

Shtayyeh گفت: تهدید از الحاق نیاز به فلسطینی ها به فداکاری اما قول داد به توسل به خشونت است.

اخلال در وضع موجود رهبران فلسطینی می خواهند برای به دست گرفتن جهان توجه و ترساندن اسرائیل به رها کردن طرح الحاق. اما کمک کنندگان بین المللی را مورد انتقاد قرار فلسطینی ها برای طفره رفتن تعهد خود را به صلح و توافق و عادی فلسطینی ها در حال پرداخت قیمت برای اختلال در بودجه پلیس و مراقبت های پزشکی.

"ما با قرار دادن انگشت خود در دهان ما کمی به خودمان و در حال انتظار برای اسرائیل به جیغ" یک فلسطینی مقام امنیتی می گوید صحبت خواست نامش فاش نشود به انتقاد از سیاست های دولت است.

بازدیدکننده داشته است بیمارستان های مسدود شده

فلسطینی که دریافت پیوند در بیمارستان های اسرائیل می گویند که آنها در حال حاضر نمی توانند مراقبت های بعد از عمل به دلیل فلسطینی بوروکرات امتناع خود را به ترتیب مجوز سفر به اسرائیل و یا تضمین آنها خواهیم پرداخت برای درمان. مقامات فلسطینی نیز حاضر به هماهنگی با اسرائیل اجازه می دهد تا بیماران فلسطینی برای سفر به خارج از فقیر غزه برای صرفه جویی در زندگی, درمان با توجه به پزشکان برای حقوق بشر-اسرائیل است.

Souad Abdel هادی 49 تشخیص داده شد, در ماه گذشته با لوسمی اما قادر به سفر از غزه به کرانه بیمارستان برای پیوند مغز استخوان است.

"این یک وضعیت انسانی. این یک وضعیت پزشکی. ما افراد بیمار که نیاز به درمان و نباید گروگان ها به این وضعیت سیاسی" او می گوید NPR توسط تلفن.

فلسطینی به نام کمیته بین المللی صلیب سرخ به عنوان یک میانجی با اسرائیل برای پزشکی و مسائل امنیتی در حال حاضر که فلسطینی ها در حال تعلیق روابط خود را با اسرائیل اما این سازمان گفت: آن را از منابع را به اداره پزشکی ارجاع.

"ما خواستار از خانواده های بیماران مبتلا اما اساسا ما تا به حال مرتب کردن بر اساس روشن است که ما در یک موقعیت که در حال حاضر می گوید:" دن Waites یک سخنگو با کمیته بین المللی صلیب سرخ.

تفکیک مالیات و پلیس

مقامات فلسطینی در حال حاضر امتناع از قبول هر یک از درآمدهای مالیاتی اسرائیل جمع آوری از طرف آنها ترک دهها هزار نفر از فلسطینی کارمندان دولت بعید است برای دریافت کامل حقوق این ماه است. این $145 میلیون یک ماه اسرائیل نقل و انتقالات به فلسطینی ها برآورد شده است را تا حدود 60 درصد از فلسطینی ها در بودجه.

مقامات نیز متوقف به روز رسانی اسرائیل زمانی که آنها به تمدید یک فلسطینی با خودرو ثبت نام یا گواهینامه بنابراین پلیس اسرائیل را به اشتباه صادر شده برخی از رانندگان جریمه های سنگین در بانک غرب بزرگراه های فلسطینی مقام امنیتی می گوید.

فلسطینی ماموران امنیتی معمولا هماهنگ کردن حرکات خود را با اسرائیل مشترک مکانیزم های امنیتی برای حفظ کرانه آرام اما ماموران دستور داده شده است به صحبت می کنند به آنها اسرائیلی هستند.

مقامات امنیتی ادعا می کنند تعلیق هماهنگی امنیتی با اسرائیل مانع پلیس فلسطینی از مداخله مرگبار در موارد خشونت خانگی است. در یک مورد وجود دارد اتهامات پلیس استفاده می شود که به عنوان بهانه ای برای شکست خود را به جلوگیری از یک قتل است.

در مه 31, سه فلسطینی کشته شدند در یک خانواده اختلاف ظاهرا در مورد طلا شایع می شود و ذخیره شده در یک نسبی صفحه اصلی. معمولا فلسطینی پلیس را که مورد نیاز برای درخواست اسرائیل اجازه عبور از طریق اسرائیل و مناطق تحت کنترل را به دخالت در ایجاد کرد. پلیس فلسطینی ادعا کرد که آن را قادر به اعزام ماموران به خنثی کردن اختلاف با توجه به حالت تعلیق همکاری های امنیتی با اسرائیل و افسران در این منطقه زندگی ناموفق سعی در دخالت کند. یکی از بستگان این خانواده که صحبت به NPR خواست نامش فاش نشود با توجه به حساسیت بحث در مورد یک قتل در خانواده مورد مناقشه پلیس تایید کرد و گفت یک افسر پلیس بازداشت مظنون اما بعد از رهایی آنها منجر به تیراندازی.

"ما در حال زندگی الحاق به هر حال"

در طول سال فلسطینی ها مبارزه کرده اند و قیام در برابر اسرائیل و آنها به امضا پیمان صلح — اما هیچ یک از این موفق به کسب آنها استقلال و سال از محکومیت بین المللی را متوقف شهرک های اسرائیلی از رشد در کرانه باختری است.

برخی از فلسطینی ها خواستار یک رویکرد کاملا جدید — به مبارزه برای حفظ امکان مستقل فلسطین اما به اذعان به عدم امکان آن است.

"این یک اتلاف وقت اگر ما نگه داشتن با استفاده از همان ابزار و تکرار همان اظهارات و با تکیه بر جامعه بین المللی برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل می گوید:" دلال Iriqat استاد حل تعارض در عرب دانشگاه آمریکایی در کرانه باختری است. "تعدادی از شهرک سازی و گسترش آن به سمت چپ هیچ فضای جغرافیایی, زبان ما برای فلسطین ... ما زندگی الحاق به هر حال عملا. پس چرا ما نمی نشستن پشت و تماشای آن اتفاق می افتد و نتانیاهو اعلام پایان دو کشور را راه حل؟"

رشد اجماع در میان روشنفکران فلسطینی است که یهودی حل و فصل رشد در کرانه چپ هیچ اتاق را برای عملی دولت فلسطینی که تنها گزینه این است که یک دولت برای اسرائیلی ها و فلسطینی ها با حقوق برابر برای همه است. که به معنی پایان دادن به ایده یک دولت یهودی. هر چند اسرائیل در مخالفت با آن Iriqat با اعتماد به نفس است که در آینده آن را ثابت خواهد کرد تنها گزینه واقع بینانه برای دو ملت به طور جدایی ناپذیری در همان زمین های کوچک.

"ارزش های جهانی حقوق بشر جهانی و حقوق مدنی قطعا پیروز می گوید:" Iriqat. "حتی اگر آن را طول می کشد زمان."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب