به عنوان تقاضا برای نفت خشک اوپک و متحدان توافق تاریخی کاهش در خروجی

بزرگنمایی این تصویر یک ارتش اتریش عضو می ایستد در مقابل اوپک ستاد در وین در روز پنج شنبه. لئونارد F

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک ارتش اتریش عضو می ایستد در مقابل اوپک ستاد در وین در روز پنج شنبه. لئونارد Foeger/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لئونارد Foeger/ایسنا

عربستان سعودی و روسیه توافق با دیگر کشورهای تولید کننده نفت روز یکشنبه به قطع تولید 9.7 میلیون بشکه در روز برای دو ماه آینده در تلاش برای جلوگیری از یک سقوط در قیمت نفت در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس و اختلافات بین مسکو و ریاض شد.

اوپک+ یک گروه که شامل اعضای اوپک به عنوان به خوبی به عنوان متحد غیر عضو مانند روسیه و مکزیک نهایی این قرارداد در روز یکشنبه پس از روز از ماراتن مذاکرات است.

توافق گسترده است به نمایندگی از بزرگترین بریده بریده به تولید در تاریخ اوپک. این کاهش بیش از دو بار به عنوان بزرگ به عنوان 4.2 میلیون بشکه در روز کاهش روغن کارتل های ساخته شده از طریق یک سری از کاهش در طول سال 2008 بحران مالی است. اما تحلیلگران می گویند به احتمال زیاد خواهد شد به مراتب بیشتر از این اندازه همه گیر تقاضای دست دادن.

این معامله نیز نشانه جوانسازی گسترده تر اوپک+ داد که در قلمرو نامشخص در هفته های اخیر به عربستان سعودی و روسیه برپا خسته کننده قیمت در جنگ با یکدیگر هستند.

ایالات متحده که شرکت در اوپک+ جلسات شده بود فشار مسکو و ریاض برای رسیدن به یک حل و فصل است. رئیس جمهور تهمت صحبت با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و پادشاه عربستان سعودی در یک کنفرانس تلفنی روز پنج شنبه کاخ سفید دستیار دن Scavino گفت در توییتر.

اما در حالی که همه چشم ها در روسیه و عربستان سعودی به عنوان بحث مکزیک بازی به طور غیر منتظره ای نقش محوری در این مذاکرات. مکزیک خودداری کردند در اندازه آن انتظار می رود سهم به تأخیر انداختن مقابله با چند روز.

جدید کاهش, با وجود تاریخی خود اندازه ممکن است انجام این کار بسیار به تقویت قیمت نفت سقوط کرد که برخی از 5% به عنوان اوپک+ کاهش در ابتدا بودن درهم را در روز پنج شنبه. (بازار بسته شد برای تعطیلات آخر هفته در زمان معامله نهایی شد.)

قیمت نفت خام برنت یک از نزدیک تماشا معیار جهانی است در حال حاضر حدود 32 یک بشکه کمتر از نصف قیمت آن در آغاز سال است. کسانی که پایین قیمت های نفت خام رانده اند میانگین ملی برای U. S بنزین به خوبی تحت $2.

Coronavirus همه گیر را نابود کرده است تقاضای نفت به میزان قابل توجه. مستندات در بخش های بزرگی از جهان معنی کمتر رانندگی کمتر پرواز و کاهش تولید که منجر به کاهش نیاز به سوخت های فسیلی است.

Rystad انرژی مستقل مشاوره انرژی شرکت برآورد کرده است که قبل از این کاهش در جهان بود در مسیر شگفت آور 28 میلیون بشکه در روز عرضه بیش از حد در ماه آوریل است. حتی با به طور چشمگیری کاهش خروجی از اوپک و متحدان آن در جهان تولید کنندگان نفت هنوز هم نیروبخش برای بازار نفت قیمت های پایین و ضرر و زیان.

روز یکشنبه توافق به دنبال یک هفته پر مشغله برای نفت وزیران. روز جمعه گروه 20 برگزار جداگانه مجازی جلسه به بحث در مورد وضعیت نفت در جهان است, بازار, بالا بردن حدس و گمان است که حتی بیشتر کاهش تولید ممکن است. (G20 شامل تولید کنندگان مانند کانادا و ایالات متحده آمریکا است که حزب به اوپک+ کاهش.) که جلسه به پایان رسید بدون هیچ گونه تعهدات جدید اعلام کرد.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که ایالات متحده می تواند با کاهش تولید نفت خود به "انتخاب کنید تا شل" ناشی از مکزیک تمایل به را به کاهش است. روشن نیست چگونه چنین کاهش خواهد بود ساخته شده از کاخ سفید نمی دیکته سطح تولید از شرکتهای خصوصی نفت; آن خواهد بود قابل توجه تغییر در سیاست ایالات متحده در صورتی که کشور شروع به ساخت داوطلبانه کاهش در تولید نفت ،

در هفته های اخیر که قیمت نفت پایین تحت فشار قرار دادن آمریکا تولید کنندگان و شرکت ها تقسیم شده است در مورد اینکه آیا آنها می خواهند مداخله دولت. اما آنها بوده است و ایران در نا امیدی با عربستان-روسیه قیمت جنگ. قیمت های بسیار پایین منجر به کاهش آمریکایی خروجی — طولانی مورد نظر توسط روسیه و عربستان سعودی — به عنوان چاه های نفت تبدیل به بیش از حد پر هزینه به کار گیرند.

وزارت اطلاعات انرژی ایالات متحده در حال حاضر پیش بینی شده است که ایالات متحده به زودی بازگشت به وضعیت قبلی خود به عنوان یک وارد کننده خالص انرژی به عنوان یک نتیجه از تغییرات در بازارهای جهانی نفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن