به عنوان COVID-19 کاهش مرگبار مسیر را از طریق ایندیانا زندانها و زندانیان می گویند علائم نادیده گرفته

بزرگنمایی این تصویر روز شنبه, مارس 28 تظاهرکنندگان در خارج Westville, Correctional Facility اعتراض ب

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

روز شنبه, مارس 28 تظاهرکنندگان در خارج Westville, Correctional Facility اعتراض به شرایط در مرکز. Annacaroline کاروسو/ WVPE پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Annacaroline کاروسو/ WVPE

Scottie ادواردز درگذشت COVID-19 تنها چند هفته قبل از او بدست از Westville, Correctional Facility در ایندیانا است.

ادواردز 73 شروع به نشان دادن علائم بیماری در اوایل ماه آوریل با توجه به این حساب از سه زندانی که به زندگی با او در یک خوابگاه. او نفس, حال, درد قفسه سینه, و به سختی می تواند صحبت کنید. او همچنین سرگیجه عرق و پرتاب.

ادواردز خدمت شد و در 40 سال حبس به اتهام تلاش برای کشتن کسی که در سال 2001. او آزاد شده اند به خانه بازداشت در مارس 1, اما درگذشت مارس 13. روز بعد ایندیانا بخش از اصلاح ارسال بیانیه ای که نشان داد ادواردز' علائم در آمد ناگهان: "مجرم مردان بیش از سن 70 که آیا نشانه ای از بیماری, گزارش تجربه درد قفسه سینه و مشکل در تنفس در روز دوشنبه."

ادواردز' زندانیان دیگر اختلاف بیانیه و می گویند او تا به حال شده به دنبال مراقبت های پزشکی در زندان برای روز قبل از او درگذشت.

از زمان شروع این بیماری همه گیر زندانیان و خانواده های آنها در تضاد مقامات دولتی در مورد شرایط داخل زندان ایندیانا. بسیاری از زندانیان گزارش آنها تا به حال هیچ راهی برای محافظت از خود را از تماس نزدیک با سایر زندانیان و کارکنان است. آنها بر این باورند ابتلا به این بیماری اجتناب ناپذیر است. در واقع 85 درصد از زندانیان آزمایش در Westville مثبت بوده است برای ویروس. بسیاری از آنها قرار دارد در همان خوابگاه به عنوان ادواردز.

به عنوان از آوریل 22, حداقل 18 ایندیانا زندانیان فوت کرده اند از تایید و یا فرض coronavirus عفونت و 650 زندانی را آزمایش مثبت برای ویروس. و در حالی که دولت حفظ کرده است که آن را جدا از مردان و زنان با علائم زندانیان می گویند حتی به شدت بیمار زندانی شده اند را در خوابگاه خود را تا زمانی که خیلی دیر است. حساب خود را به سوال تماس بگیرید تلاش ها برای مهار ویروس همراه با مراقبت از زندانیان دریافت هنگامی که آنها آن را داشته باشد.

"[ادواردز] شده بود و بیمار حدود یک هفته و نیم می گوید:" یک زندانی به نام جاش. جاش مجاز یک عضو خانواده برای ضبط یک تماس در مورد ادواردز و از او خواست که به شناسایی نام تنها دلیل او از ترس اقدامات تلافی جویانه از کارکنان زندان است.

همکار خود زندانیان می گویند ادواردز حتی نمی تواند آن را به کارکنان پزشکی خود را — آنها را تحت فشار قرار دادند و او را در یک صندلی چرخدار. هر زمان او به عقب فرستاده شد به محله خود.

"آن حرامزاده گفت: من خوب هستم من فقط نیاز به نوشیدن آب و بقیه" جاش بازگو ادواردز گفت. "من به وضوح خوب نیست — من نمی توانم نفس بکشم." یک زندانی دیگر نوشت: در یک پیام الکترونیکی به یک خبرنگار که ادواردز " اتاق "بوی مانند بیماری و مرگ است."

او در روز درگذشت جاش می گوید ادواردز رنگ پریده نگاه قبل از او تصادفا در راه خود را به حمام. یک جفت از زندانیان دیگر او را گرفتار و به او کمک کرد تا بنشیند. "او مانند صدا او نفس مثل او فقط فرار یک ماراتن" جاش نوشت طریق زندان سیستم ارتباطات الکترونیکی نرم افزار. "او فقط گفت:" من نمی توانم نفس بکشم, من نمی توانم نفس بکشم.'" او می گوید یک افسر به نام زندان کادر پزشکی که تمایل به ادواردز در حمام حدود 45 دقیقه است.

"آنها در نهایت او را در اکسیژن" جاش می گوید. "چیزی که بعد از ما می دانیم که پنج ساعت بعد او درگذشت."

این Westville زندانیان تاکید می کند که ادواردز نیست صبر کنید تا زمانی که دوشنبه به گزارش علائم خود را — او شکایت کرده بود به کارکنان برای روز. "یک مشکل عمده وجود دارد در اینجا با این محل و آن را outta control" نوشته جاش.

دکتر کریستن Dauss, افسر ارشد پزشکی ایندیانا گروه اصلاح کاهش یافته است به توضیح حساب های مختلف از مرگ او. "ما نمی بحث در مورد موارد خاص و بیمار بالینی وضعیت," او می گوید.

در سراسر کشور حداقل 415 زندانیان مرده بود از عفونت به عنوان هفته از آوریل 20 و بیش از 29,000 تا به حال آزمایش مثبت با توجه به مارشال پروژه.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و دیگر گروه های حمایت کرده و آزادی برخی از زندانیان به خصوص پیر و بیمار است. معترضان نشان داده اند خارج Westville و دیگر ایندیانا زندان به تماس توجه به شرایط داخل. فرمانداران در نزدیکی ایالت اوهایو و کنتاکی دستور داده اند که برخی از زندانیان آزاد شده اما ایندیانا رژیم صهیونیستی است. اریک هولکوم خودداری کرده است. او می گوید آن را به محلی قضات برای تصمیم گیری در یک مورد به مورد و بر اساس.

در ضمن Dauss می گوید ایندیانا زندانها در حال برداشتن گام برای کنترل گسترش coronavirus. "ما به سرعت حرکت می کند و در واقع بلافاصله برای جدا کردن کسانی که بیمار هستند از کسانی که بیمار می گوید:" Dauss.

اما با توجه به حساب های متعدد از زندانیان که نوع سریع جداسازی زندانیان بیمار نیست همیشه اتفاق افتاده است حداقل از طریق بسیاری از مارس.

سه زندانی دیگر شرح داده شده COVID-19 مرگ در های مختلف ایندیانا زندان پلینفیلد Correctional Facility در مارس 19. Lonnell Chaney آنها گفت: تا به حال شده است برای درخواست کمک های پزشکی برای روز.

"او حتی نمی دانند که در آن او بود" یک زندانی در نامه ای به یک خبرنگار. کادر پزشکی در حال بررسی بر روی Chaney که زیر لب در پاسخ اما در سمت چپ او در چهارم. یک زندانی در تلاش برای متقاعد کردن ماموران که وضعیت جدی بود — Chaney نمی تواند گرفتن نفس خود را — اما افسران خار آن را خاموش.

این زندانیان می گویند Chaney بود که 61 درگذشت و در تخت خود را در شلوغ خوابگاه. "شما باید تقریبا مرده به دریافت کمک از خارج" را نوشت پلینفیلد اهل بیت.

شش پلینفیلد زندانیان فوت کرده اند در طول coronavirus بیماری همه گیر. این گروه از اصلاح منتشر شده بیانیه ای در مورد هر یک از آن مردان است. 145 پلینفیلد زندانیان آزمایش ویروس 119 مثبت بودند. چهل و پنج کارکنان آزمایش مثبت نیز هست. ایندیانا گزارش مرگ دو نفر از کارکنان زندان به عنوان از آوریل 22.

در Westville, زندان, Josh دیگری می گوید: مرد در خوابگاه خود را در مورد شکایت مشابه علائم و اصلاح افسران نوشت: انسان برای اینکه مخل.

"همه در اینجا این است که وحشت زده" جاش می گوید.

به عنوان virus اسپرد زندانیان خانواده های گفته شده بسیار کم است. آنها می گویند زندان حاضر به افشای اطلاعات اولیه آن را قرار داده و آنها را در سهولت قرار می دهد از جمله این که آیا یک زندانی زنده است. در Scottie ادواردز' مورد و دیگران, خانواده, نمی دانم عزیزان خود بیمار بودند تا پس از آنها مرده بود—حتی اگر یک بخش سیاست تماس برای آگاه شدن از طریق زمانی که "مرگ ممکن است قریب الوقوع است."

کریستال josh harris صحبت به پدر Lonnell Chaney, برای آخرین بار در مارس 13. تماس خود را پنج دقیقه به طول انجامید اما احساس کوتاه تر است. او گفت: او را به ارسال تصاویر خود grandkids. و حتی اگر coronavirus حال شروع به گسترش در خوابگاه خود را در پلینفیلد Correctional Facility او بیشتر نگران خانواده اش است.

"او مانند," فقط مطمئن شوید که شما با پوشیدن دستکش و ماسک'" josh harris به یاد. "گفتم باشه بابا. شما همان را انجام دهید.' او پس نگران ما و او به پایان رسید تا ابتلا به آن است."

Lonnell Chaney, یک زندانی در پلینفیلد Correctional Facility ساخته شده با درخواست اصلاح افسران گرفته شود به واحد پزشکی زمانی که او قرارداد COVID-19. او بعد از تصویب در خوابگاه خود را از این بیماری تنها پس از دریافت چک از پرسنل پزشکی. برندا Chaney پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برندا Chaney

زمان آینده او شنیده می شود خبر از پدرش از او این بود عمه ، خاله, خواهر خود: زندان تا به حال نام او را به می گویند Chaney مرده بود.

ادواردز', خواهر, گلوریا سام می گوید: برادر او بود به Westville, زندان, چرا که او می خواهم به تازگی درخواست انتقال به یک مرکز با قانون کتابخانه. او به پایان رسید تا در Westville فقط قبل از همه گیر آغاز شده است.

"او گفت:" من می ترسم از این ویروس به دلیل ما اینجا هستیم تا به هم نزدیک است و اگر از آن بیرون می آید آن را گسترش مانند آتش سوزی,'," او می گوید. سام نشنیده بودم از ادواردز در بیش از یک هفته وقتی که تلفن زنگ زد در تاریخ 14 آوریل. او به یاد می آورد که حتی اگر او caller ID گفت: آن را از ایالت ایندیانا را نمی رخ می دهد به او که آن را در مورد برادرش.

"گفتند: ما باید برخی از اخبار بد.' من فکر کردم که تو می گویند او بیمار بود," او می گوید. آنها به او گفت که او فوت کرده است.

اگر ممکن است, سام می گوید, او می خواست برای خداحافظی.

"این یکی از مضر ترین چیزهایی که من تجربه کرده ام در زندگی من," او می گوید.

این داستان می آید از NPR همکاری با عوارض جانبی رسانه های عمومی, WFYIو قیصر سلامت نیوز.




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن