به عنوان Coronavirus محدودیت سهولت بسیاری هنوز هم با احتیاط

بزرگنمایی این تصویر زمین بیس بال در گلنسید Pa. باقی می ماند بسته میان coronavirus بیماری همه گیر. ج

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

زمین بیس بال در گلنسید Pa. باقی می ماند بسته میان coronavirus بیماری همه گیر. جف بردی/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف بردی/NPR

به عنوان متحده در سراسر کشور شروع به بلند کردن اجسام stay-at-home سفارشات افراد چهره خود را انتخاب بیش از اینکه آن را احساس امن برای از سرگیری فعالیت های همه ما استفاده می شود را برای اعطا.

ما خواسته NPR شنوندگان به ما بگویید که چگونه آنها در حال ساخت این تصمیمات و نزدیک به 250 نفر پاسخ داد.

به طور کلی روشن است که حتی به عنوان مقامات محلی لغو محدودیت بسیاری از مردم طرح به دیگر صبر کنید قبل از از سرگیری روال قدیمی خود را.

"تا زمانی که وجود دارد موارد جدید, من فکر می کنم آن را واقعا نمی امن می گوید:" نائومی سیلاس یک طراح گرافیک مستقل و فارغ التحصیل و دانشجو در Grand Rapids, Mich.

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer تمدید او "در خانه بمانند امن" سفارش از طریق مارس 15 با برخی از تغییرات. برای مثال گلف و قایقرانی مجاز هستند در حال حاضر. اما سیلاس می گوید حتی رفتن به یک پارک با او 8 ساله پسر را احساس نمی کند راحت است.

"از آنجا که وجود دارد فقط بیش از حد بسیاری از مردم و شما هرگز نمی تواند بیش از حد مطمئن شوید. من فکر می کنم به خصوص زمانی که هوا واقعا خوب است در اینجا در میشیگان, مردم نوع بی دقتی" سیلاس می گوید.

مونتانا رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک اقامت در خانه سفارش منقضی شده هفته گذشته. کسب و کار می تواند باز اگر آنها به دنبال فیزیکی فاصله و دستورالعمل های دیگر.

هنوز در فورت, Belknap, رزرو هند, Camille استین است که مصرف بیشتر احتیاط از مونتانا توصیه می کند. این بدان معناست که ساعات بیشتری را در خانه با سه دختر که به طور معمول مشغول ورزش است.

استین برنامه ای برای حفظ محدودیت برای چند هفته و نظارت بر تعداد COVID-19 موارد است. او نیز هنوز تصمیم گیری برای انجام این تابستان هنگامی که دختر خود را معمولا در حال شنا کردن

"این چیزی است که ما به دنبال در هم [که] ما عصبی در مورد. آیا ما حتی می خواهید برای ارسال از بچه های ما به شنا ؟ " شگفتی استین.

برخی از NPR شنوندگان به ما گفت آنها نداشته لوکس پناه در محل در coronavirus بیماری همه گیر. مارنی و شیل و زندگی در بلومینگتون, Ind., و زیر قفسه های مواد غذایی حتی به عنوان کسب و کارهای دیگر بسته شد.

"مردم نه ماندن خانه از فروشگاه های مواد غذایی در واقع آن را بسیار شلوغ است. بنابراین من بر روی زانو های من و مردم من در بالا به بیش از به دست آوردن همه چیز... بنابراین من فکر کردم من جدا نیست برای شروع با" شیل می گوید.

او همچنین یک پرستار و برنامه ای برای شروع یک کار جدید در مراقبت دراز مدت تسهیلات به زودی. بدون توانایی به پناهگاه در محل شیل می گوید: او به نظر می رسد به جلو به غذا خوردن در رستوران ها دوباره. تنها چیزهایی که او را راحت انجام در حال سفر راه دور مانند پرواز و یا در نظر گرفتن یک سفر دریایی.

در گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ یکی از آخرین به موضوع اقامت در خانه سفارشات و او را در میان اولین برای بازگشایی کسب و کار از جمله مو و ناخن سالن.

"من خوشحال با تصمیم به باز ما را می گوید:" الیس رجینا شرکت مالک Esuites یک سالن در آلبانی.

الیس می گوید: او می داند که افرادی که فوت کرده اند از coronavirus. در حالی که او دلسوز به کارگران که نیاز به کسب زندگی او را به تماشای عفونت نرخ ها و طرح های صبر کنید چند هفته قبل از رفتن به کار خودش است.

الیس می گوید مشتریان خود را درک کنند.

"آنها نمی خواهید برای آمدن به سالن فقط به نگاه خوب به نگاه خوب در یک تابوت," او می گوید.

ایالت آریزونا نیز شروع به محدودیت در برخی از کسب و کار خرده فروشی هر چند رژیم صهیونیستی است. mlb تمدید اجتماعی فاصله دستورالعمل از طریق مه 15.

در جنوب ققنوس در شهر Casa Grande اسقفی کشیش دیو Rickert می گوید او چسبیده با آنلاین-خدمات تنها در حال حاضر است.

"من قصد دارم برای رفتن به یک زن و شوهر روز یکشنبه اجازه دهید من دیگر parishes — خواهر و برادر parishes — نوع بود خوکچه هندی," Rickert می گوید.

هنگامی که آن را احساس امن برای از سرگیری خدمات او را به فکر کردن در مورد تغییرات از جمله حذف برخی pews به ایجاد فاصله بیشتر بین مردم است.

در سراسر این کشور تصمیم گیری فرمانداران را دریافت مقدار زیادی از توجه. اما روشن است که میلیون ها نفر از تصمیم گیری های فردی نیز تعیین خواهد کرد که چگونه به سرعت همه ما بازگشت به روال عادی ما.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب