به کروناویروس در چین دیگر کم و ایتالیا و کره جنوبی دیدن فشار از اپیدمی

بزرگنمایی این تصویر یک فرد با پوشیدن یک ماسک صورت در Piazza Di Spagna در رم در طول coronavirus اضطرا

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک فرد با پوشیدن یک ماسک صورت در Piazza Di Spagna در رم در طول coronavirus اضطراری روز سه شنبه پس از دولت ایتالیا تحمیل ملی محدودیت به کنترل گسترش COVID-19 بیماری است. ارنستو Ruscio/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ارنستو Ruscio/گتی ایماژ

به روز شده در 6:20 a. m. ET

انگلستان وزیر بهداشت تشخیص داده شده است با رمان coronavirus عفونت – یکی از نزدیک به 400 مورد تأیید است که در کشور ترکیه روز چهارشنبه اعلام کرد اولین مورد از این بیماری که اکنون به برخی از 110 کشور جهان است.

در ضمن ایتالیا که گزارش 168 جدید مرگ و میر در جمعه آوردن مجموع وجود دارد به 631 گزارش کرده بیش از 10 ، 000 مجموع موارد — قرار دادن آن دوم تنها به چین در تعدادی از عفونت های گزارش شده. این کشور را تشویق کرده است آن 62 میلیون نفر از مردم به ماندن در خانه و حتی خود را به عنوان اقتصاد متکی بر گردشگری تولید و خرده فروشی در نظر گرفتن یک ضربه سنگین.

با این کشور در مجازی مستند, نخست وزیر جوزپه کونته گفت: ایتالیا خواهد اختصاص معادل $28.3 میلیارد دلار برای مقابله با بحران.

مالت و اسپانیا و آلبانی را ممنوع اعلام کرد ترافیک هوایی از ایتالیا. بریتیش ایرویز و ایر کانادا نیز به حالت تعلیق در تمام پروازها به کشور اتریش و اسلوونی را محدود زمینی مسافران از ایتالیا.

همچنین در روز چهارشنبه کره جنوبی گزارش داد یک خوشه از موارد جدید آوردن مجموع وجود دارد به بیش از 7,750 حتی به عنوان آن کشور نشان داده است برخی از پیشرفت در مهار گسترش بیشتر این بیماری همه گیر تشکر در بخشی گسترده به تست توجه کنند.

در چین که در آن همه گیری آغاز شد روزانه مورد اعداد در ادامه به رها کردن. در چهارشنبه 24 فقط عفونت های جدید بودند گزارش 10 که شامل افرادی که در حال سفر در خارج از کشور نشان می دهد نرخ پایین جامعه انتقال, به گفته مقامات بهداشتی.

ملی چین کمیسیون بهداشت گفت: شش مورد جدید گزارش شده بود در پایتخت پکن است, اما که پنج تن از آنها بیمارانی که در حال سفر به ایتالیا و ششم به ایالات متحده آمریکا با توجه به South China Morning Post.

این بی مهابا کاهش در موارد جدید در چین که در آن 80,778 موارد تشخیص داده شده اند پس از وقوع شروع در ماه دسامبر باعث شد مقامات محلی برای آغاز سفر آرامش بخش محدودیت هایی که تحمیل شده بود در ماه ژانویه به عنوان دولت در تلاش برای مهار این ویروس گسترش یافته است.

رئیس جمهور چین که روز سه شنبه در بازدید از این شهر ووهان جایی که این ویروس برای اولین بار شناسایی شده اعلام کرد: "ما قطعا به شکست این بیماری همه گیر."

نیسان ژاپنی خودروساز گفت: این برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد تولید در دو, چینی, گیاهان, از جمله یکی در هوبئی استان که کانون شیوع و که در آن اکثریت قریب به اتفاق کشور را عفونت و مرگ و میر رخ داده است.

در انگلستان بانک مرکزی انگلستان چهارشنبه اعلام کرد که این امر کاهش نرخ بهره را 0.25% از 0.75 درصد به مقابله با خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. این حرکت به دنبال یک مشابه در هفته گذشته توسط فدرال رزرو آمریکا که کاهش نرخ وجوه فدرال را به طیف وسیعی از 1-1.25%.

تصمیم بانک مرکزی آمد و در همان روز که این کشور بهداشت وزیر نادین Dorries یک خانم 62 ساله سابق پرستار گفت: او تا به حال گرفته شده بیمار مبتلا به ویروس است. Dorries یک عضو محافظه کار پارلمان گفت که او بود و غذای همه اقدامات احتیاطی و به حال خود جدا شده و در خانه پس از آزمایش مثبت با توجه به بی بی سی.

"آن بوده است بسیار زباله, اما من امیدوارم که من بیش بدترین آن" Dorries نوشت: در یک صدای جیر جیر اضافه کرد که او "بیشتر نگران" در مورد او 84 ساله و مادر "چه کسی در کنار من و شروع کرد با سرفه امروز."

خبر آمد که انگلستان علنا بودجه خدمات بهداشت ملی اعلام شد که در آن پوسته پوسته شدن تا ظرفیت خود را برای تست این ویروس از 1500 یک روز به 10,000 بی سی گفت.

وزیر بهداشت در ترکیه, در ضمن گفت که یک مرد بیمار که تا به حال سفر خارج از کشور جدا شده و پس از تایید از عفونت است. اعضای خانواده که تا به حال در تماس با انسان را نیز تهدید وزیر Fahrettin Koca گفت.

"تشخیص زود هنگام و ساخته شده است. در صورت وجود عفونت در این کشور بسیار محدود" دولت-اجرای خبرگزاری آناتولی به نقل از Koca عنوان کرد و گفت.

"Coronavirus است نه قوی تر از اقدامات ما خواهد بود," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب