به عنوان coronavirus موارد افزایش O. C. حرکت می کند به تبدیل دو هتل به مسکن و امکانات پزشکی برای بی خانمان

مقامات در اورنج کانتی وارد شده به یک توافق در این هفته با یک بوتیک هتل گروه تبدیل به دو خواص به مسکن موقت و ام

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399

مقامات در اورنج کانتی وارد شده به یک توافق در این هفته با یک بوتیک هتل گروه تبدیل به دو خواص به مسکن موقت و امکانات پزشکی برای بی خانمان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

این Ayres هتل واقع در پرتقال و لاگونا وودز خواهد بود استیجاری در یک ماه به ماه بر اساس به پناهگاه و ارائه مراقبت های پزشکی برای بی خانمان افرادی که بیش از سن 65 سالگی باید زمینه ای شرایط بهداشتی در حال نشان دادن علائم کروناویروس یا که آزمایش مثبت, به گفته مقامات شهرستان.

افراد بی خانمان که بیشتر احتمال دارد که شرایط بهداشتی اساسی و تضعیف سیستم ایمنی بدن اغلب از زندگی در خیابان هستند در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به اشکال شدید COVID-19 نسبت به جمعیت عمومی و کارشناسان بهداشت می گویند.

مقامات در سراسر کشور کار کرده اند در راه به سرعت حرکت مردم در داخل خانه که نگرانی از شیوع این جمعیت آسیب پذیر می تواند فشار در حال حاضر شکننده نظام سلامت است.

تبلیغات

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اختصاص داده است 50 میلیون دلار برای خرید و یا اجاره هتل ها و متل ها در سراسر کشور برای این منظور همراه با اضافی $100 میلیون دلار در کمک های مالی اضطراری. دولت نیز ارائه تریلر به اورنج کانتی برای استفاده در جداسازی افراد بی خانمان.

شهرستان اجرایی فرانک کیم گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه که در محل هستند و در میان چندین شناسایی شده در سراسر شهرستان است که می تواند در نهایت برای مراقبت در خطر unsheltered افراد است. او کاهش یافته است به شناسایی شهرستانها و یا سایر هتل ها در نظر گرفته می شود. معلوم نیست چقدر این شهرستان پرداخت به اجاره هتل ها.

"سرعت اهمیت را دارد," او گفت:. "توانایی ما به عنوان یک جامعه برای به اشتراک گذاشتن در این فوق العاده دشوار بار به عنوان به خوبی به عنوان پاسخ به عنوان سریع که ممکن است برای منزوی کردن این بالاترین افراد در معرض خطر و ارائه خدمات لازم پزشکی و ارائه خدمات در این متل محیط چیزی است که ما به کارگردانی انجام دهد."

Ayres هتل در بیانیه ای گفت که آنها نمی تواند از پذیرش هر گونه مهمان های جدید بعد از یکشنبه که اجاره نامه با شهرستان آغاز شد.

تبلیغات

"ما خوشحال برای کمک به اورنج کانتی در طول این زمان دشوار و نگاه به جلو به کسب و کار به حالت عادی بازگشت. اورنج کانتی باز خواهد گشت هتل حرفه ای و تمیز در وضعیت اولیه زمانی که اجاره منقضی" هتل گروه در بیانیه ای گفت. "هنگامی که ما یک درک واضح تری از زمانی که این بحران بهداشتی را تحت کنترل ما توصیه مهمانان زمانی که آنها می توانید شروع به ساخت رزرو."

خبر از توافق می آید به عنوان تایید موارد coronavirus در اورنج کانتی در ادامه به تورم.

شهرستان شاهد بزرگترین واحد-روز افزایش عفونت چهارشنبه به مقامات اعلام 107 موارد جدید و سه مرگ و میر. روز پنجشنبه مقامات اضافه شده 56 مورد جدید به لیست خود و سه اضافی مرگ و میر.

از بیش از 7,790 افرادی که آزمایش شده اند countywide, 656 COVID-19 موارد و 13 مرگ و میر تایید شده است. از کسانی که فوت کرده اند و هفت بودند 65 ساله یا مسن تر و سه نفر بین 45 و 64. یکی بود بین 35 و 44 و دو نفر دیگر بودند که بین 45 و 64.

طی یک کنفرانس خبری در روز پنج شنبه شهرستان مقامات بهداشت پیشنهاد کرد که ساکنان که باید ترک خانه های خود را برای فعالیت های ضروری سایش پوشش صورت در حالی که آنها در. اما آنها هشدار علیه استفاده از N95 و یا ماسک های جراحی که در حال حاضر در تامین کوتاه مدت برای کارکنان بهداشتی درمانی.

"استفاده از یک پارچه صورت پوشش در هنگام خروج از خانه برای فعالیت های ضروری ممکن است کمک به کاهش گسترش COVID-19 ساکنان که مثبت هستند اما لازم نیست که هر گونه علائم" گفت: شهرستان افسر بهداشت دکتر Nichole سریع. "این مهم است که اعضای جامعه به یاد داشته باشید که پوشش صورت نیست جایگزینی برای اقدامات پیشگیری اجتماعی مانند فاصله و شستن مکرر دست ها که همچنان بهترین راه برای محافظت از خودتان را."

بیش از 100 نفر در سراسر شهرستان در حال حاضر در بیمارستان بستری و 47 نفر در بخش های مراقبت ويژه. اما county مقامات بهداشتی می گویند افزایش بیماران به دنبال مراقبت های پزشکی است که به احتمال زیاد هنوز هم یک یا دو هفته دور.

با که در ذهن مقامات شروع به شناسایی مکان های که می تواند در خانه بیماران برای کمک به تسکین این بار در شهرستان سیستم بهداشت و درمان.

تبلیغات

این فرویو توسعه مرکز — دولتی ملک در کوستا مسا که به مدت طولانی قرار بزرگسالان با رشدی و رفتاری معلولیت — استفاده می شود به عنوان یک جایگزین مراقبت های سایت به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده تر برای افزایش ظرفیت بیمارستان در سطح ایالت.

مرکز ارائه خواهد شد تا 1,100 جدید تخت بیمارستان است که باید در دسترس خواهد بود در اواخر این ماه با توجه به Assemblywoman Cottie پتری-نوریس (D-لاگونا بیچ).

"در سراسر جهان و در کشورهای دیگر ما شاهد تصاویر وحشتناک و شنیده دلخراش داستان COVID-19 بیماران در حال مرگ در بیمارستان دالان چون به اندازه کافی وجود ندارد تخت" او در بیانیه ای گفت. "ما به شدت در حال آماده شدن برای کالیفرنیا افزایش به سعی کنید برای جلوگیری از کابوس است."

هر چند کوستا مسا مقامات به شدت مبارزه در برابر یک پیشنهاد در ماه فوریه به حرکت coronavirus بیماران به فرویو آنها گفت: در این هفته که بسیار تغییر کرده است از آن به بعد و حیاتی است به کار با هم برای مبارزه با این بیماری است.

روز پنج شنبه در لاگونا وودز مقامات تحت فشار قرار دادند در شهرستان توافق با Ayres هتل ها نشان می دهد امکان آینده اقدام قانونی برای جلوگیری از بیمار افراد از بودن مستقر در مرکز.

شهردار Noel تخم با اشاره به این شهر جمعیت زیادی از سالمندان ساکن هستند نیز در خطر ابتلا به ویروس و تبدیل شدن به طور جدی بیمار است. مقامات می گویند آنها بدون دریافت هشدار از شهرستان است که توافق شد در حال مذاکره است.

"شهر عمیقا با اورنج کانتی یک طرفه تصمیم به جای افراد مبتلا به COVID-19 درست در وسط متمرکز جامعه از افراد مسن در اورنج کانتی," او گفت:. "من از صحبت با سرپرست [لیزا] بارتلت و درخواست شده است که اورنج کانتی هیئت ناظران دوباره County کارکنان تصمیم به باز کردن این تسهیلات به رسمیت شناختن است که بیشتر در معرض خطر ایجاد خواهد شد برای کل یک بخش از جمعیت آنها در حال تلاش برای محافظت از."

شهرستان سرپرست لیزا Bartlett که نشان دهنده چندین شهر در اورنج جنوبی شهرستان از جمله لاگونا وودز نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

تبلیغات

ساکنان لاگونا وودز روستای 55-و-مسن جامعه است که خانه های اکثر شهر 18,000 ساکنان نیز ابراز نگرانی بیش از بالقوه بودن مجبور به فروشگاه های مواد غذایی و خرید دارو در همان خرده فروشی مناطق به عنوان افراد مبتلا به ویروس است.

"ساکنان شدت دستپاچه گفت:" آیلین Paulin مدیر ارتباطات و رسانه برای ایجاد کرد. "مثل هیچ کس متوقف به نگاهی که در آن هتل واقع شده بود در رابطه با جامعه است. آنها واقعا نمی توانست انتخاب بدتر نقطه."

نویسنده کارکنان لوقا پول و کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب