به عنوان نگرانی در مورد رای گیری ساخت دیوان عالی کشور حاضر به مرحله در

بزرگنمایی این تصویر دیوان عالی ایالات متحده نشان داده است سرد رویکرد نسبت به انتخابات مربوط به پروند

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیوان عالی ایالات متحده نشان داده است سرد رویکرد نسبت به انتخابات مربوط به پرونده های حقوقی در چهار مورد از این سال است. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

رای گیری طرفداران حقوق در حال حلاجی 0-4 در دیوان عالی ایالات متحده تا کنون در این سال است. تعداد رکورد مربوط به انتخابات دعاوی ستون در دادگاه ها در سراسر کشور به عنوان نگرانی در مورد ایمنی از رای گیری در فرد به دلیل coronavirus و در دسترس بودن و قابلیت اطمینان از رای گیری از طریق پست. با یک بیماری همه گیر مواج و عدم قطعیت دم برخی از ترس دادگاه عالی را سرد نگرش نسبت به انتخابات دعاوی ممکن است اضافه کردن مانع دیگر برای یک انتخابات آزاد و عادلانه در ماه نوامبر.

دادگاه عالی انگلیس به مداخله

دادگاه قابل رویت ترین تصمیم در رای گیری در این سال در ماه آوریل در زمانی که در آستانه ویسکانسین اولیه انتخابات پنج محافظه کار قضات رای به معکوس یک قاضی فدرال به منظور گسترش امور خارجه پنجره برای دریافت رای گیری غایب است.

که طرح دعوی در دادگاه آورده شد در پاسخ به کروناویروس همه گیر به عنوان رای دهندگان ترس از رای گیری در فرد به هر طریقی "بهمن غیابی" در کلمات از قاضی فدرال که تهدید به پایمال کردن دولت در انتخابات سیستم. با تشکر از تصمیم دادگاه عالی هزاران برگه های رای انداخته بودند برای ورود بیش از حد دیر است.

عدالت اموزش Bader Ginsburg عقیده داشت با زور و اجبار در آن صورت و پیوسته او را لیبرال همکاران. او نوشت که تصمیم دادگاه "boggles ذهن" به عنوان "یک رای دهندگان ارائه نمی ... رای او دریافت نکرده است. هنوز ده ها هزار نفر از رای دهندگان که به موقع درخواست غیابی" خواسته شد برای انجام درست آن.

دیوان عالی کشور نیز demurred در دو دیگر همه گیر مربوط به انتخابات موارد پیش از انتخابات مقدماتی.

در ماه ژوئن دادگاه رد یک پیشنهاد با تگزاس از حزب دموکرات به حذف برخی از موانع به رای گیری غایب به خصوص برای رای دهندگان تحت 65.

در اوایل این ماه در دادگاه حاضر آن را آسان تر برای رای دهندگان در سه Alabama شهرستان به استفاده از رای غیابی, نگه داشتن در محل نیاز است که رای دهندگان ارسال یک استشهاد امضا شده توسط یک دفتر اسناد رسمی و یا دو فیلم شاهد است. که تصمیم مسدود نظر از به طور معمول محافظه کار 11th مدار دادگاه تجدید نظر اجازه می دهد تسکین به رفتن به جلو.

هفته گذشته در یک مورد از فلوریدا قضات حفظ شود در آخرین دقیقه سفارش توسط 11th مدار خواهد شد که بار صدها نفر از هزاران نفر از قبلا زندانی مردم از رای گیری در Aug. 18 اولیه و احتمالا در ماه نوامبر انتخابات عمومی به عنوان به خوبی. که دادخواهی بر خلاف آن مربوط به همه گیر شامل یک 2018 رفراندوم قانون اساسی برای گسترش حق رای و ایران تحت کنترل دولت را تلاش برای دور زدن آن است.

عدالت Sonia Sotomayor پیوست توسط Ginsburg و عدالت النا کاگان, متهم دادگاه یک "روند condoning محرومیت."

به غیر از تگزاس رای که تا به حال هیچ اشاره کرد dissents, تصمیم گیری در این انتخابات موارد سقوط تا حد زیادی در امتداد خطوط حزبی با دادگاه است پنج محافظه کار و جمهوری خواه منصوب رای گیری به انکار امداد رسانی است که آن را آسان تر برای رای دادن و بیشتر یا همه دادگاه لیبرال و دموکراتیک انتصاب با اشاره به مخالفت خود را.

"ما می دانیم که ما همیشه در یک سربالایی مبارزه در Roberts دادگاه هنگامی که ما در حال مبارزه برای حق رای می گوید:" دیل هو مدیر حق رای پروژه در ACLU. اما به دلیل "وضعیت اضطراری است که ما در حال رفتن به در بین در حال حاضر و در ماه نوامبر ... اما شیب دار ما هیل است که در شرایط عادی آن را تنها برای رفتن به تندتر است."

حق رای در دادگاه رابرتز

قاضی جان رابرتز شده است شک و تردید از حق رای ادعای مشاهده شده است که بر روی صفحه نمایش کامل این مدت و به احتمال زیاد خواهد شد به شدت وزن در دادگاه رفتار در ماه نوامبر.

زمانی که او نامزد برای پیوستن به نیمکت رابرتز معروف وعده داده شده به تماس "توپ و اعتصابات" که می گوید دوک استاد حقوق مرد-Uriel چارلز باید شامل "گشت مرزهای سیاسی."

به جای تحت رابرتز, چارلز می گوید: ما یک "دادگاه که می گوید:" شما می دانید آنچه که ما در حال رفتن به دریافت درگیر است." در نهایت این افزایش ممکن است به نگرانی در مورد یک "غیر قابل تنظیم روند دموکراتیک و ... دموکراتیک مشروعیت انتخابات است."

در سال 2013 رئیس دادگستری نوشت: دادگاه 5-4 نظر قابل توجه پایین عمده ارائه 1965 رای گیری حقوق قانون به طور موثر برش قانون است. در نظر او رابرتز گفت که به دلیل "شرایط است که در اصل توجیه این اقدامات دیگر مشخص رای گیری" در ایالات و شهرستانها با سابقه تبعیض علیه سیاه رای دهندگان کسانی که در حوزه های قضایی در حال حاضر می تواند اعتماد به عبور جدید رای گیری مقررات و ایجاد جدید کنگره مناطق بدون ترس از تبعیض است.

که نبوت ثابت شده اشتباه است. این تصمیم بلافاصله طلیعه در یک دسته از قوانین دولتی طراحی شده برای کاهش رای گیری قدرت از اقلیت و آن را سخت تر برای رای دادن. Ginsburg, پیوست توسط همکار او لیبرال قضات پیش بینی شده فقط یک نتیجه در او مخالفت کرد و گفت که در نظر گرفتن دور رای گیری حقوق به دلیل حمایت رای دهندگان سیاه شد و در حال حاضر رای گیری در اعداد بزرگ شد شبیه به "پرتاب دور چتر خود را در حمام به خاطر شما مرطوب شدن نیست."

رابرتز' نفرت و بیزاری نسبت به قانون حق رای طولانی predates وقت خود را بر روی نیمکت. به عنوان دستیار جوان در وزارت دادگستری در دولت ریگان, رابرتز برپا ماه-طولانی جنگهای صلیبی در برابر تقویت قانون حق رای بود که آن را مجموعه ای برای با عبور نمود در سال 1982. رابرتز از دست داد که نبرد اما نه قبل از نوشتن ده ها یادداشت و هشدار داد که کنگره نباید ادعای تبعیض نژادی در رای گیری مورد "بیش از حد آسان به اثبات برسانند."

رابرتز نیز در پشت صحنه بازیکن شاید در دادگاه برجسته ترین انتخابات تصمیم: بوش v. گور. به گفته نیویورک تایمزرابرتز توصیه می شود پس از آن -- فلوریدا رژیم صهیونیستی است. جب بوش در فلوریدا بازشماری از 2000 رای و بعد کمک کرد که جورج دبلیو بوش کمپین وکلا آماده استدلال های خود را.

عدالت برت Kavanaugh نیز در مبارزات انتخاباتی بوش در تیم حقوقی در این مورد.

دادگاه با احتیاط از آخرین لحظه انتخابات عمل

بلندی بیش از این تصمیمات اخیر یک دادگاه عالی سابقه قدمت آن به سال 2006 رابرتز' سال اول به عنوان رئیس دادگستری. این تصمیم گفت که دادگاه های فدرال باید با احتیاط از دخالت در انتخابات در آخرین لحظه به دلیل دادگاه گفت: اخلال در وضع موجود می تواند منجر به سردرگمی در میان رای دهندگان که ممکن است به جلوگیری از آنها را از تبدیل کردن.

که تصمیم unsigned اما به احتمال زیاد نوشته شده توسط رابرتز به مبلغ فقط پنج صفحه و به دست آورد هیچ اشاره کرد dissents. در ابتدا آن را بسیار محدود بود اما به نظر می رسد شده اند تا حد زیادی گسترش یافته است به خصوص توسط دادگاه محافظه کاران به مراتب بیشتر و گسترده.

"بی میلی از دادگاه به انجام هر کاری می کند برخی از حس" می گوید: جان Fortier مدیر دولتی مطالعات در سیاست دو حزبی موسسه. "آخرین تغییرات دقیقه به مهلت ... واقعا خطر امکان ساخت یک انتخابات سخت برای اجرا و یا کثیف و یا تماس به شک ... نتیجه."

دانیل Lang co-مدیر برای رای دادن حقوق و Redistricting در پیشرو مبارزات حقوقی مرکز می گوید: او موافق است که در تئوری صرفنظر از اخلال در انتخابات در آخرین بار دوم است که یک "عادی" اصل است. اما در عمل آن را تبدیل به یک "کلمه سحر و جادو ... برای رسیدن به یک ترجیح نتیجه در قانون انتخابات موارد," او می گوید.

بنابراین در ویسکانسین دادگاه گفت: آن را خیلی دیر شده برای تغییر قوانین انتخابات. اما در فلوریدا مورد دادگاه اجازه دادگاه مدار ناراحت قانونی وضع موجود ایجاد سردرگمی در مورد چه کسی واجد شرایط برای رای دادن.

که به ظاهر انتخابی کاربرد غیر این صورت uncontroversial اصل دارای طرفداران مانند Lang نگران به خصوص به این دلیل که دادگاه به ندرت توضیح می دهد که آن استدلال بسیار کامل در اورژانس گیری مانند اینها; در عوض, اگر وجود دارد هر گونه توضیح در این است که معمولا در یک مختصر unsigned نظر.

"ما نیاز به بازگشت به اصول" نیز با توجه به اینکه دستور دادگاه در ایجاد یا کاهش عدم قطعیت رای دهندگان "نه تنها به دقت به دنبال در چگونه بسیاری از روز قبل از انتخابات ما در می گوید:" Lang.

به عنوان لنگ و دیگر رای گیری طرفداران حقوق اشاره, اول همه گیر در یک قرن طبیعی و واضح استثنا به اصل کلی که دادگاه نباید دخالت نزدیک به روز انتخابات. "ما مواجه با نوع بی سابقه ای از عدم قطعیت در کشور ما است." او می گوید. "دادگاه را مجبور به دست و پنجه نرم تر با چگونه به مطمئن شوید که رای دهندگان باید اعتماد به نفس در انتخابات آمده نوامبر است."

انتخابات دعاوی شمع

دادگاه عالی تصمیم گیری تا کنون بوجود آمده اند اوليه انتخابات است. اما وجود دارد در حال رشد سونامی رای گیری حقوق دادخواهی پیش از انتخابات عمومی ماه نوامبر که می تواند به عنوان بسیاری از 150 میلیون رای دهندگان به نوبه خود و با تعداد بی سابقه ای اقدام به رای گیری از طریق پست.

"این واقعیت که ما در حال تلاش برای انجام انتخابات ما در میان یک بیماری همه گیر است به علت ادامه داد: افزایش میزان انتخابات دادخواهی است که ما در حال رفتن به از طریق این فصل می گوید:" ریک Hasen, یک استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در ارواین.

با توجه به Hasen را قانون انتخابات, وبلاگ, وجود داشته است, 163 انتخابات مربوط به پرونده های حقوقی ثبت شده در 41 ایالت و ناحیه کلمبیا در پاسخ به کروناویروس به تنهایی. و کارشناسان در حال حاضر انتظار می رود تا سال 2020 به شکستن رکوردهای تعداد رأی پرونده های حقوقی حتی قبل از این بیماری همه گیر.

بسیاری از آن COVID-19 دادخواهی است موجب زمانی که "متحده را ندارد اقامت عادی خود رای گیری قوانین" طرح سوال "در مورد اینکه آیا یا نه مردم در حال رفتن به قادر به رای دادن با خیال راحت در میان یک بیماری همه گیر" Hasen می گوید.

اما نه هر طرح دعوی در دادگاه است آورده شده توسط رای دهندگان امیدوار به نیروی دولت خود را به آن را آسان تر و امن تر برای رای دادن. چند متحده مانند پنسیلوانیا و نوادا را مثبت به دنبال گسترش دسترسی به پست الکترونیکی-در رای گیری باعث محافظه کار گروه برای به چالش کشیدن آن اقدامات است.

"سوال واقعی با غایب و ایمیل مبتنی بر رای گیری نیست و ما باید آن را انجام دهید ؟ البته ما باید آن را انجام دهد. سوال این است که چگونه باید آن را انجام دهد با خیال راحت ؟ " می گوید: مایکل مورلی یک استاد حقوق در دانشگاه ایالتی فلوریدا.

برخی از ایالت ها مانند کلرادو تا به حال موفقیت در حال اجرا در تمام الکترونیکی انتخابات سال, بررسی امنیت برگه های رای خود را مطابق با, امضا اسکن بارکد بر روی برگه های رای در مقاطع متعدد و کار همکاری با ایالات متحده خدمات پستی.

اما مورلی هشدار می دهد که درخواست متحده بدون سابقه اجرای انتخابات توسط پست الکترونیکی به طور ناگهانی گسترش ظرفیت خود را برای قبول پست الکترونیکی-در برگه های رای می تواند فشار سیستم انتخابات گذشته نقطه شکستن احتمالا بالا بردن سوال در مورد یکپارچگی نتیجه خود را. او می گوید: دادگاه در حال گسترش دسترسی به پست الکترونیکی-در برگه های رای بدون برنامه ریزی مناسب در حال کشیدن "قطعه از Jenga برج از انتخابات دولت است."

این نگرانی باعث تهمت کمپین برای به چالش کشیدن امنیت پنسیلوانیا جدید رای-توسط-mail طرح در دادگاه تحت پیگرد به نیاز دولت را به اتخاذ اقدامات بیشتر برای جلوگیری از تقلب در رای گیری. یک قاضی فدرال توافق برای تسریع در این دادخواهی با استدلال تنظیم برای شروع در سپتامبر. 22.

رئیس جمهور تهمت شده است آوازی شکاک از رای گیری از طریق پست بارها و بارها این ادعا بدون شواهد که پست الکترونیکی-در برگه های رای که در معرض سرقت و دستکاری و تقلب آشکار.

در ضمن تهمت علنا در برابر هر گونه تلاش برای بر انگیختن cash-strapped خدمات پستی با مقدار مورد نیاز فدرال بودجه حتی آن را به عنوان teeters در لبه ورشکستگی در اوایل ماه اکتبر. در حالی که کنگره تصویب 10 میلیارد دلار وام در اوایل coronavirus امداد لایحه خدمات پستی است و در عین حال به کسانی که دسترسی به منابع مالی با توجه به شرایط اعمال شده توسط وزارت خزانه داری است که دموکرات ها می گویند به طور موثر به دست وزیر خزانه داری استیون Mnuchin کنترل از خدمات پستی.

تهمت و خصومت نسبت به پست الکترونیکی-در رای گیری همراه با حملات خود را در پست دفتر رهبری دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن به متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از تخریب اداره پست را مختل پست الکترونیکی-در رای گیری در یک دیجیتال رویداد کمپین در ماه ژوئن شامل رئیس جمهور سابق باراک اوباما ،

رای گیری از طریق پست لازم است اما نه همیشه قابل اعتماد

در حالی که رئیس جمهور ادعای تقلب انتخابات بی اساس هستند و حتی حق رای طرفداران اذعان دلیل وجود دارد برای احتیاط هنگامی که آن را به می آید متحده با عجله از ساختمان خارج ظرفیت خود را برای دریافت رای از طریق پست.

اخیر NPR تجزیه و تحلیل نشان داد که هزاران نفر از پست الکترونیکی-در آراء رد شده اند در حال حاضر این سال است. گاهی اوقات برگه های رای در حال پرتاب کردن به بی نظمی و یا اشتباه اما اغلب رای ها شمارش نمی شود به سادگی از آنجا که آنها می رسند دیر یا هرگز وارد در همه اغلب از طریق هیچ گسل از رای دهندگان.

درصد برگه های رای کم است و در اکثر ایالات اما می تواند ثابت کند بسیار مهم در انتخابات است. علاوه بر این برگه های رای می نامتناسبی به احتمال زیاد متعلق به رای دهندگان با استفاده از پست الکترونیکی-در رای گیری برای اولین بار وجود دارد و به احتمال زیاد خواهد شد بسیاری از بیشتر برای اولین بار رای دهندگان مستقل نظارت بر انتخابات توسط ایمیل.

ACLU دیل هو یادداشت چندین طاقت فرسا مورد نیاز در برخی از دولت پست الکترونیکی-در رای گیری رژیم که خود را حق رای دادخواهی تیم و یا ممکن است چالش های پیش رو از ماه نوامبر از جمله اخذ گواهی امضا ارائه بهانه ای برای رای گیری غایب ارسال یک ID عکس, ملاقات اولیه مهلت و فاقد یک فرصت برای "درمان" نقص در ارسال برگه های رای.

در حالی که افزایش دسترسی به پست الکترونیکی-در رای گیری ممکن است یک اقدام مهم برای گسترش دسترسی به امن و عادلانه انتخابات ماه نوامبر شبح از رای دهندگان محرومیت همه جا حاضر است با مشکلات متعدد تهدید برای حفظ رای دهندگان از داشتن خود را شمارش آراء. حتی پس از, می گوید هو "ما واقعا در تلاش برای مطمئن شوید که هر کس می توانید با خیال راحت و در درجه اول از طریق ایمیل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن