به عنوان کالیفرنیا قطار 20,000 تماس با ردیاب کتابداران و مالیات ارزیابان گام تا

بزرگنمایی این تصویر سان فرانسیسکو کتابدار لیزا Fagundes بود مستقر در این بیماری همه گیر به کار به عن

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سان فرانسیسکو کتابدار لیزا Fagundes بود مستقر در این بیماری همه گیر به کار به عنوان یک مخاطب تحقیقی. (حسن نیت ارائه میدهد از جاسمین Serim) پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
(حسن نیت ارائه میدهد از جاسمین Serim)

پس از بیش از دو ماه در خانه, لیزا Fagundes واقعا نتواند کار خود را مدیریت علمی تخیلی, کتاب مجموعه ای از سان فرانسیسکو کتابخانه های عمومی. او احساس می کند مانند او را در خروج اشتیاق برای دیدن کتاب های جدید لمس آنها بوی آنها. "آن را مانند یک بیماری," او می گوید خنده.

اما به تازگی او شده است یادگیری چگونه به مبارزه با یک بیماری های مختلف: COVID-19. در حالی که کتابخانه ها بسته Fagundes یکی از ده ها تن از کتابداران در سان فرانسیسکو آموزش برای تبدیل شدن به تماس با ردیاب کارگران که افرادی که در معرض coronavirus و از آنها بخواهید برای خود قرنطینه به طوری که آنها نمی گسترش آن بیشتر است.

کتابداران هستند یک انتخاب واضح برای این کار می گوید Fagundes که به طور معمول با این نسخهها کار در میز اطلاعات از سان فرانسیسکو اصلی کتابخانه است. آنها کنجکاو آنها با تکنولوژی زرنگ و دانا و آنها واقعا خوب در مردم آنها را به سختی می دانم که برای باز کردن.

"از آنجا که بسیاری از اوقات کاربران آمده تا به شما و آنها مانند 'آه من به دنبال یک کتاب –" و آنها واقعا نمی دانند که آنچه آنها دنبال آن هستید و یا آنها نمی دانند که چگونه به توصیف آن" Fagundes می گوید.

و یا آنها نوجوانان از ترس به اعتراف با صدای بلند که آنها به دنبال کتاب مورد رابطه جنسی و یا عجیب و غریب هویت. Fagundes استفاده می شود به coaxing آن را در خون سرد غیر قضاوت راه است. مشابه مهارت های مورد نیاز برای تماس با ردیابی که شامل درخواست مردم در مورد وضعیت سلامت خود را و سابقه شخصی.

"صحبت کردن در مورد موضوعات حساس است که یک چیز طبیعی برای کتابداران" او می گوید. "این یک مقدار زیادی از سوالات به پایان رسید باز تلاش برای بدست آوردن مردم را به احساس می کنید که شما در حال گوش دادن به آنها و تلاش برای استفاده و یا قرار دادن دیدگاه خود را در داستان خود است."

Fagundes بخشی از تیم اول از تماس با ردیاب روت از طریق مجازی جدید آکادمی مستقر در دانشگاه کالیفرنیا – سان فرانسیسکو. دولت اعطا دانشگاه یک $8.7 میلیون قرارداد در ماه مه به گسترش آکادمی و آموزش 20,000 جدید تماس با ردیاب در سراسر کالیفرنیا توسط ژوئیه — یکی از بزرگترین چنین تلاش در کشور است.

Ramping تا آماده شود برای موارد جدید

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom می گوید شهرستانهای نیاز به 15 تماس ردیاب برای هر 100,000 ساکنان به اندازه کافی حاوی ویروس پس از پناهگاه در محل سفارشات برداشته می شوند.

کوچکتر تماس با ردیابی تیم شده اند قادر به کار در مدیریت بار در ماه های اخیر در حالی که بسیاری از مردم شده اند و ماندن در خانه. محلی مقامات بهداشت گفت: هر فرد جدید که تست مثبت برای coronavirus بود که در تماس نزدیک با متوسط چهار یا پنج نفر در حالی که عفونی — معمولا اعضای خانواده و همسایگان.

اما به عنوان شهرستانهای استان آغاز خواهد شد اجازه می دهد کسب و کار به دوباره باز کردن یک فرد به طور متوسط مخاطبین بروید تا 40 و خواهد شد بسیار سخت تر برای پیدا کردن نیاز به یک بزرگتر نیروی کار برای شناسایی و با آنها تماس بگیرید.

"شما باید چهار یا پنج روز پنجره برای پیدا کردن مردم و رسیدن آنها جدا شده است که آنچه ما به جای درمان آنها, از آنجا که ما لازم نیست که برای درمان COVID می گوید:" دکتر جورج رادرفورد UCSF استاد گروه اپيدميولوژی که منجر آموزشی تلاش کنند.

آموزش ارتباطات و تحقیقات — مهارت های

جدید آموزش برنامه طول می کشد 20 دقیقه در طی پنج روز کامل و شامل درس اپیدمیولوژی و مصاحبه انگیزشی و تظاهرات از نحوه انجام تماس با ردیابی تماس های تلفنی.

در حال حاضر تمام تماس ردیاب در حال کار از خانه در حالی که آنها در پرداخت کردند و یا کار پاره وقت در شغل معمولی خود را. دولت تنها فراهم می کند کمک های مالی برای آموزش و نه برای پوشش غرامت.

در علاوه بر این به کتابداران سان فرانسیسکو خواسته است تا کارمندان دولت از مالیات ارزیاب و دادستان شهرستان دفاتر برای کمک کردن از جمله تحلیلگران مالی مشاوران و محققان. برخی از روستایی شهرستانهای شده اند استخدام کلانتر نمایندگان برای این کار است.

مگان الیوت است که یک مدیر در سان فرانسیسکو ارزیاب که در آن او نظارت ارزیابی از املاک و مستغلات به کشف کردن چقدر مالیات به اتهام. او استفاده می شود به داشتن مکالمات که در آن او به مردم چیزهایی را که نمی خواهید به شنیدن.

"برای املاک مسکونی در بسیاری از اوقات آن را با صاحب ملک که معتقد است که ما ناعادلانه ارزش خود را از پروژه ساخت و ساز جدید," او می گوید. "پس کار من است برای برقراری ارتباط به مالیات دهندگان در راه است که آنها بهتر می تواند درک چرا ما چیست و برای کمک به آنها را ببینید دلیل و منطق پشت آن است."

در آن طول می کشد مشابه ظرافت به مردم بگویید که آنها بوده ام در تماس با کسی که تست مثبت برای coronavirus و آنها نمی توانند به کار برای دو هفته آینده. الیوت توضیح می دهد که اهمیت حفاظت از جامعه از ویروس و یا تفاوت بین قرنطینه (ماندن در خانه اگر شما بوده ام در معرض ولی علامتی) و جداسازی (اجتناب از اعضای خانواده در داخل خانه خود را اگر شما نمی دانید که شما مریض هستند).

محققان از دادستان شهرستان و دفتر استفاده شده است مردم خود را-پیدا کردن مهارت های خود را. برخی از افرادی که بیمار شدن ممکن است تمایلی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد تماس نزدیک و یا آنها فقط نمی دانم به اندازه کافی اطلاعات در مورد مردم آنها شده است در محله های نزدیک ،

"بیایید می گویند شما در یک سایت کار, کار ساخت و ساز و شما تا به حال ناهار با یک مرد" آه آن را باب او بخار fitter,' می گوید:" رادرفورد. "این نوع از چیزی که ما با آن روبرو هستیم که ما جزئی محل اطلاعات است."

شهرستان محققان آشنا با پایگاه داده و الکترونیکی gumshoe استراتژی برای پیدا کردن باب نام خانوادگی و شماره تلفن تا او اطلاع داده می شود و تست شده است.

هدف این است که برای آموزش به اندازه کافی تماس ردیاب برای خدمت به تمام 58 شهرستان در کالیفرنیا اما دولت این است که خروج از آن به هر شهرستان به رول کردن برنامه و رسیدگی به جزئیات مانند چه نوع از خدمات پشتیبانی برای ارائه به مردم به خواسته خود شده است.

در سان فرانسیسکو که افرادی که ممکن است عفونی خواسته به ماندن صفحه اصلی تماس با ردیاب مراجعه آنها برای آزمایش آنها ارائه رایگان تمیز کردن وسایل با مواد غذایی و دارو تحویل. اگر آنها نمی تواند خود را منزوی با خیال راحت از دیگر اعضای خانواده در خانه خود ساکنان گزینه ماندن در یک شهر-بودجه اتاق هتل.

سان فرانسیسکو نیز برنامه ریزی برای راه اندازی یک برنامه برای کمک به جایگزینی دو هفته از درآمد از دست رفته تا 1200 $برای افرادی که تست مثبت اما کار ندارد با پرداخت مرخصی استعلاجی و یا نمی تواند دسترسی مزایای بیمه بیکاری.

در جنوب سان فرانسیسکو در شهرستان سانتا کلارا که در آن برای اولین بار COVID-19 نفر در آمریکا شناسایی شدند, مقامات بهداشت تلاش کرده اند به استخدام کافی کتابداران و سایر شهرستان کارکنان برای تبدیل شدن به تماس با ردیاب. آنها در حال حاضر درخواست برای 800 داوطلب از جامعه به دیدار هدف خود را از ساختمان 1000-فرد مورد بررسی و تماس با ردیابی تیم با تاکید بر داوطلبان که صحبت می کنند زبان های دیگر به خصوص اسپانیایی و ویتنامی.

در سان فرانسیسکو برخی از کارکنان از شهر دفتر دادستان گفته شده است که آنها در نهایت به بازگشت به خود را به طور منظم مشاغل پاره وقت و ادامه انجام تماس ردیابی پاره وقت. کتابدار لیزا Fagundes انجام شده است چهار 4 ساعته تماس با ردیابی تغییرات در هر هفته است.

"این چیزی است که من احساس می کنم مثل من می تواند انجام دهد برای بقیه سال, در صورت نیاز, سپس هنگامی که کتابخانه شروع می شود ramping تا من می تواند هر دو را انجام دهد" او می گوید. "اما من فکر می کنم که کتابخانه می باشد ramping تا سرویس کامل در هر زمان به زودی به دلیل آن را ضروری خدمات – تا آنجا که ممکن است ما اختلاف نظر دارند."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن