همانطور که امریکا در تلاش برای بازگشت به کار سرسام آور بیکاری اعداد برچسبها

بزرگنمایی این تصویر یک فروشگاه برای بسته شدن در سنت چارلز, Mo. روز جمعه ایالات متحده بیکاری گزارش مم

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک فروشگاه برای بسته شدن در سنت چارلز, Mo. روز جمعه ایالات متحده بیکاری گزارش ممکن است انتظار می رود برای نشان دادن بالاترین نرخ بیکاری پس از رکود بزرگ. جف رابرتسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف رابرتسون/AP

همه گیر اخراج آهسته در هفته های اخیر. اما یک کارت گزارش از وزارت کار ایالات متحده روز جمعه است که هنوز هم انتظار می رود برای نشان دادن میلیون ها شغل از دست داده بودند و در ماه مه به عنوان نرخ بیکاری صعود نزدیک 20 ٪ -- آن را به بالاترین سطح خود در بیش از 80 سال است.

در 20% و نرخ بیکاری بالا خواهد مارس حیرت انگیز 14.7% رای — و آن خواهد بود که بالاترین سطح از نزدیک به 25 درصد رای در اوج رکود بزرگ.

که در بالا از بیش از 20 میلیون شغل که از دست داده بودند در ماه آوریل به عنوان ایالات متحده ناودان ترمز در اقتصاد آن در تلاش از جان گذشته به سرعت گسترش coronavirus.

پیش بینی انتظار می رود برای دیدن کوچکتر کاهش اشتغال در مه — در این محله ها از 8 میلیون به 12 میلیون شغل است. مدعیان بیکاری شده است به طور پیوسته در حال سقوط در هفته های اخیر. و برخی از افرادی که بیکار در ماه آوریل به نام بازگشت به کار در ماه گذشته به عنوان کسب و کار شروع به بازگشایی شده است.

در حال بارگذاری...

آرایشگاه مگان Hanneken شده است به یاد می آورد اما او انتظار دارد که برای رفتن به کار در چند هفته به عنوان میشیگان شل شدن آن stay-at-home سفارشات. مشتریان خود شده اند و بی تاب.

"من هرگز احساس ارزش به عنوان یک hairstylist, که فوق العاده است" Hanneken می گوید. "اما من همچنین می خواهم به خنده زمانی که مردم خیلی ناراحت در مورد موهای خود را. گفتم: "شما بچه ها آن را،' "

Hanneken می گوید او آماده به اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش این ویروس اما او نه به دنبال به جلو به پوشیدن ماسک در تمام طول روز و یا تلاش برای برش مو با دستکش ،

در حال بارگذاری...

"من دیده ام تصاویر — در طول سال 1918 flu pandemic — باز-تهویه سالن های زیبایی. مردم بودند و برش مو در خارج," او می گوید. "چگونه من آرزو می کنم که این مورد در حال حاضر. خواهد بود که بسیار بهتر از من از بودن در یک سالن با یک ماسک بر روی."

میشیگان نرخ بیکاری در ماه آوریل بود 22.7 درصد هشت امتیاز بالاتر از میانگین ملی و دوم تنها به نوادا که در آن نرخ بیکاری بود 28.2%.

یک گزارش از حقوق و دستمزد پردازنده ADP در این هفته نشان داد کوچکتر از حد انتظار از دست دادن شغل بین آوریل و مه نشان می دهد بیشتر مردم بودند که rehired. با این وجود هفتگی نرخ بیکاری نشان می دهد بیش از 37 میلیون آمریکایی هستند یا دریافت مزایای بیکاری یا کاربردی به تازگی و در انتظار تصویب است.

متصدی بار سوزان McAleer گذاشته شد در روز سنت پاتریک از یک رستوران در فیلادلفیا. او می گوید اضافی 600 دلار در هفته در مزایای دولت فدرال مجاز در طول همه گیر شده است بحرانی نجات است.

"است که باعث می شود تمام صورت حساب های قابل پرداخت," او می گوید. "اما من هم نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد پس از ژوئیه هنگامی که آنها قطع اگر خاموش است."

McAleer است تردید در مورد بازگشت به رستوران که استفاده می شود برای خدمت به تعداد زیادی از گردشگران و تئاتر قبل از آن ناپدید شد. او همچنین از شگفتی چگونه سرویس دهنده قادر خواهد بود به انجام شغل خود را در حالی که محدود کردن تماس در یک فضای تنگ.

"شما نمی توانید حتی نمک و فلفل شیکر," او می گوید. "آیا ما به نمک و فلفل همه مواد غذایی؟"

کافه ها و رستوران ها اختصاص بیش از یک چهارم از کل از دست دادن شغل در ماه آوریل است. مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران می گوید بسیاری از کسانی که شغل خواهد بود آهسته به بازگشت.

"تا زمانی که یک واکسن یا درمان موثر برای coronavirus این شغل فاصله بعید است که به با توجه به بالا-تماس با طبیعت از بخش" مودی تحلیلگران نوشت: در گزارش.

صنایع دیگر مانند بهداشت و درمان و تولید می تواند به بهبود سریع تر.

با وجود این همه گیر 1.4 میلیون مراقبت های بهداشتی مشاغل از دست داده بودند در ماه آوریل به عنوان پزشکان و دندانپزشکان بسته دفاتر خود را به همه اما اورژانس بیماران.

سارا گلدبرگ نمی کند و انتظار می رود به بازگشت به خود به عنوان یک دستیار پزشکی در South Portland, Maine. این دفتر که در آن او کار می کرد در آغوش آنلاین بازدید در طول همه گیر و گلدبرگ فکر می کند ممکن است چوب.

"من به برخی از دوستان که گفت:" من تا به حال من فیزیکی از طریق پزشکی از راه دور و عالی بود' " گلدبرگ می گوید. "و فکر رفت و از طریق سر من" خوب وجود دارد می رود کار من است.' "

او اعمال می شود برای کار در یک مدرسه در نزدیکی منطقه اما بحران اقتصادی قرار داده دندانه بزرگ در دولت و دولت های محلی خزانه.

"من فقط دیروز که به دلیل محدودیت های بودجه آنها نیست پر کردن هر یک از پوزیشن های باز در حال حاضر" گلدبرگ می گوید. "من حدس می زنم من باید به دریافت خلاق است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب