هنر جدید معامله: چگونه هنرمندان کمک کرد دوباره تعریف امریکا در دوران رکود

بزرگنمایی این تصویر بوریس داچ این نقاشی 1941 آثار پیشرفت اداره نقاشی دیواری در ترمینال ساختمان ضمیمه

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بوریس داچ این نقاشی 1941 آثار پیشرفت اداره نقاشی دیواری در ترمینال ساختمان ضمیمه در لس آنجلس کالیفرنیا. Carol M. Highsmith/این Jon B. لاولیس مجموعه ای از کالیفرنیا عکس در Carol M. Highsmith را امریکا پروژه کتابخانه کنگره چاپ و عکس ها بخش پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Carol M. Highsmith/این Jon B. لاولیس مجموعه ای از کالیفرنیا عکس در Carol M. Highsmith را امریکا پروژه کتابخانه کنگره چاپ و عکس ها بخش

رکود بزرگ به چالش کشیده آمریکایی ها نه فقط با horrifically بیکاری بالا اما ایدئولوژیک تقسیم نه کاملا بر خلاف آنهایی که ما امروز. امروز نظرسنجی پس از نظرسنجی ها نشان می دهد این کشور عمیقا تقسیم بر مسائل عمده. نژادپرستی و اسلام هراسی و یهودی ستیزی در حال افزایش است. در آن زمان جنبش کارگری رو به رشد بود; به طوری بود که عضویت در Ku Klux Klan. شایع ستیزی آگاهانه قدرتمند چهره های عمومی مانند هنری فورد و چارلز لیندنبرگ و میلیون ها نفر از مردم گوش به عنوان پدر چارلز کولین برافراشته در برابر مهاجران و در حمایت از فاشیسم در خود هفتگی پخش برنامه های رادیویی. در ضمن مردم سیاه و سفید بودند از مطالعه حذف شدند تفکیک آشپزخانه سوپ به عنوان آفریقایی بیکاری ماند حدود 50 درصد است.

زمانی که دولت روزولت نورد ده ها میلیون دلار در قرارداد جدید به صندوق هنرمندان و نویسندگان و بازیگران ماموریت خود بیش از فقط ایجاد شغل. آن را می خواستم برای ایجاد یک نسخه از فرهنگ آمریکایی است که هر کس می تواند از تجمع در پشت. موسیقی, هنر, کلاس, پوستر, پخش و عکاسی بودجه توسط دولت فدرال قرار بود برای متحد کردن ملت در آشفتگی.

کار برای Farm Security Administration, عکاسان, Dorothea Lange و واکر ایوانز در زمان همدلانه عکس های روستایی سفید sharecroppers. Gordon Parks مستند انعطاف پذیر چهره واشنگتن را سیاه و طبقه کارگر.

آهنگساز آرون کوپلند راه اندازی شد با این نسخهها کار پیشرفت دولت برای نوشتن آرام شهر برای گروه تئاتر در سال 1939. نقاش جکسون پولاک بود سرقت مواد غذایی از pushcarts قبل از او استخدام WPA مشهور نقاشی های دیواری را بدست آورد. و نویسنده رالف الیسون زبان مورد استفاده از تاریخ شفاهی او ثبت شده برای WPA در هارلم در بعد پیشگامانه رمان مرد نامرئی.

بزرگنمایی این تصویر

در حالی که کار برای Farm Security Administration Gordon Parks در زمان این 1942 عکس از الا واتسون در خانه اش در واشنگتن, دی سی, با سه نوه و دختر. Gordon Parks/کتابخانه کنگره چاپ و عکس در بخش پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Gordon Parks/کتابخانه کنگره چاپ و عکس در بخش

تنها هفت درصد از بودجه خود را رفت و به فدرال هنر و تاریخ, پروژه, اما, WPA هنرمندان پرداخت دستمزد زندگی می کنند می گوید: ان Prentice واگنر که co-سرپرستی 2009 نمایشگاه 1934: یک قرارداد جدید برای هنرمندان. نوازندگان و نویسندگان و هنرمندان دیگر استخدام شده بودند در سطح دستمزد با توجه به توانایی های خود است. "افرادی که کارشناسی ارشد هنرمندان ممکن است به همان اندازه به عنوان چهل و پنج دلار در یک هفته" واگنر می گوید. تنظیم برای تورم که معادل $855 در سال 2020 است. "این بود که در زمانی که کارگران مانند باربر لنگرگاه بندر ممکن است ساخت 10 سنت در ساعت و یا شاید حتی یک یا دو دلار در روز است."

شهر نیویورک کودکان حضور در یک نمایش با عروسک خیمه شب بازی واحد از WPA فدرال پروژه تئاتر عروسک خیمه شب بازی نشان می دهد در سال 1935. فرانکلین D. روزولت کتابخانه / اسناد ملی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانکلین D. روزولت کتابخانه / اسناد ملی

در زمانی که بسیاری از آمریکایی ها احساس می کردند به حال کمی در مشترک با WPA مطمئن باشید آنها از حیاتی مشترک هویت فرهنگی از طریق تئاتر هنر و موسیقی می گوید لورن Sklaroff یک استاد تاریخ در دانشگاه کارولینای جنوبی است. "بسیاری از آمریکایی ها تا به حال هرگز دیده می شود یک بازی زنده در گوش یک سمفونی که زنده بود هرگز در بازدید از یک موزه هنری" او می گوید. "بنابراین ایده پشت فدرال هنرهای پروژه به هنر را به توده ها به طوری که امریکا می توانست واژگان مشترک به منظور جلب از نظر فرهنگ چه بوده است."

که فرهنگ ممکن است به معنای پخش آفریقایی آمریکایی انجیل کر سراسر کشور در رادیو از طریق WPA نظارت و یا استخدام یک جوان Mark Rothko به رنگ. ریچارد رایت کمک به WPA راهنمای شهر نیویورک است. جان Cheever متنفر بودم کار به عنوان یک ویرایشگر برای فدرال نویسندگان پروژه, اما این کار به کمک ایجاد کار نوشتن خود را. مدیر Orson Welles صحنه یک جشن نسخه از مکبث برای فدرال تئاتر پروژه با همه بازیگران سیاه و سفید به پایان رسید که تا تور کشور است. (شما می توانید بخش هایی از آن را در اینجا.)

"دولت روزولت به حال کابینه از آمریکایی های آفریقایی تبار مشاوره آنها را در مسائل نژادی و پس همان آینه در این هنر پروژه" Sklaroff می گوید. در حالی که اغلب مشکل ساز او تاکید می کند این برنامه ها نیز مترقی خود را برای عصر. تیم documentarians, سیاه و سفید ثبت تاریخ شفاهی از قبلا به بردگی گرفته شده آمریکایی است. در حالی که نتایج ناهموار در این پرونده در حال حاضر یک مجموعه مهم در کتابخانه کنگره و فرم اساس مقدار معاصر بررسی برده داری.

در میان خارج از کار معلمان و وزیران و دبیران استخدام فدرال نویسندگان پروژه برای ضبط آهنگ ها و داستان ها در جوامع مختلف بود یک جوان انسان شناس. زورا نیل Liquid به تازگی به حال نوشته شده از یک رمان — چشم های خود را که خدا و ضبط آهنگ ها از کارگران در فلوریدا سقز اردوگاه. او رئیس کتابخانه استتسون کندی خواهد بعد از رسیدن به شهرت ملی برای نفوذ Ku Klux Klan و افشای اسرار خود را.

"نسل که ذخیره می شد که بودجه تبدیل به بزرگترین و تحسین شده ترین در تاریخ هنر آمریکا" ادعا میکند ان Prentice واگنر. در واقع, آن را دشوار است برای تعیین کمیت مداوم مزایای WPA هنری برنامه. آن هنوز هم نقاشی های دیواری تزئین شهر سالن دفاتر پست و مدارس عمومی (بدون اختلاف) و صدها نفر از جامعه هنر مراکز آن تاسیس شده هنوز هم در وجود سراسر کشور است. منتقدان را محکوم کرد این پروژه ها به عنوان تبلیغات و با توجه به هنر رهبران مصاحبه برای این داستان این افکار واهی و پوچ تصور WPA برنامه هنر می تواند دوباره در هر زمان به زودی. به واگنر هر چند ارتباط خود را شده است هرگز روشن تر است. "چگونه ما می دانیم آنچه که ما داریم این زمان در اطراف ؟" شگفتی های او. "چگونه ما می دانیم آنچه در ذهن خلاق می تواند کار بر روی در حال حاضر مگر اینکه ما به آنها فرصت؟"

آن را بسیار بعید است که دولت فعلی خواهد صندوق های دیواری از کارگران خط مقدم, فروشگاه مواد غذایی, کارمندان, گوشت, هکرها و یا آمازون انبار کارگران بر در و دیوار از نهادهای مدنی. و نه هنر عمومی مورد نیاز به عنوان بد به عنوان PPEs و یا واکسن برای COVID-19. هنوز واگنر اشاره می کند که پرداخت مردم برای پیدا کردن و داستان ترویج مشترک ارزش های آمریکایی ممکن است با کمک یکی دیگر از بیماری در این کشور رنج می برد از سمت راست در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن