آریزونا مسائل جدید خاموش کردن سفارش به عنوان Coronavirus موارد سنبله

بزرگنمایی این تصویر آریزونا دولتی mlb به روز رسانی خبرنگاران در coronavirus همه گیر در یک کنفرانس خب

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آریزونا دولتی mlb به روز رسانی خبرنگاران در coronavirus همه گیر در یک کنفرانس خبری در شهر فینیکس در روز دوشنبه. مایکل چو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل چو/AP

در مورد چهره آریزونا را رژیم صهیونیستی است. mlb دستور داده است تا کشورهای میله ورزشگاه سینما و پارک های آب برای خاموش کردن برای حداقل 30 روز در میان هزاران نفر از coronavirus موارد در دولت است.

Ducey صادر نظم دوشنبه برای رفتن به اثر از 8 p. m. به وقت محلی با استناد به نگرانی های اخیر افزایش موارد جدید از جمله یک روز رکورد بیش از 3,800 در دولت در روز یکشنبه. این هفتمین بار در طی ده روز گذشته که موارد جدید در آریزونا بیش از 3000. او همچنین دستور داد مدارس عمومی به تاخیر در شروع کلاس ها تا Aug. 17.

"انتظار ما این است که تعداد ما در هفته آینده بدتر خواهد بود," او گفت:, توصیف دولت coronavirus داده ها به عنوان "بی رحمانه است."

بسیاری از دولت بارها و کاباره ها بازگشایی پس از Ducey اقامت-در-خانه سفارشات تمام شده در اواسط ماه مه. منظور اصلی مجاز میله با خدمات مواد غذایی برای بازگشایی حتی زودتر از کاخ سفید دستورالعمل توصیه می شود.

در زیر آخرین سفارش دولت وزارت مشروب مجوز و کنترل را به حالت تعلیق درآورد ویژه رویداد و جشنواره مجوز اگر چه یک شهر یا شهرستان خواهد بود و مجاز به تصویب جمع زیادی, اگر, اجتماعی, فاصله و دیگر دستورالعمل های ایمنی به دنبال دارد.

"Arizonans شده و فوق العاده و فوق العاده و مسئول" جمهوریخواه فرماندار گفت: در یک کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر.

با این حال او اشاره کرد "این عکس ها و ویدئوها از برخی از چیزهایی که اتفاق می افتد در اطراف کشور ما در این آخر هفته و نتیجه آن (نوع فعالیت) بوده است افزایش در گسترش است."

Ducey به نام جدید خود را "هدفمند رویکرد" در نظر گرفته شده به "پمپ ترمز خودرو" در پاسخ همه گیر.

آریزونا می پیوندد فلوریدا و تگزاس در re-اجرای سختگیرانه تر COVID-19 کنترل در میان تعداد فزاینده ای از موارد.

معاون رئیس جمهور پنس تنظیم شده است برای سفر به ققنوس در چهار شنبه که در آن او را ملاقات Ducey به بحث در مورد دولت coronavirus پاسخ با توجه به پنس ،

Ducey روز دوشنبه در توصیف پیش بینی شده در جولای 27 انقضای سفارش به عنوان "aspirational" گفت: بلند کردن و سپس آن را در تعداد موارد بستری شدن در بیمارستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب