آریزونا کلیسا شکایت بیش از چندین دهه سوء استفاده اتهامات

ققنوس - دو فرزند بودند مورد آزار جنسی توسط کشیش های کاتولیک در حدود 40 سال پیش در آریزونا محله و کاتولیک اسقف

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

ققنوس - دو فرزند بودند مورد آزار جنسی توسط کشیش های کاتولیک در حدود 40 سال پیش در آریزونا محله و کاتولیک اسقف نشین ققنوس تحت پوشش این مشکل با توجه به تازگی در زمینه پرونده های حقوقی.

هر دو دعاوی آورده بودند دوشنبه تحت 2019 دولت قانون است که گسترش این حق مردم است که می گویند که آنها مورد آزار قرار گرفته بودند به عنوان کودکان به سو تا تولد 30 — یک دهه طولانی تر از قبل.

این قانون همچنین از افتتاح یک پنجره زمان برای افرادی که از دست رفته قطع است. آنها در حال حاضر تا پایان سال جاری به فایل کت و شلوار.

رابرت پاستور یکی از وکلای مدافع که در زمینه پرونده های حقوقی جدید گفت: این قانون کمک خواهد کرد که نگه داشتن کلیسا پاسخگو باشد.

"ما قادر به کشف الگو و عمل انتقال (سوء استفاده جنسی), کشیش," او گفت:.

در یک دست کت و شلوار یک مرد به اتهام او از نظر جنسی مورد آزار قرار گرفته و سپس-کشیش یوسف کم در سنت مارک کاتولیک رومی محله در ققنوس در اواخر 1970s و اوایل 1980s.

در علاوه بر این به عمران ادعای کم چهره کودک آزاری و جنس دیگر اتهامات عنوان شده علیه. مقامات می گویند کم است که خلع لباس گریخته آریزونا برای ایتالیا در سال 2003 پس از اینکه به اتهام جنایات. او در بازگشت به ایالت آریزونا در سال گذشته است.

دیگر طرح دعوی در دادگاه آورده شد توسط یک زن که مدعی است که از Revs. Donald R. Verhagen و جیمز Bretl مورد آزار جنسی او در همان محله در حدود همان دوره است. Verhagen درگذشت در سال 2001 و Bretl درگذشت در سال 2010.

کشیش در هر دو پرونده های حقوقی وابسته بودند و با جامعه الهی ناجی ایالات متحده آمریکا استان سفارش مذهبی مستقر در میلواکی است که همچنین به عنوان شناخته شده Salvatorians با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

ققنوس اسقف کاهش یافته است به نظر خاص اتهامات در پرونده های حقوقی, هر چند آن را در بیانیه ای گفت که هیچ قبل از اتهامات علیه Verhagen و Bretl شد و تا کنون به آن توجه شود.

اسقف نشین می گویند آن است که "دلسرد هر گونه اتهام از روحانیت سوء استفاده می ایستد و با تمام کسانی که غمگین و رنج می برند به دلیل سوء استفاده های ناشی از روحانیت."

"سوء استفاده از هر کودک یک جرم و جنایت و گناه و ما همچنان به دعا برای شفا از بازماندگان و خانواده های آنها و به کار برای حقیقت و عدالت است." این در بیانیه ای گفت:

جامعه الهی ناجی ایالات متحده آمریکا استان نمی بازگشت تماس به دنبال اظهار نظر در مورد پرونده های حقوقی.

بریتنی بره یک وکیل به نمایندگی از کم در پرونده جنایی خود نمی بلافاصله پس از بازگشت یک تماس پنج شنبه به دنبال نظر در مشتری از طرف.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

طرح دعوی در دادگاه ادعا کلیسا شکست خورد به گزارش مشکوک به سوء استفاده پلیس و سه کشیش بودند بخشی از یک الگوی پوشش تا با انتقال کشیش که درگیر در سوء استفاده جنسی. همچنین ادعا شده از دو قربانی از لحاظ جسمی و عاطفی آسیب به عنوان یک نتیجه از سوء استفاده.

پرونده های حقوقی مشخص نیست میزان خسارت که به دنبال. دو نفر که در زمینه مناسب شناسایی شدند در دادگاه مقاله با نام مستعار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن