در حال ایالات متحده بيمارستان آماده است ؟

MedStar واشنگتن بیمارستان مرکز "اتاق آماده" در واشنگتن دی سی بیشتر استفاده شده است به خانه لوازم اضطرا

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

MedStar واشنگتن بیمارستان مرکز "اتاق آماده" در واشنگتن دی سی بیشتر استفاده شده است به خانه لوازم اضطراری — اما ذخیره سازی دستی شده است نقل مکان کرد تا راه را برای بیمار ارزیابی ایستگاه های. رایان tanya warren/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رایان tanya warren/NPR

Medstar مرکز بیمارستان واشنگتن در واشنگتن دی سی است که در کامل در حالت آماده.

در سفر اخیر هیات در حال حاضر مشخص شده پارکینگ — نقاشی سبز مستطیل که در آن چادر را به صفحه ورود بیماران برای COVID-19.

در یک ساختمان پزشکی در بیمارستان, زمینه, مدیر برای مدیریت اضطراری کریگ DeAtley, درب باز می شود به یک اتاق کهنه با لوازم. آن را به نام "اتاق آماده" او توضیح می دهد. از آن جایی که آنها در حفظ و تجهیزات برای رسیدگی به تمام انواع بحران — از ابولا به یک HAZMAT حادثه به یک توده مصدوم وضعیت.

در حال حاضر بحران است coronavirus و پس از ذخیره سازی دستی منتقل شده به ایجاد یک محل که در آن ورود بیماران را می توان مورد بررسی قرار گرفت.

"به جای همه رفتن به بخش اورژانس ما را امتحان کنید و سیفون کردن برخی از این بیماران می گوید:" کریگ DeAtley بیمارستان مدیر مدیریت اضطراری.

مرکز بیمارستان واشنگتن تلاش های برجسته این سوال امکانات پزشکی در سراسر ایالات متحده در حال حاضر مقابله با: آنها آماده برای چه می آید ؟

مخاطرات نمی تواند بالاتر — هنگامی که یک بیمارستان است که با آب گرفتگی بیشتر بیماران بدحال از آن می توانید رسیدگی بیشتر بیماران می میرند.

کریگ DeAtley هدایت مدیریت اضطراری در MedStar. یک هدف در ایجاد فضای بیشتری برای رسیدگی به انتظار افزایش COVID-19 بيمار او می گوید به حرکت ارزیابی برخی از پیاده روی در ER بیماران به ایستگاه در این اتاق و همچنین به ایستگاه های در چادر در حال راه اندازی در پارکینگ. رایان tanya warren/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رایان tanya warren/NPR

دیگر اماکن در جهان — که در آن coronavirus گسترش به نظر می رسد فقط جلوتر از آمریکا — ایتالیا — خود را دیده اند بیمارستان های غرق شده است.

و حتی در ایالات متحده برخی از بیمارستان ها و دیگر امکانات بهداشتی در حال حاضر روبرو هستند کوتاه لوازم. روز یکشنبه واشنگتن هیئت نمایندگان کنگره با ارسال نامه ای به بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر که در مورد سخت-آمار دولت نیاز برای بیشتر تجهیزات حفاظت شخصی از استراتژیک ملی ذخایر. "بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی پرستاری امکانات آتش نشانی ادارات و بخش دیگر از طریق دولت یا تخلیه خود را عرضه [تجهیزات حفاظت شخصی] و یا اجرا خواهد شد در عرض چند روز" نمایندگان مجلس نوشت.

در ضمن لکه های که نمی زیادی مواجه شده و یا حتی هر گونه موارد هنوز در حال تلاش برای آماده سازی. یکی روستایی, بیمارستان, عطر بیمارستان در Grangeville آیداهو در حال برنامه ریزی به درخواست بیمارانی که علائم نشان می COVID-19 به ماندن در اتومبیل های خود را در خارج از استروژن که در آن می توان آنها را ارزیابی کنید و ماسک.

در حال بارگذاری...

و در دی سی, واشنگتن مرکز بیمارستان عجله برای دریافت تست و در حال اجرا در آن خانه آزمایشگاه. آن را نیز در آینده با روش های به سرعت عوض کردن اتاق برای خدمت بهتر بدحال COVID-19 بيمار.

"ما در حال کار بر روی راه هایی برای افزایش فشار منفی در اتاق قابلیت در درون ما ICU" DeAtley می گوید که جلوگیری از coronavirus از گسترش از یک اتاق به اتاق.

بزرگترین chokepoint

ICU ظرفیت می تواند واقعی chokepoint برای بسیاری از بیمارستان ها در امریکا می گوید: اریک تونر از دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت.

"برای آمریکا به طور متوسط شهر ما احتمالا نیاز به دو برابر نرمال مراقبت های ویژه ظرفیت از ما به طور معمول می گوید:" تونر.

مقاله اخیر ارسال شده توسط تونر و همکاران در دانشگاه هاروارد و دانشگاه نانجینگ دانشگاه علوم پزشکی در چین نگاه در آنچه رخ داده به ويژه در ووهان چین — مقام اول این شیوع رسید. ويژه در شهر دیدم ده ها هزار نفر از بیماران.

تونر تخمین می زند که اگر آمریکا می بیند همان میزان گسترش هر بیمارستان در کشور را به اتخاذ گام های جدی برای پاسخگویی به این نیاز.

"هیچ بیمارستان قادر خواهد بود به صورت عادی عمل می گوید:" تونر. "این یک سوال از اینکه آیا آنها به اندازه کافی می تواند تنظیم راه آنها انجام کارهایی به منظور رسیدگی به سونامی بیماران که در حال آمدن است راه خود را."

وجود دارد بسیاری از استراتژی های بالقوه برای افزایش ICU ظرفیت تونر می گوید. مثلا "به طور معمول ما را ذات الریه بیمار در پزشکی ICU," او توضیح می دهد اما بیمارستان ممکن است به اختیار هر تخت در بخش مراقبت های ويژه انواع بخش های تخصصی مانند مغز و اعصاب و یا اطفال. بیمارستان ها که لازم نیست مقدار زیادی از فضای آزاد به دنبال ایجاد ويژه در فضاهای بزرگتر مانند سالن.

آمریکایی بیمارستان ها به یک تعداد متناهی از تنفسی هواکش و سایر لوازم مورد نیاز سلامت کارگران و همچنین بیماران. "ما مراقبت های بهداشتی کارگران با ارزش ترین منابع در این پاسخ می گوید:" یک مدیر پزشکی در بوستون بیمارستان. رایان tanya warren/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رایان tanya warren/NPR

اما که آخرین اندازه گیری به ارمغان می آورد چالش های اضافی می گوید تونر. "شما می تواند تخت — این که آسان است. اما مردم در ICU نیاز انواع تجهیزات تخصصی. آنها نیاز IV, پمپ, آنها نیاز به مانیتور در انواع مختلف و مهمتر از همه برای COVID-19 — بسیاری از آنها نیاز به تهویه مکانیکی."

وجود دارد یک تعداد متناهی از هواکش در سراسر ایالات متحده از جمله در یک استراتژیک ملی ذخایر که فکر این است که چندین هزار هواکش موجود به بیمارستان در صورت نیاز.

"ما همچنین باید به افزایش نیروی انسانی" تونر" ، "ما باید منطقی افراد آموزش دیده برای کار با نوع تجهیزات و مراقبت است که این افراد نیاز است."

'با ارزش ترین منابع'

نگه داشتن کارکنان مراقبت های بهداشتی ایمن در میان گردباد از این بیماری همه گیر است که بالای ذهن ناهید Bhadelia مدیر پزشکی دانشگاه بوستون دانشکده پزشکی ویژه پاتوژن واحد.

"ما مراقبت های بهداشتی کارگران با ارزش ترین منابع در این پاسخ," او می گوید. اگر سلامت کارگران نمی توانند از خود محافظت کنند بیشتر و بیشتر از آنها آغاز خواهد شد به سقوط بیمار است. "بنابراین شما در حال رفتن را از طریق کادر از مراقبت های بهداشتی کارگران تا زمانی که شما رسیدن به نقطه که در آن شما می توانید ارائه این نوع از مراقبت از شما می خواهید برای به بیماران است."

برای جلوگیری از این وضعیت که از آن خواهد شد بسیار مهم برای ارائه به کارکنان بهداشتی با تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و عینک و لباس.

در حال حاضر Bhadelia فکر می کند او در بیمارستان به اندازه کافی دنده محافظ. اما او می گوید: "اگر شما از من بپرسید در شش ماه من نمی دانم چه سناریو ممکن است مانند نگاه. هیچ کس نمی داند که چگونه بسیاری از این ماه ممکن است بروید."

تونر در دانشگاه جانز هاپکینز تخمین می زند که اگر ایالات متحده بیمارستان ها قادر به مقیاس ظرفیت خود را با استفاده از تمام اقدامات خلاق او و دیگران حمایت از آنها را فقط در مورد دیدار با نیازهای مختلف مورد نیاز برای مراقبت از تمام COVID-19 بيمار.

اما این که در سطح کلان. بیمارستان ظرفیت های متفاوت زیادی از منطقه ای به منطقه, یادداشت های تونر و شماره به طور همزمان از موارد ممکن است به طور گسترده ای متفاوت است از جایی به جای بیش از حد. بنابراین در عمل "در برخی از جوامع آنها خوب خواهد بود. در جوامع دیگر آنها را فقط در ساخت آن است. و سپس در جاهای دیگر — آنها خواهد بود کاملا غرق شده است."

داشتن یک منبع خوب از تجهیزات حفاظت فردی — ماسک و دستکش و روپوش و دیگر دنده — برای کارگران بیمارستان کلیدی برای رفاه بیماران و کارکنان. رایان tanya warren/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رایان tanya warren/NPR

حتی در بزرگ و پیچیده به خوبی ذوات جایی مثل Medstar مرکز بیمارستان واشنگتن در سی و کسانی که مسئول احساس می کنند باید برای بدترین آماده.

DeAtley — اورژانس آمادگی مدیر — می گوید: بیمارستان دارای یک اخلاق طرح برای چگونه به جیره مراقبت و قلب wrenching گیری است که مستلزم: "کسانی را که یک دستگاه تهویه در مقابل کسی که می شود یک کیسه شیر, ماسک, در مقابل چه کسی دریافت نمی کند و یا یکی از این دو است."

پزشکان در حال حاضر ساخت آن انتخاب در ایتالیا بر اساس عواملی مانند هر سن بيمار و احتمال زنده ماندن است.

"واضح است که همه ما امیدواریم که که ما نمی بینیم که افراطی در این کشور می گوید:" DeAtley. "اما ما باید یک برنامه اگر آن را به که. بیمارستان های دیگر من می دانم که یک برنامه به عنوان به خوبی."

هنوز هم امید ؟

به عنوان ترسناک به عنوان آن برای تلفن های موبایل تونر می گوید نیز وجود دارد برخی از دلایل برای امیدوار بود.

او و همکارانش نه تنها تجزیه و تحلیل آنچه اتفاق افتاده در ووهان. آنها همچنین نگاه تجربه بیمارستان در چین شهر گوانگژو — که در آن مقامات بسیار سریعتر به اعمال اجتماعی فاصله. آنها بسیاری از اقدامات در محل فقط یک هفته پس از آغاز ویروس در گردش خون. نتیجه این شد که بیمارستان ها تا به حال برای مقابله با دور کمتر از بیماران.

بزرگنمایی این تصویر

این EvergreenHealth مرکز پزشکی در کرکلند بشویید. شناسایی اولین کشنده مورد COVID-19 در ایالات متحده و در حال حاضر به مراقبت از یک خروش از موارد جدی. کارن Ducey/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارن Ducey/گتی ایماژ

به حدی است که ایالات متحده آمریکا به شرح زیر گوانگژو را الگوی گسترش "منظورم این است که نمی توان آن را یک قدم زدن در پارک برای بیمارستان ها می گوید:" تونر. "اما من فکر می کنم این امر می تواند قابل کنترل است."

به عبارت دیگر آنچه که مردم در جامعه — همه ما — آیا در روزهای آینده و در هفته برای کم کردن این ویروس می تواند در عین حال تغییر تصویر برای بیمارستان است.

تمام اجتماعی فاصله آمریکایی ها در حال تلاش برای انجام در حال حاضر — خاموش کردن کافه ها و رستوران ها hunkering پایین در صفحه اصلی — ممکن است به نظر می رسد مانند یک واکنش افراطی در زمانی که تعداد موارد تایید شده است و هنوز هم کم است. اما این اقدامات می تواند آنچه باعث می شود این امکان را برای بیمارستان به دیدن ما از طریق این بحران و نجات بسیاری از زندگی است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن