فروشگاه اپل کارگران باید پرداخت شود برای زمان انتظار برای جستجو در دادگاه

قانون کالیفرنیا نیاز به Apple Inc. به پرداخت آن به کارگران برای جستجو قبل از ترک فروشگاه های خرده فروشی دادگاه

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398

قانون کالیفرنیا نیاز به Apple Inc. به پرداخت آن به کارگران برای جستجو قبل از ترک فروشگاه های خرده فروشی دادگاه عالی کالیفرنیا به اتفاق آرا تصمیم گرفت پنج شنبه.

یک گروه از اپل کارگران ثبت یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در برابر این غول تکنولوژی شارژ آنها مورد نیاز برای ارسال به جستجوهای قبل از ترک فروشگاه ها اما نمی شد برای جبران این زمان کسانی که جستجوهای مورد نیاز است. آمریکا 9 مدار دادگاه تجدید نظر که در آن این مورد است که در حال حاضر در انتظار, خواسته دادگاه عالی کالیفرنیا به روشن شدن این که آیا دولت قانون مستلزم جبران خسارت است.

در یک تصمیم نوشته شده توسط رئیس دادگستری تنی Cantil-Sakauye دادگاه گفت: صنعتی حقوق و دستمزد منظور تعریف ساعت کار می کرد به عنوان "زمان که در طی آن یک کارمند منوط به کنترل از یک کارفرما و شامل تمام وقت کارمند رنج می برد و یا اجازه کار یا نه نیاز به انجام این کار."

اپل که دارای 52 فروشگاه های خرده فروشی در کالیفرنیا نیاز به کارگران خود را برای ارسال به خروج جستجوهای خود را در کیسه های, کیف پول, کوله پشتی, مختصر موارد شخصی و دستگاه های اپل مانند آیفون, برای جلوگیری از سرقت. عدم تطابق با جست و سیاست می تواند منجر به فسخ.

تبلیغات

کارکنان قرار است برای پیدا کردن یک مدیر یا مامور امنیتی برای انجام جستجوهای پس از ساعت. کارکنان تخمین می زنند که در انتظار و تحت جستجوهای می تواند پنج تا 20 دقیقه یا در شلوغ ترین روز تا 45 دقیقه.

اپل مدعی است که کارگران می تواند جلوگیری از چنین جستجوها با انتخاب نمی آورد یک کیسه بسته بندی و یا شخصی اپل تکنولوژی دستگاه به کار می کنند.

یک منطقه فدرال قاضی دادگاه حکم به نفع اپل تصمیم گیری است که کارگران تا به حال به اثبات آنها نه تنها مهار شد, از ترک, اما هیچ راهی برای جلوگیری از داشتن وسایل شخصی جستجو کرد.

اپل گفت که این می تواند منع کارمندان از آوردن هر کیسه یا شخصی دستگاه های اپل را در فروشگاه ها در دسترس نباشد اما به آنها که بهره مند شوند. دادگاه عالی کالیفرنیا گفت: ممنوعیت هر گونه وسایل شخصی خواهد بود "اژدهایی."

تبلیغات

"تحت شرایطی از این مورد و واقعیت های عادی, قرن 21 زندگی پیدا کنیم و بعید و غیرقابل دفاع اپل ادعا می کنند که آن کیسه-جستجو در سیاست می تواند به عنوان توجیه ارائه سود به کارکنان آن" دادگاه گفت.

دادگاه اشاره کرد که کارگران ممکن است نیاز به یک کیسه برای نگهداری عادی و روزمره از جمله کیف پول و کلید و تلفن های همراه عینک چشم و آب بطری.

"اپل پیشنهاد حکومت مطبوع compensability در مورد اینکه آیا یک کارمند می تواند به لحاظ نظری اجتناب از آوردن یک کیف پول یا آی فون به کار ارائه نمی کند و قابل اجرا استاندارد و قطعا نه کارمند محافظ یک" Cantil-Sakauye نوشت.

تصمیم دادگاه است که عطف به ماسبق. این مورد را در حال حاضر بازگشت به 9th, مدار, که در آن فدرال قضات اعمال خواهد شد پنج شنبه, تفسیر دولت از قانون است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن