AP VoteCast: Iowa دموکراتیک رای دهندگان به دنبال تغییر اساسی

واشنگتن - اولین رای دهندگان به انتخاب خود در مسابقه برای حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری هستند از جان گذشته بر

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398

واشنگتن - اولین رای دهندگان به انتخاب خود در مسابقه برای حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری هستند از جان گذشته برای تغییر اساسی به نظام سیاسی.

تقریبا دو سوم از آیووا caucusgoers گفت: حمایت از یک نامزد که تبدیل سیستم چگونه در واشنگتن کار می کند مهم بود که رای خود را با توجه به AP VoteCast یک نظرسنجی از رای دهندگان گفت که آنها برنامه ریزی برای شرکت در روز دوشنبه دموکرات قفقاز.

که در مقایسه با حدود یک سوم از caucusgoers که گفت: از آن مهم تر بود برای حمایت از یک نامزد که بازگرداندن نظام سیاسی به, چگونه آن را قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات 2016.

این بررسی همچنین نشان داد که دو موضوع شده اند که در جلو و مرکز در طول مبارزات انتخاباتی شد و در بالای آیووا دموکرات ذهن: بهداشت و درمان و تغییر آب و هوا.

در اینجا یک عکس فوری از دموکراتیک caucusgoers در آیووا — آنها چه کسانی هستند و چه مسائل مربوط به آنها — بر اساس نتایج اولیه از AP VoteCast یک نظرسنجی از 2,795 رای دهندگان برای انجام آسوشیتد پرس با NORC در دانشگاه شیکاگو است.

یک حریف قوی برای مغلوب ساختن پیشی جستن

حدود 8 در 10 آیووا حزبی را برانگیخت ابراز خشم نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. یک اقلیت گفت: آنها ناراضی بودند اما نه عصبانی و یا راضی جمهوری خواه رئیس جمهور.

ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر همراه با ارائه قوی رهبری outranked دیگر کیفیت به عنوان مهم ترین در یک نامزد. بیش از 8 در 10 دموکراتیک caucusgoers گفت: بسیار مهم بود این حزب نامزد می تواند شکست رئيس جمهور وقت. به عنوان بسیاری از گفت: آنها برای پیدا کردن آن بسیار مهم است به معرفی کسی خواهد بود که یک رهبر قوی.

چه چیز دیگری رای دهندگان می خواهند

سه چهارم از احتمال caucusgoers گفت: این بسیار مهم است انتخاب خود را برای حزب دموکرات نامزد مورد مراقبت از مردم می خواهم آنها را در حالی که نزدیک به دو سوم گفت: این بسیار مهم است که این حزب نامزد بهترین ایده های سیاست.

شش در 10 دموکراتیک رای دهندگان گفت: این بسیار مهم دموکراتیک نامزد خواهد شد کار در سراسر حزب خط. کمتر دموکرات — در مورد نیم قرار می گیرد اهمیت قابل توجهی بر روی یک نامزد است که "حق تجربه" را به عنوان آنها در نظر گرفته شود یک میدان است که شامل یک معاون سابق رئیس جمهور سه نشسته سناتور ایالات متحده آمریکا, دو شهرداران سابق و چند با تجربه در کسب و کار.

مراقبت های بهداشتی بحث

مراقبت از سلامت همواره در خط مقدم مبارزات دموکراتیک به تاریخ با موضوع, بالا گرفتن صورتحساب از نامزدها در طول بیخ و بن سخنرانی در مناظره شب و در سالن شهر. و یک دلیل وجود دارد که چرا: آن مشخص شد که این موضوع بالا رو به کشور توسط آیووا دموکرات.

تقریبا 4 در 10 به احتمال زیاد caucusgoers شناسایی مراقبت های بهداشتی خود را به عنوان شماره بالا. هفت در 10 پشتیبانی یک پیشنهاد تک پرداخت کننده مراقبت های بهداشتی طرح که تغییر سیستم مراقبت های بهداشتی به طوری که همه آمریکایی ها دریافت بیمه از طرح دولت به جای طرح های بیمه خصوصی.

در همان زمان نزدیک به 9 در 10 نفع این پیشنهاد به صورت اختیاری طرح دولت که هر آمریکایی می تواند به خرید اگر آنها می خواستند.

گسترده ای به اشتراک گذاری — حدود 6 در 10 — حمایت یا طرح اما تقریبا یک چهارم مورد علاقه "مدیکر برای همه" و مخالف "مدیکر برای همه کسانی که آن را می خواهم." تنها در حدود 1 به 10 با بیان این که مخالف نظرات به نفع یک گزینه اما مخالف به یک سیستم پرداخت.

تغییر آب و هوا

همراه با مراقبت های بهداشتی و آب و هوا تغییر کرده بود که این موضوع بالا رو به کشور توسط 3 در 10 رای دهندگان ایالت آیووا.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

در میان تمام caucusgoers نزدیک به 9 در 10 حمایت مالیاتی در استفاده از مواد مبتنی بر کربن سوخت از جمله نفت و زغال سنگ و گاز طبیعی است. تقریبا نصف شد و به شدت در حمایت از این پیشنهاد.

_______

AP VoteCast یک نظرسنجی از رای دهندگان آمریکایی انجام شده توسط NORC در دانشگاه شیکاگو برای آسوشیتدپرس و فاکس نیوز. بررسی 2,795 رای دهندگان در آیووا انجام شد به مدت هفت روز عقد به عنوان نظرسنجی بسته شده است. مصاحبهها در زبان انگلیسی یا اسپانیایی. این بررسی بر اساس مصاحبه با یک نمونه تصادفی از ثبت نام رای دهندگان کشیده شده از دولت رای دهندگان فایل. حاشیه خطای نمونه گیری برای رای دهندگان است که تخمین زده می شود به علاوه یا منهای 3.0 درصد است. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد AP VoteCast روش در http://www.ap.org/votecast.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن