AP توضیح می دهد: قوانین جدید می تواند درهم و برهم کردن نتایج آیووا قفقاز

واشنگتن -- آیووا قفقاز هرگز ساده است.روز دوشنبه رای دهندگان که جمع آوری کرده اند در بیش از 1600 حزبی سایت آغاز

توسط MINERALNEWS در 13 بهمن 1398

واشنگتن -- آیووا قفقاز هرگز ساده است.

روز دوشنبه رای دهندگان که جمع آوری کرده اند در بیش از 1600 حزبی سایت آغاز خواهد شد و شب خود را با اعلام حمایت مورد نظر خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری. پس از یک تب دور از لابی حامیان نامزدهای حذف شده را می توانید انتخاب دوم.

در این سال وجود دارد چین و چروک جدید است که می تواند حزبی و حتی بیشتر پر هرج و مرج.

برای اولین بار آیووا حزب دموکرات را گزارش سه مجموعه از نتایج. هیچ تضمینی وجود ندارد که هر سه را نشان می دهد همان برنده است.

هر مجموعه ای از نتایج نشان دهنده یک مرحله مختلف از انجمن. قوانین جدید برای روز دوشنبه مسابقه بودند و لازم الاجرا توسط کمیته ملی حزب دموکرات در یک پیشنهاد به روند شفاف تر.

در گذشته آیووا دموکرات ها گزارش تنها یک مجموعه ای از نتایج: از شماره از دولت کنوانسیون نمایندگان برنده توسط هر نامزد از طریق حزبی روند. دموکرات ها انتخاب خود را نهایی کاخ سفید نامزد بر اساس کنوانسیون ملی نمایندگان و دولت نمایندگان برای تعیین کسانی که در مجموع در آیووا.

آسوشیتد پرس اعلام خواهد شد و برنده در آیووا بر اساس تعداد نمایندگان ایالت هر نامزد برنده است. اسوشیتد پرس نیز گزارش هر سه نتایج.

س: چه نتایج آیووا دموکرات آزاد خارج از انجمن?

یک: وجود خواهد داشت سه مجموعه نتایج: برگه از "تراز اول" از حزبی را برانگیخت خود را "نهایی تراز" و تعداد هيئت دولت معادل هر نامزد دریافت می کند.

این اولین بار است که حزب ساخته شده است عمومی و تنظیم نهایی نتایج.

س: چه کسانی بندی چیست و چگونه خواهد شد و نتایج مشخص شود?

یک: قفقاز متفاوت از مقدماتی. در اصلی رای دهندگان به پای صندوق های رای صندوق های رأی رفتند و ترک. در جلسه رای دهندگان جمع آوری و در محلی حوزه و اعلام حمایت خود را برای انتخاب نامزد — سپس برخی از فرصت به سوئیچ طرف.

در آیووا رای دهندگان پس از رسیدن به جلسه سایت با پر کردن یک کارت است که لیست خود را انتخاب اول است. این نتایج خواهد شد در جدول و تعیین نتایج "برای اولین بار تراز."

اما این پایان شب.

Caucusgoers که اول انتخاب نامزد نتواند به حداقل 15 درصد آرا را می توانید حمایت خود را به یک نامزد. آستانه می تواند بالاتر در برخی از حوزه. اگر رای دهندگان نمی انتخاب نامزد دیگری رای خود را نمی خواهد تعداد در تنظیم نهایی. آنها می توانید انتخاب کنید "غیر متعهد" اما این انتخاب تنها گزارش می شود اگر آن را بیش از حد می شود حداقل 15 درصد آرا.

نتایج حاصل از این مرحله خواهد بود جدول تعيين قفقاز' "تنظیم نهایی." تنها نامزد دریافت خواهید کرد که حداقل 15 درصد آرا را در این حوزه — به اصطلاح نامزدهای زنده — محسوب می شود در تنظیم نهایی. غیر قابل دوام نامزدهای دریافت صفر آرا در تنظیم نهایی.

وجود دارد یک گام دیگر.

نهایی تراز آرا هستند و سپس مورد استفاده برای محاسبه تعداد خارجه کنوانسیون نمایندگان اعطا به هر نامزد. این حزب خواستار این دولت نماینده معادل چرا که آنها نشان دهنده تعداد نمایندگان هر نامزد خواهد شد که در این حزب دولت کنوانسیون در ماه ژوئن. که به نوبه خود تعیین چگونه بسیاری از کنوانسیون ملی نمایندگان هر نامزد دریافت می کند.

آیووا خواهد جایزه 41 نمایندگان متعهد به کنوانسیون ملی دموکرات ها بر اساس نتایج حاصل از حزب قفقاز.

س: چه کسی خواهد AP اعلام برنده آیووا قفقاز?

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

یک: AP اعلام خواهد شد برنده آیووا قفقاز بر اساس تعداد هيئت دولت معادل هر نامزد دریافت می کند.

چرا که دموکرات ها را انتخاب کنید و به طور کلی خود را نامزد بر نمایندگان. دیگر نتایج را ارائه بینش ارزشمندی در این روند و قدرت های مختلف نامزدهای اما هيئت دولت معادل ترین مستقیمی در متریک دموکرات ها استفاده کنید را انتخاب کنید خود را نامزد.

آیووا و ملی حزب دموکرات آمار و ارقام نیز بر این تعداد ،

س: می تواند نامزد های مختلف بالا هر یک از این سه دسته از نتایج ؟

A: بله.

برای مثال یک نامزد می تواند ضرب و شتم نامزد B در تراز رای گیری. اما نامزد B می تواند حمایت بیشتر از رای دهندگان که در ابتدا رای به صورت غیر قابل دوام نامزدها. پس از آن که رای دهندگان سوئیچ به یک نامزد نامزد B می تواند تا پایان با بیشترین آرا در تنظیم نهایی.

نهایی تراز آرا استفاده می شود برای محاسبه هيئت دولت معادل بنابراین نتایج باید مشابه است. اما در یک مسابقه نزدیک است ریاضی ممکن است به متفاوت برندگان وجود دارد بیش از حد.

س: چرا دموکرات ساخت این تغییر ؟

یک: قوانین جدید لازم الاجرا توسط DNC به عنوان بخشی از یک بسته از تغییرات به دنبال برنی ساندرز پس از دست دادن خود را به هیلاری کلینتون در سال 2016 ریاست جمهوری شرکت کنند ، تغییرات طراحی شده بودند به انجمن سیستم شفاف تر و مطمئن شوید که حتی بالاترین-انجام نامزدهای دریافت اعتبار برای تمام آرا را دریافت می کنند.

و آن را نه فقط در آیووا است که تحت تاثیر این تغییرات است. نوادا دموکرات قفقاز در فوریه. 22 نیز گزارش سه مجموعه از نتایج.

___

یادداشت سردبیر — استفان Ohlemacher توسط AP در انتخابات تصمیم ویرایشگر.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن