AP توضیح می دهد: Bolsonaro است jousted در ویروس ترس برای ماه

سائو پائولو - برزیل جمهور Jair Bolsonaro برای ماه flirted با کروناویروس جدید به عنوان او را مسخره اجتماعی فاصل

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

سائو پائولو - برزیل جمهور Jair Bolsonaro برای ماه flirted با کروناویروس جدید به عنوان او را مسخره اجتماعی فاصله در پر جنب و جوش تظاهرات و تشویق جمعیت در گردش از محل اقامت ریاست جمهوری اغلب بدون ماسک.

او در زمان عنوان خطر مطرح شده توسط COVID-19 بیماری است که می تواند ناشی از ویروس است و در دیگران ابراز اعتقاد به سرنوشت است که آن را به ناچار ادعا می کنند زندگی می کند. او می گوید: اقدامات سخت به توله ویروس' گسترش چنین به عنوان مستندات یک تهدید به برزیل رفاه اقتصادی

در روز سه شنبه اعلام کرد که او دارای آزمایش مثبت برای این ویروس ساخت و او را یکی از بیش از 1.6 میلیون برزیلی با تایید عفونت. آن است که جهان رتبه دوم را در کل هر چند از نظر کارشناسان به یک undercount با توجه به عدم تست. در اینجا نگاهی به آنچه Bolsonaro است گفت: به عنوان شمارش رشد داشته است.

___

چگونه است که او به حداقل برسد تهدید CORONAVIRUS?

Bolsonaro گفته است که هشدار در مورد گسترش ویروس است پر از شکوفه.

"درک این موضوع از coronavirus بیشتر از یک فانتزی. آن است که جریان اصلی رسانه ها می گوید و تبلیغ در سراسر جهان," او گفت: در طول یک رویداد با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در فلوریدا در مارس 10, زمانی که برزیل تایید کرده بود و تنها تعداد انگشت شماری از موارد.

اما چند نفر از اعضای هیئت خود را در این سفر ثابت به عفونت. هنوز Bolsonaro اصرار در مارس 15, مصاحبه که نگرانی در مورد COVID-19 بود "هیستری."

"ویروس های دیگر است که بیشتر خطرناک در گذشته اتفاق افتاده و ما از این بحران است."

در مارس 24 تلویزیونی در سراسر کشور آدرس Bolsonaro زده مبارز تن به عنوان او به عنوان ویروس گاهی اوقات در حالی که smirking.

"در مورد خاص به دلیل سابقه من به عنوان یک ورزشکار در مورد من آلوده توسط ویروس من لازم نیست نگران باشید. من خودم احساس می کنم هر چیزی و یا از آن خواهد بود, در اکثر های مشابه به کمی آنفولانزا یا یک کمی سرد است," او گفت:.

خواسته دو روز بعد اگر برزیل وضعیت می تواند تبدیل به وخیم است که از ایالات متحده, Bolsonaro تمسخر.

"برزیلی ها باید مورد بررسی قرار گرفت. آنها نمی گرفتن هر چیزی. شما ببینید این مرد پریدن در فاضلاب غواصی در. و هیچ چیز اتفاق می افتد به او گفت:" رئيس جمهور گفت:.

بیش از سه ماه بعد او در ادامه به حداقل رساندن خطرات است.

"اجازه دهید مراقبت به خصوص بزرگان کسانی که بیماریهای همراه. جوانترین مراقبت بیش از حد" Bolsonaro او گفت:. "اما اگر شما می توانید از ویروس آرام بماند. برای شما امکان چیزی جدی تر است و نزدیک به صفر است."

___

آنچه که او گفت: در مورد غیر قابل اجتناب از درد و رنج ؟

در اوایل ماه آوریل زمانی که تقریبا 400 نفر مرده بود از این بیماری در برزیل Bolsonaro شروع به می گویند که coronavirus را مغلوب هنگامی که جمعیت رسیده به اصطلاح گله ایمنی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این ویروس همان باد و باران: 70 درصد از شما مرطوب خواهد شد. هیچ یک از مسابقات که" Bolsonaro گفت: حامیان در برازیلیا. "و کل کشور رایگان خواهد بود از این بیماری همه گیر پس از 70 درصد آلوده می شوند و آنتی بادی است. دوره."

Bolsonaro نظرات شروع به نوبه خود تیره تر. خواسته در آوریل 20 مورد افزایش تعداد مرگ و میر او پاسخ داد: "من نه یک قبرکن باشه؟"

هشت روز بعد با چوب خط حساب کردن از COVID-19 مرگ و میر بیش از 5,000, Bolsonaro جعلی ناتوانی جنسی. "پس چه ؟ I am sorry. آیا شما می خواهید مرا به انجام?" او گفت. "من نمی معجزه."

"آیا من زاری مرگ است ؟ بله من ضجه و زاری کردن آنها. اما این واقعیت است. اینجا همه می میرند (روزی). هیچ کس باقی نخواهد ماند. و اگر شما در وسط یک میدان کرکس شما را بخورند" او گفت:, مارس 22 روز پس از برزیل مرگ و میر پیشی گرفته 20,000. آن را تا آنجا بالا افزایش یافته است 65,000 جهان رتبه دوم را در کل.

او افزود: "در صورت ویروس مانند یک واقعیت: 70 درصد از مردم را آلوده. چرا پر کردن افراد با ترور? همه در حال رفتن برای مردن."

___

چه او می گویند در مورد تهدید به اقتصاد ؟

Bolsonaro نگرانی در مورد اقتصاد برزیل بوده است ثابت از اظهارات خود را از اواخر ماه مارس است. او بارها و بارها گفت: سخت اجتماعی فاصله اقدامات که قربانی شغل و درآمد در نهایت خواهد شد بیشتر و مضر تر از ویروس, و او با انتقاد از فرمانداران و شهرداران که محدودیت های تحمیل شده.

"زندگی مهم تر از اقتصاد است, اما ما نمی مبالغه" او گفت:, مارس 22 مورد اعمال اجتماعی فاصله توسط رهبران محلی. "با بیکاری وجود دارد فاجعه بزرگتر خواهد بود. به زودی مردم می دانند که آنها شده اند و فریب خورده توسط این فرمانداران و بخش بزرگی از رسانه ها در مورد این موضوع از coronavirus."

در مه 14, او هشدار داد که "بیشتر مردم می میرند -- بسیاری از بسیاری دیگر -- اگر اقتصاد همچنان به نابود شود."

حتی در اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavrus, Bolsonaro در دفاع از خود نمایش است که برزیل نیاز به بازگشت به فعالیت طبیعی. "شما نمی توانید فقط بحث در مورد عواقب ناشی از ویروس است که شما مجبور به نگرانی در مورد. زندگی می رود. برزیل نیاز برای تولید. شما نیاز به گرفتن اقتصاد در دنده? او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن