ضد فمینیستی مرده مشکوک پس از پسر قاضی فدرال کشته شوهر زخمی

صحنه جرم نوار اطراف صفحه اصلی ایالات متحده در منطقه قاضی استر Salas در روز دوشنبه در شمال نیوبرانزویک,

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399

صحنه جرم نوار اطراف صفحه اصلی ایالات متحده در منطقه قاضی استر Salas در روز دوشنبه در شمال نیوبرانزویک, N. J. A مسلح نما به عنوان یک تحویل فرد کشته Salas' 20 ساله پسر و زخمی شوهرش در یکشنبه شب در خانه خود را قبل از فرار به گفته مقامات. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

به روز شده در 6:57 p. m. ET

مظنون در تیراندازی مرگ پسر ایالات متحده در منطقه قاضی استر Salas مرده است باراک اوباما برای منطقه نیوجرسی تایید کرد بعد از ظهر دوشنبه.

FBI شناسایی شده بود وکیل Roy دن Hollander به عنوان مظنون مسلح که با حمله به خانه یک قاضی فدرال در نیوجرسی در روز یکشنبه.

مسلح به اتهام ضرب گلوله کشته شد دانیل Anderl, سالاس' 20 ساله پسر و زخمی شوهرش کیفری-وکیل مدافع علامت Anderl, 63.

Salas شد بنا به گزارش آسیبی در این حمله نیوجرسی جهان گزارش شده است.

"دن Hollander در حال حاضر مرده است" به باراک اوباما در بیانیه ای گفت. مقامات نمی ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد چگونه و یا زمانی که مشکوک درگذشت. اما ایالت نیویورک پلیس می گویند او مرده پیدا شد دوشنبه در راکلند n. y.

این تحقیقات هنوز در جریان است.

دن Hollander خود توصیف ضد فمینیستی وکیل که زمینه مناسب وی از سوی مامورین که زنان درمان خاص را در نقض قانون اساسی است. او همچنین تحت فشار قرار دادند به یاغی بانوان شب در کافه ها و کالج مطالعات زنان برنامه های.

یک نسخه cache شده از وب سایت خود را که در حال حاضر غیر قابل دسترس اعلام کرد "در حال حاضر زمان برای همه خوب مردان به مبارزه برای حقوق خود را قبل از آنها هیچ حقوق چپ."

او همچنین متهم به تمام اشکال از دولت محلی و دولت فدرال — درمان مردان به عنوان شهروندان درجه دوم. "نیاز به من می گویند دادگاه تعصب به من می گویند آنها بی فایده نیاز به من می گویند زمان آن را برای مردان قانون را به دست خود" او نوشت: در سایت.

انزجار خود را فراتر از زنان و آنچه که او به نام PC نگرش است. او همچنین حمایت ضد مهاجر احساسات در وب سایت خود را.

رسانه ها گزارش می دهند که سابق وکیل وارد Salas خانه در شمال نیوبرانزویک, N. J., لباس پوشیدن و به عنوان یک FedEx راننده.

دانیل Anderl, 20 بود Salas' تنها فرزند و خانه از کالج در زمان حمله. Salas', شوهر, علامت Anderl یک وکیل مدافع جنایی و دستیار سابق, Essex County, دادستان, بنا به گزارش عمل جراحی قرار گرفتند در رابرت وود جانسون بیمارستان دانشگاه در نیوبرانزویک و ذکر شده بود در بحرانی اما با ثبات بیماری است.

اف بی آی در نیوآرک, N. J., توییتی در روز یکشنبه که آن را "تحقیق در مورد تیراندازی رخ داده است که در خانه" از Salas و این اداره بود "به دنبال یک مظنون است."

Salas, اولین لاتین به عنوان یک منطقه فدرال قاضی در نیوجرسی نامزد دریافت جایزه بود به موقعیت فعلی خود را در سال 2010 توسط رئیس جمهور باراک اوباما.

جهان گفت: آن را بلافاصله روشن نیست که آیا Salas که در آن گفت: تا به حال دریافت تهدیدات در گذشته بود هدف تیراندازی. او ریاست آن بر موارد بالا مشخصات از جمله تقلب 2013 محاکمه زنان خانه دار واقعی نیوجرسی, ستاره جو و Teresa Giudice.

فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی توییتی اواخر یکشنبه: "قاضی Salas و خانواده اش در افکار ما در این زمان به عنوان آنها در مقابله با این بی معنی عمل می کنند."

https://t.شرکت/3mOYBSd6TA— فرماندار فیل مورفی (@GovMurphy) جولای 20, 2020

باب منندز سناتور. D-N. J. گفت: "من می دانم که قاضی Salas و همسرش به خوبی و با افتخار به او توصیه به رئیس جمهور اوباما برای نامزدی به نیوجرسی فدرال نیمکت."

"نماز من با قاضی Salas و خانواده او و کسانی که مسئول این عمل وحشتناک هستند به سرعت دستگیر و به عدالت آورده" منندز شد به نقل از جهان عنوان کرد و گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب