Anthony Fauci: 'اکنون زمان ... به مراقبت Selflessly در مورد یکی دیگر'

YouTube Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی عضو کلیدی کاخ سفید را coronavirus

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399
YouTube

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی عضو کلیدی کاخ سفید را coronavirus نیروی کار و براد پیت نگاه به طور یکسان -- خوب نوع — بسیج تازه کشف شده خود را مشهور برای یک جفت از تعجب فارغ التحصیلی پیام های این هفته است. Fauci خطاب هر دو دانشگاه جانز هاپکینز و مادر آلما خود, کالج از صلیب مقدس.

"من عمیقا آگاه است که فارغ التحصیل شدن در این زمان و در این راه مجازی — قادر به جشن در فرد این نقطه عطف مهم در زندگی خود را با دوستان و همکلاسی ها و معلمان — بسیار دشوار است. من عمیقا همدردی با این وضعیت که در آن شما خودتان را گفت:" سابق کلاسیک عمده در پیام خود را به صلیب مقدس دانش آموزان در روز جمعه.

"اما من شما را تشویق به ماندن قوی و متین. کشور و جهان نیاز خود را استعداد و انرژی خود را خود حل و فصل و شخصیت خود را."

فقط یک روز زودتر Fauci کاهش یافته و در صورت کنترل از راه دور آدرس به دانشگاه جانز هاپکینز.

"از همه شما به طور مستقیم یا غیر مستقیم گفت:" دانش آموزان "انجام خواهد شد بخشی خود را همراه با بقیه از ما به بیرون آمدن از زیر سایه این بیماری همه گیر."

چند ماه پیش از 79 سال immunologist ساخته شده اند ممکن است برای یک بعید مشهور مهمان در کالج شروع مراسم. اما Fauci این نقش برجسته در رئیس جمهور تهمت های مکرر coronavirus جلسات است او را تبدیل به یکی از قابل تشخیص ترین پزشکان در کشور — موضوع آهنگ ادای احترام و پوستر و حتی خود را fan club.

در نظرات خود به فارغ التحصیلان جدید در مدارس, او تاکید کرد که همه گیر جهانی ارائه نه تنها خطرات و همچنین فرصت استفاده از آموزش و پرورش و "اخلاقی آموزشی" آنها خیلی سخت کار کرده بود برای به دست آوردن در کلاس درس.

"اکنون زمان آن است که اگر تا کنون وجود داشت گفت:" صلیب مقدس "برای ما به مراقبت selflessly در مورد یکی دیگر."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن