"قطب جنوب ذوب,' ناسا می گوید: نشان دادن اثرات یک رکورد گرم طلسم

بزرگنمایی این تصویر تصاویر ماهواره ای نشان می دهد اثرات طولانی مدت گرم, طلسم, عقاب, جزیره, در دور دس

توسط MINERALNEWS در 3 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد اثرات طولانی مدت گرم, طلسم, عقاب, جزیره, در دور دست در شمال شبه جزیره قطب جنوب ناسا می گوید. یک اینچ از برف ذوب شده فقط در یک روز, این آژانس می گوید. آبی در مناطق برف در سمت راست هستند حوضچه از آب ذوب میشود. ناسا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناسا

که در آن وجود دارد یخ سفید کلاه وجود دارد در حال حاضر قهوه ای blotches زمین; ذوب برف و یخ را ایجاد حوضچه های آب است. کسانی که اثر اخیر رکورد درجه حرارت در قطب جنوب, با توجه به ناسا که در روز جمعه منتشر خیره کننده قبل و بعد از, تصاویر ماهواره ای از شمال شبه جزیره قطب جنوب.

عکس های مرکز در عقاب جزیره بخشی از نوک شمالی شبه جزیره قطب جنوب است که امتداد به سمت جنوب امریکا. ماهواره ها در زمان این تصاویر فقط نه روز از هم جدا on Feb. 4 و فوریه. 13. اما تغییرات چشمگیری صورت گرفت که در طول زمان. دو روز پس از اولین عکس گرفته شده بود, این منطقه ضربه 18.3 درجه سانتیگراد (64.9 درجه فارنهایت) — تطبیق که در شب درجه حرارت در لس آنجلس ناسا یادداشت ها.

"گرم طلسم باعث گسترده ذوب در نزدیکی یخچال های طبیعی" آژانس فضایی می گوید. "چنین مداوم گرما بود و نه معمولی در قطب جنوب تا قرن 21, اما آن را به تبدیل شدن به شایع تر در سال های اخیر است."

در عقاب جزیره بزرگترین از دست دادن یخ و برف آمد و در فوریه. 6 هنگامی که یک اینچ از برف ذوب شده و با توجه به ناسا مدل های آب و هوا. توسط Feb. 11 جزیره از دست داده بود 4 اینچ از برف است.

"من دیده نمی مذاب حوضچه توسعه این سرعت در قطب جنوب" Mauri Pelto یک glaciologist در نیکولز کالج در ماساچوست گفت: در ناسا انتشار اخبار در مورد این پدیده.

نزدیک به 65 درجه متوسط گزارش شده توسط آرژانتین ایستگاه تحقیقاتی در اسپرانزا پایه. کارشناسان سازمان جهانی هواشناسی هنوز تایید رکورد. آژانس خواستار شبه جزیره قطب جنوب یکی از سریعترین مناطق گرم شدن زمین با درجه حرارت متوسط افزایش تقریبا 3 درجه سانتیگراد (5.4 درجه فارنهایت) بیش از نیم قرن گذشته.

"این گرم حوادث اتفاق می افتد اغلب" که در بخشی از این شبه جزیره می گوید: Alexandra Isern سر از قطب جنوب علوم در بنیاد ملی علوم.

بزرگنمایی این تصویر

درجه حرارت بالا دیده می شود در شبه جزیره قطب جنوب, در این نقشه منعکس کننده شرایط Feb. 9. ناسا می گوید این نقشه نشان دهنده درجه حرارت حدود 6 1/2 فوت بالاتر از سطح زمین. ناسا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناسا

بحث ناسا تصاویر جمعه Isern همچنین هشدار "ما باید درک کنند که این تصاویر گرفته شده در مورد تا آنجا شمالی در قطب جنوب به عنوان شما می توانید دریافت کنید. بنابراین اگر هر محل است که به کسانی که ذوب در منطقه است که قطعا رفتن به یک مکان."

هنوز هم او می گوید: جای تعجب برای دیدن چنین سریع و چشمگیر انقباض از برف و یخ است.

"شما ببینید کسانی که مرتب کردن بر اساس چیزهایی که در گرینلند و قطب شمال بیشتر از شما آنها را ببینید در قطب جنوب" Isern می گوید.

زیرا اخیر warmup به طول انجامید بیش از یک هفته او می گوید: محققان در سمت چپ با یک مشکل سوال: "ما شروع به دیدن این گرم حوادث نیز به مدت طولانی از آنها قبل از؟"

پاسخ به این Isern می گوید می توانست دور گرفته تا اثرات برای منطقه از جمله امکان جدید که گونه های مهاجم می تواند به دست آوردن جای پایی در قطب جنوب آن آب و هوا بیشتر می شود و آمرزنده است.

Isern موافق با ناسا ارزیابی که یک تعداد از شرایط آب و هوا در ترکیب برای ایجاد غیر منتظره ای بالا درجه حرارت در قطب جنوب به شمال نقطه.

"به طور معمول شبه جزیره محافظت از هوای گرم توده ها توسط نیمکره جنوبی westerlies یک گروه از بادهای قوی که دایره قاره" ناسا می گوید. "اما westerlies بودند در تضعیف دولت اجازه داده است که فوق العاده گرمسیری هوای گرم برای عبور از اقیانوس جنوبی و رسیدن به ورق یخ. سطح دریا درجه حرارت در این منطقه نیز بالاتر از حد متوسط در حدود 2-3°C."

این کار در حال حاضر Isern می گوید که برای تعیین اینکه آیا آن عوامل ایجاد ناهنجاری و یا اینکه آیا آنها اشاره در یک الگوی جدید.

"این آب و رویداد," او می گوید اخیر گرم نمائید. او معتقد است که دانشمندان در حال حاضر سعی کنید به کشف کردن که آیا آب و هوای گرم رویداد در قطب جنوب به شمال شبه جزیره است که در راه خود را به تبدیل شدن به یک آب و هوا رویداد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن