یکی دیگر از گوشت خوک کارخانه تعطیل در میان شیوع کروناویروس

تایسون مواد غذایی یکی از بزرگترین تولید گوشت در آمریکا است که تعلیق در آن گوشت خوک پردازش گیاه در Waterloo, Io

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

تایسون مواد غذایی یکی از بزرگترین تولید گوشت در آمریکا است که تعلیق در آن گوشت خوک پردازش گیاه در Waterloo, Iowa. مقامات در Black Hawk County, که در آن گیاه واقع شده است, می گویند حداقل 150 نفر با ارتباط نزدیک به بوته آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به آیووا عمومی رادیو.

واترلو گیاه که در استخدام 2,800 مردم فقط آخرین متحده بسته بندی گوشت می آمد کارخانه را تعطیل و یا کاهش تولید. دیگر بسته گیاهان عبارتند از: Smithfield غذاهای گوشت خوک پردازش تسهیلات در, Sioux Falls, S. D., است که مربوط به بیش از 900 عفونت و JBS گوشت گیاه در گریلی کولو. گیاهان دیگر باز هستند اما عامل دوش سرعت از آنجا که بسیاری از کارگران وجود ندارد.

یکی دیگر از تایسون گیاه در آیووا از سر گرفت "عملیات محدود" این هفته پس از تعلیق کار دو هفته پیش. Tyson Foods می گوید آن است که تامین کارگران در کلمبوس اتصال سایت با ماسک صورت برای پوشیدن در محل کار نصب تقسیم بین فضاهای کار و ارائه بیشتر استراحت-فضای اتاق. و این شرکت می گوید که کارکنان در آن واترلو گیاه می تواند بعد از بازگشت این هفته به آزمایش می شود برای coronavirus.

با توجه به استیو مایر یک صنعت گوشت خوک اقتصاددان با کرنس & همکاران در حدود 25 درصد از ایالات متحده تولید گوشت خوک در حال حاضر هر دو idled یا کار به آرامی. است که برگ های برخی از کشاورزان گراز با هیچ جایی برای کشتی خود را در بازار آماده حیوانات.

مایر می گوید: او است شنوای از همکاران که برخی از گراز تولید را آغاز کرده اند euthanizing شمش چون هیچ فضایی به خانه آنها. کاهش تولید, او می گوید, همچنین می تواند به زودی در نتیجه کمبود گوشت خوک در فروشگاه مواد غذایی.

"برخی از بخش هایی از این کشور نمی خواهد که گوشت آنها نیاز دارید" مایر می گوید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب