یکی دیگر از جدید طبیعی " در کالیفرنیا پس از coronavirus? همه رای-با-پست الکترونیکی انتخابات

کالیفرنیا است که رهبری نسبت به آن همه-mail ایالت انتخابات در ماه نوامبر برای حفاظت از رای دهندگان و حوزه کارگر

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

کالیفرنیا است که رهبری نسبت به آن همه-mail ایالت انتخابات در ماه نوامبر برای حفاظت از رای دهندگان و حوزه کارگران از pugnacious coronavirus. به آن استفاده می شود.

تمام الکترونیکی انتخابات — با هر ثبت نام رای دهندگان از طریق پست یک رای گیری بسیار به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به جدید "عادی" برای کالیفرنیا حتی پس از این ویروس اندک است.

آن جالب است: از مد افتاده "پست الکترونیکی حلزون" در حال انتخاب به عنوان ساده ترین و امن ترین ترین و کارآمد و عاری از تقلب راه برگزاری انتخابات در این دوره از سریع فن آوری تکامل است. دره سیلیکون techies خواهد شد ارسال برگه های رای خود را به snailboxes.

هیچ کس ظاهرا نمیفهمد چگونه به رای گیری آنلاین امن از کاربران ، با ارسال برگه های رای وجود دارد آشکار دنباله مقاله.

تبلیغات

"[رئیس جمهور] تهمت نگه می دارد تغذیه دروغ در مورد رای دهندگان تقلب در رای گیری-با-ایمیل و او صفر شواهد می گوید:" کالیفرنیا وزیر امور خارجه الکس پدیللا یک دموکرات است.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن کردم کمتر محبوب آرا از هیلاری کلینتون در سال 2016 اما در انتخابات ریاست جمهوری در کالج انتخاباتی او ادعا کرد که میلیون ها نفر از مردم رای دادند به طور غیر قانونی. او ایجاد یک کمیسیون برای اثبات خود ، اما او تا به حال به آن را تعطیل زمانی که هیچ شواهدی پیدا شد.

به تازگی مغلوب ساختن پیشی جستن شده است اصرار جمهوری خواهان برای مبارزه با رانندگی در سراسر کشور نسبت به رای گیری از طریق پست است که انگیزه این ویروس همه گیر.

"در بسیاری از نادرستی رفتن با پست الکترونیکی-در رای گیری" رئیس جمهور ادعا می کند. "پست برگه های رای که یک چیز بسیار خطرناک برای کشور است."

تبلیغات

و در اینجا دلیل واقعی تهمت و فکر می کند آنها خطرناک است: "شما هرگز جمهوری منتخب در این کشور دوباره," او می گوید.

که البته مضحک است. برخی از فرمانداران جمهوریخواه و وزرای امور خارجه هستند و حتی اصرار پست الکترونیکی رای گیری در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری. مریلند کالیفرنیا ، لری هوگان دستور داده است تا دولت 2 ژوئن اولیه انجام می شود و از طریق پست.

"این امن ترین راه برای رای دادن از دیدگاه سلامت" زیدیه می گوید. "و این ساده ترین. رای گیری می آید به خانه خود را و شما آن را بازگشت. شما حتی نمی نیاز به یک مهر دیگر. این پیش پرداخت. ما پوشش هزینه پست."

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom نشده اعلام کرد که در کالیفرنیا برگزار خواهد شد تمام الکترونیکی انتخابات در ماه نوامبر اما خودی انتظار می رود او به زودی. پدیللا هل دادن برای آن است.

تبلیغات

می خواهم وجود دارد هنوز چند محلی مرکز رای دهی که در آن مردم می تواند ثبت نام در روز انتخابات و یا جایگزین خراب رای گیری. این مراکز نیز باز برای رای گیری اولیه چند روز قبل از انتخابات.

Newsom دستور داد دو ویژه انتخابات در 12 ماه مه به همه ایمیل های حوادث. یکی برای یک کنگره صندلی در شمال لس آنجلس و دیگر برای شهرستان ریورساید ایالت بسازید.

"در واقع, آن را حس برای کل دولت به انجام این کار است:" زیدیه می گوید.

"وجود خواهد داشت یک انتخابات در ماه نوامبر. سوال این است که چگونه ما رای به طوری که آن را در دسترس امن و ایمن برای همه. من معتقدم که بهترین راه برای انجام آن است برای ارسال هر رای دهنده رای گیری در پست الکترونیکی.... ما باید شروع به برنامه ریزی در حال حاضر برای بدترین سناریو."

تبلیغات

بدترین حالت خواهد بود اگر این ویروس در ادامه یکی دیگر از داد و بیداد قبل از انتخابات و دولت جمع اکثر رای دهندگان را به خانه های خود. حوزه های رأی گیری خواهد بود و عملا غیر قابل جراحی.

کالیفرنیا بوده است به تدریج در حال حرکت به سمت تمام پست رای گیری به هر حال. آن را بسیار راحت تر — اگر چه نه به ضرر ورزش در آمریکا دموکراسی به عنوان یک نظرسنجی بازدید در روز انتخابات.

در سال 1962 فرمانداری انتخابات تنها 2.6 درصد از رای دهندگان بازیگران غیابی. در آن روز یک رای دهندگان تا به حال به بهانه ای. "رفتن به خارج از شهر" معمولی بود ادعا می کنند.

در سال 2002 به لیبریا خاکستری دیویس امضا "هیچ بهانه ای" لایحه اجازه داده است که هر کس برای رای دادن از طریق پست. که سقوط 27 درصد از فرمانداری انتخابات برگه های رای ریخته شد توسط ایمیل. تا سال 2018, پست, برگه های رای بالغ بر 65 درصد از کسانی که بازیگران.

تبلیغات

وجود همیشگی حدس و گمان در مورد این که کدام حزب یا ایدئولوژی منافع بیشتر از طریق پست و برگه های رای. نظریه غالب این است که از طریق پست رای گیری مردم در انتخابات را افزایش می دهد — و هیچ تردیدی در مورد آن -- آن کمک می کند دموکرات ها و لیبرال باعث می شود.

چرا که جمهوری خواهان تمایل به "بالا گرایش" رای دهندگان که هرگز از دست یک انتخابات. اما بسیاری از دموکرات ها به نظر می رسد بازیگران برگه های رای تنها زمانی که روح حرکت آنها را. وجود دارد برخی از حقیقت در این, اما آن را بیشتر به افسانه شهری است.

"کالیفرنیا تجربه شده است که بهبود مشارکت نمی ذاتا نفع یکی از طرفین بر دیگری می گوید:" Paul Mitchell, معاون رئیس جمهور, سیاسی, Data, Inc., که تولید آمار رای دهندگان. "این به نفع هر دو طرف است."

میچل به حفر 2018 انتخابات عمومی و متوجه شد که هر دو طرف تا به حال به همان میزان از افزایش مشارکت مردم در میان رای دهندگان ایمیل. همه گروه ها — نژاد و سن بالاتری سوئیچ زمانی که آنها رای داده شده توسط ایمیل از اگر آنها رفت و به یک مکان سنجی.

تبلیغات

به طور کلی در میان کسانی که از دریافت ایمیل های رای 71 درصد زخم, استفراغ کردن آنها. اما تنها 53 درصد از غیر-mail رای دهندگان رفت و به پای صندوق های رای. مشارکت مردم از ثبت نام جمهوری خواهان بود که سه درصد بالاتر از آن است که دموکرات ها — صرف نظر از اینکه چگونه آنها رای دادند — اما این ایران است که یک گونه در معرض خطر در کالیفرنیا است.

از آنجا که از virus ترساندن باب Shrum یک دیرین دموکراتیک استراتژیست است که مدیر مرکز برای آینده سیاسی در USC معتقد است که ایمیل های رای گیری "را حفظ و یا افزایش میزان مشارکت مردم که در غیر این صورت ممکن است ترس برای رفتن به پای صندوق های رای. حاشیه آن کمک خواهد کرد که دموکرات ها در کنگره نژاد است."

پدیللا نمی مبادرت به گمانه زنی های سیاسی. او با تمرکز بر روی این ویروس است.

"به خطر انداختن سلامت خود و زندگی خود نباید مورد نیاز برای شرکت در دموکراسی" او می گوید.

تبلیغات

شما می خواهم فکر می کنم می شد و حزبی غیر به اتفاق آرا توافق در آن منطق است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب