یک روز دیگر جهت دیگر برای سهام: داو پایین 1200 نقطه

بزرگنمایی این تصویر بازار سهام شده است در یک نامطلوب بالا و پایین الگو برای هفته ها. اسپنسر پلات/گت

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

بازار سهام شده است در یک نامطلوب بالا و پایین الگو برای هفته ها. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

به روز شده در 9:37 a. m. ET

بازار سهام ایالات متحده به شدت کاهش یافته است دوباره شنبه با میانگین صنعتی داو جونز آتی پایین تر از 1200 نقطه در حدود 6% به عنوان بازار تلاطم همچنان ادامه دارد بیش از coronavirus بیماری همه گیر. معاون رئیس جمهور پنس می گوید NPR اختلالات از شیوع بیماری می تواند همچنان تا اواسط تابستان.

بازار سهام شده است در یک نامطلوب بالا و پایین الگو برای هفته ها. فقط سه شنبه داو افزایش یافت 1,048 امتیاز یا 5.2% پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پرده برداری از برنامه برای $1 تریلیون بسته محرک و فدرال رزرو پرده برداری کرد ویژه برنامه وام برای کمک به جبران خسارت اقتصادی.

داو کاهش یافته است بیش از 30 درصد از آن رکورد در مجموعه Feb. 12. گسترده تر S&P 500 شاخص باز کردن 5% شنبه ، بازارهای اروپایی نیز کاهش یافت و در حدود 5 درصد است.

قیمت نفت پایین 11 درصد به کمتر از 24 دلار به ازای هر بشکه رسید. قیمت 0il کاهش یافته است 60% تا کنون در این سال به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان است و تقریبا زمین به توقف در پاسخ به کروناویروس و به عنوان عمده ترین تولید کنندگان عربستان سعودی و روسیه را وارد یک جنگ قیمت.

این بیماری همه گیر است که هدف قرار دادن آمریکا pocketbooks با حدود 1 در 5 خانوار تجربه اخراج و یا کاهش ساعت کار با توجه به NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی. رستوران ها و هتل ها و خطوط هوایی را ضربه سخت شده اما اثرات موج دار شدن در حال گسترش در سراسر اقتصاد و هزاران نفر از مردم به طور ناگهانی از کار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب