پناهگاه های حیوانات اصرار انسان محدود به خانه با شیوع کروناویروس به اتخاذ

بزرگنمایی این تصویر در سراسر کشور coronavirus مجبور است بسیاری از پناهگاه های حیوانات به حالت بحران.

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

در سراسر کشور coronavirus مجبور است بسیاری از پناهگاه های حیوانات به حالت بحران. در بالا یک سگ در جامعه انسانی از هرلینگن تگزاس که پس از پیدا کردن یک خانه. سارا کانو/ جامعه انسانی از هرلینگن تگزاس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا کانو/ جامعه انسانی از هرلینگن تگزاس

پناهگاه های حیوانات در سراسر کشور مجبور به بستن درهای خود را به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش سرعت گسترش coronavirus. ترس از ورود جدید لیتر و رها حیوانات با هیچ کس به اتخاذ آنها در حال مسابقه برای خالی آشیانه قبل از آنها مجبور به توسل به کشتن از سر ترحم.

"هر صنعت در جهان در حال حاضر است رفتن را از طریق یک اختلال و حیوانات پناه و نجات حیوانات هستند بدون استثنا به آن می گوید:" جولی, قلعه, مدیر اجرایی, بهترین, دوستان, حیوانات, جامعه, حمایت, گروه, که با این نسخهها کار میکند بیش از 3000 پناهگاه است.

بسیاری از این پناهگاه را به حالت بحران.

با استفاده از رسانه های اجتماعی آنها ساخته شده ایم درخواست برای جوامع خود به پرورش حیوانات خانگی تا زمانی که این بیماری همه گیر است. برخی از آنها زندگی جریان adoptable حیوانات. اسکایپ ملاقات و خوش آمد می گوید در حال رشد در محبوبیت است. وجود دارد حتی درایو-از طریق وانت برای خانواده فاستر که در آن کارکنان را یک حیوان خانگی به خانواده یک کیسه از مواد غذایی و سپس دور آنها بروید.

در برخی از جوامع پاسخ بوده است طاقت فرسا. پناهگاه گزارش داد که یک رکورد تعداد حیوانات اتخاذ شده یا پرورش پس از همه گیر آغاز شد. سانتا رزا شهرستان پناهگاه حیوانات در فلوریدا که در گذشته تا به حال به euthanize اکثریت رها حیوانات خانگی این هفته بود قادر به پیدا کردن خانه برای تقریبا همه از این حیوانات است.

در کارولینای شمالی شهرستان ویک جامعه برای پیشگیری از ظلم به حیوانات شروع یک زندگی Facebook تغذیه می رود که هر روز در 2 p. m. ET. پتانسیل بزودی می توانید چت با دوربین اپراتور و سوال در مورد خاص حیوانات خانگی. بینندگان همچنین می توانید از دوربین اپراتور به حلقه پاک و یا تحویل رفتار از طرف آنها.

"ما تصویب مکالمه تلفن می گوید:" کیم Janzen, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت پناهگاه. در دست کردن حیوان خانگی جدید مالک و کارکنان نگه دارید توصیه می شود شش فوت فاصله از هم جدا. Janzen می گوید آنها شده است قادر به اتخاذ بیش از 130 حیوانات بیش از دو هفته گذشته.

نیروبخش برای یک انفجار جمعیت

پناهگاه هنوز هم مراقبت از حیوانات حتی اگر اکثر درهای خود را بسته اند و به مردم می گوید قلعه. اما به عنوان آنها را اخراج کارکنان بسیار کار تمیز کردن, تغذیه و راه رفتن — در حال سقوط به اسکلت خدمه است. در ضمن تصویب حوادث و جمع آوری اعانه — خون زندگی این غیر انتفاعی — لغو شده اند.

آن می تواند در یک زمان بدتر.

حتی قبل از coronavirus بحران لوئیس Quintanilla مدیر اجرایی جامعه انسانی از هرلینگن تگزاس بود که فرح برای بار دشوار است. مارس به طور معمول زمانی که حیوانات باردار و لاشبرگ ناخواسته بچه گربه ها و توله سگ شروع به نشان دادن.

"این واقعا خسته کننده برای بسیاری از پناهگاه خارج وجود دارد به دلیل این همه لیتر شروع به در آمدن به صورت روزانه — بر اساس ساعات روز: گاهی" Quintanilla می گوید.

متاسفانه او می گوید: زمانی که فضا را به شدت محدود و کشتن از سر ترحم تبدیل به یک ابزار کنترل جمعیت به کاهش تعداد حیوانات بیمار و ایجاد فضا برای افراد سالم.

به محض روشن شد پناهگاه قرار بود که نزدیک به دلیل ویروس Quintanilla و کارکنان خود را آنلاین رفت و شروع به شدت بازار را پرورش برنامه. آنها راه اندازی یک منظقه تصویب خدمات پس مردم می تواند به ماندن در اتومبیل های خود را.

او غرق شد پاسخ.

""سالم adoptable حیوانات [در حال حاضر] خارج می گوید:" Quintanilla. "ما کاهش کارکنان قادر به وقف توجه خود را به حیوانات که نیاز به مراقبت بیشتر شبیه به کسانی که مجروح یا بیمار است."

یک زمان از عدم قطعیت

قلعه می گوید پناهگاه هستند نیروبخش برای تکرار آنچه اتفاق افتاده در طول رکود اقتصادی سال 2008. همانطور که مردم از دست دادن شغل خود و احتمالا خانه های خود را خواهد شد بسیاری را مجبور به رها کردن حیوانات خانگی خود را.

حیوانات بهترین دوستان جامعه است کنار هم قرار دادن اورژانس حیوان خانگی بسته که شامل ملزومات اولیه مانند غذا و درمان برای کمک به مردم در حفظ و حیوانات خانگی خود را تا زمانی که آنها شغل خود را به عقب.

برای دیگران یک حیوان خانگی جدید ارائه می دهد ارائه می دهد یک راه برای کمک به سهولت جداسازی می آید که با دستور به پناهگاه در محل. حیوانات ارائه شرکت و راحتی در طول زمان از عدم قطعیت است. و مجبور به ماندن در خانه است که نه تنها مطلوب برای آموزش خانه, اما آن را می دهد انسان ها و حیوانات جدید مقدار زیادی از زمان برای پیوند.

بزرگنمایی این تصویر

جودی Dollenmayer گرفتن یک استراحت در یک پیاده روی با بید هاسکی-شکاری مخلوط و جدیدترین عضو خانواده اش است. باربارا صفحه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
باربارا صفحه

پناهگاه خود را در توسعه شنود گذاشته اند به آن.

برای جودی Dollenmayer از پوگکیپسی n. y. زمان درست بود.

"در پایان ماه فوریه آن را برای ما روشن است که ما نمی خواهم به سفر به مدت شش ماه یا بیشتر می گوید:" Dollenmayer. او و شریک زندگی خود را دیدم یک عکس از "بید" در سایت تصویب و بلافاصله ارسال می شود در یک برنامه برای هاسکی-شکاری مخلوط.

در مارس 14, تمرین های اجتماعی فاصله, Dollenmayer منتظر در یک کامیون انبار در کنتیکت برای یک کامیون حامل حدود 40 سگ از پناهگاه در آرکانزاس است.

"این یک مناسبت شاد با حدود ده خانواده دیگر استقبال جدید خود را سگ یا پرورش," او می گوید. "بید در حال حاضر حل و فصل را به خانه ما و قلب است."

خود را عضو جدید خانواده نیز به Dollenmayer یک دلیل بزرگ برای خارج شدن از خانه و پیاده روی های طولانی در طول تعطیل. "این بیشتر سرگرم کننده," او می گوید: "بیش از 2000 قطعه اره منبت کاری اره مویی پازل ما میز ناهار خوری."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب