"فرشتگان بدون بال' کمک به نجات یک زن و شوهر در 80s در از COVID-19

ساندرا پایانه نگاهها در او بیان او ترکیبی از تعجب و نگرانی است. سر خود را متمایل است. چشمان خود را جسته جسته ب

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

ساندرا پایانه نگاهها در او بیان او ترکیبی از تعجب و نگرانی است. سر خود را متمایل است. چشمان خود را جسته جسته برق زدن. پیشانی خود را بر استخوانی ،

"ما ازدواج کرده ام بیش از 60 سال" او می گوید. "من دیده ام هرگز باب گریه."

اما در این یکشنبه صبح در مه نشسته بر روی یک صندلی چرخدار در اتاق نشیمن او فکر کرد که او هرگز دوباره باب پایانه اشک بالا و بیش از بیش. آن اغلب اتفاق می افتد زمانی که او در مورد چگونه سپاسگزار او است. برای زندگی طولانی است. برای خود و خانواده دوست داشتنی. برای پرستاران که به او کمک کرد و ساندرا مبارزه با مرگ است.

"فرشتگان بدون بال" او آنها را بارها و بارها. زمانی که تغییرات خود را به پایان رسید, آنها وعده داده شده به انسان لقب "پاپا" است که آنها را از صبح که او را بهتر کنید. او "شوکه" او می گوید: "که کسی را لعنت بسیار است. و کار خیلی سخت است."

تبلیغات

در این دوره از یک هفته یا بیشتر در اوایل ماه مارس باب و ساندرا پایانه و خود را وسط دختر بتسی آلوده به این ویروس است که جاروب جهان, به کشته شدن صدها نفر از هزاران نفر از مردم هزینه میلیون ها شغل خود و محدود میلیونها نفر دیگر به خانه های خود در تلاش برای آوردن این بیماری همه گیر به پایان رسید.

بتسی, پایانه خوش شانس بود. او 60 تلویزیونی کمدی نویسنده است. او تا به حال یک مورد خفیف COVID-19 عملا هیچ نشانه, او گفت:, و صرف سه هفته قرنطینه در یک اتاق در خانه خود را به طوری که او نمی خواهد در معرض خانواده به این بیماری است نه درمان و نه واکسن.

Robert Borns exercises by walking laps around his living room

رابرت پایانه کمک توسط Matthew Huppert, RN, تمرینات راه رفتن دور اطراف اتاق نشیمن خود را روز پس از موفقیت در مبارزه با COVID-19.

(رابرت Gauthier / لس آنجلس تایمز)

اما ساندرا 83. باب 84. که باعث می شود آنها با توجه به آمار اولیه از چین در میان بیشتر مردم آسیب پذیر در این سیاره است.

تبلیغات

اوایل مجموع مرگ و میر برای این بیماری است 1.5% می گوید دکتر آلن Williamson, افسر ارشد پزشکی در آیزنهاور سلامت در رانچو مایراج که در آن زن و شوهر در بیمارستان بستری شد. برای افراد بالای 60 سال که بالا می رود به 4 درصد ، بیش از 70 حدود 8.5 درصد.

"اگر شما بیش از 80 آن را 13 درصد" او همچنان ادامه دارد. "من نمی خواهد می گویند که ما انتظار می رود آنها را به مرگ. اما 13 درصد مرگ و مير ترسناک در پزشکی است."

باب به نظر می رسد کمی مانند او بازیگر مورد علاقه در یکی از فیلم های مورد علاقه — کلینت ایستوود "Gran Torino." این است که اگر ایستوود در حال صرف چهار هفته در یک اتاق بیمارستان قطع شده توسط دو نانامی به بازی در واحد مراقبت های ویژه. اگر او تا به حال کاهش یافته است 20 پوند در مدت زمانی کوتاه و به سختی موفق به فرار بودن قرار داده بر روی یک دستگاه تنفس مصنوعی.

اگر مانند باب به عهده او بود و كانادا.

تبلیغات

"من فکر کردم من می خواهم آن را" باب می گوید: در یک هنوز هم صدای گوشخراش از بیماری و درمان است. "من می خواستم برای خداحافظی به من فرزندان و نوه ها."

Robert Borns exercises in a living room filled with family photos

باب پایانه و همسرش ساندرا بیمار روز قبل از 62 سالگرد عروسی.

(رابرت Gauthier / لس آنجلس تایمز)

'قفسه سینه من بود در آتش'

آن را نمیگیرد طولانی برای Bornses به درک که چیزی رفته بود وحشتناکی اشتباه است.

در مارس 4, آنها, مسیر خانه از یک کنفرانس در واشنگتن فرودگاه شلوغ بود. هواپیما بسته بندی شده بود و ساندرا نمی تواند متوقف کردن سرفه.

تبلیغات

"من سعی کردم خیلی به پوشش دهان من و همه چیز, اما من می دانستم که من بیمار بود و پس از آن," او می گوید. "سینه ام در آتش بود. ... باب تا به حال گلو درد, اما من واقعا بیمار است. و به طوری که آنها من را در بیمارستان برای اولین بار و تا به حال او را در خانه در انزوا."

ساندرا بستری شد آیزنهاور مرکز پزشکی در مارس 9, یک روز قبل از بیمارستان COVID-19 واحد باز برای کسب و کار. او whisked به یک فشار منفی در اتاق نوع معمولا این سایت متعلق به بيماران مبتلا به سل نگه می دارد که خاک و میکروب ها و ویروس ها را از فرار به بیمارستان ،

او به یاد ندارد از ورود به بیمارستان و یا بسیار در مورد او 13 روز وجود دارد. اما باب فراموش نمی روز او پذیرفته شد.

"رسانه ها بود و به تصویر کشیدن آنچه که فکر مشترک بود," او می گوید. "و به آنها گفت: شما می دانید که اگر شما در 70s شما را در دردسر هستید. به خوبی او را 83. من 84. من ترسیده بود. من نمی دانم چه شد رفتن به می آیند و آنچه که ما با آن مواجه شد."

تبلیغات

Robert and Sandra Borns, center, with daughters, Betsy Borns, left, and Stephanie Borns-Weil

رابرت و ساندرا, پایانه, مرکز, با دختران, بتسی, پایانه چپ و استفانی پایانه-ویل.

(رابرت Gauthier / لس آنجلس تایمز)

فقط روز بعد باب خود بیماری بدتر شده و بزرگش پرواز از ماساچوست به ماندن با او در رانچو مایراج. استفانی پایانه-ویل یک دامپزشک وارد شده در مارس 12. چون باب شد و در انزوا ماندند در بخش جداگانه ای از خانه و ارتباط برقرار کردن از طریق تلفن و یا صحبت از طریق ویندوز است که چشم پوشی Coachella Valley.

او مریض تر و مریض تر.

سپس در روز جمعه 13th, باب راه می رفت به اتاق خواب خود را به تصویب رسید و سقوط کرد. پایانه-ویل به نام دکتر خود. چرا که او به احتمال زیاد مثبت برای coronavirus باب نمی خواست دختر خود را به او رانندگی به بیمارستان و خطر آلوده کردن او ، آن را در زمان یک روز دیگر به ترتیب برای یک آمبولانس.

تبلیغات

"پس از سقوط در حالی که انتظار برای او را به رفتن به بیمارستان من مطمئن ساخته شده به خارج از پنجره زمانی که او از تخت به حرکت در اطراف خانه به طوری که اگر او باید سقوط دوباره من خواهد بود وجود دارد برای کمک به او گفت: پایانه-ویل که 61. "این خانه دارای بارهای از شیشه پس از آن آسان بود به دنبال او از اتاق به آشپزخانه و یا درب جلو جایی که من سمت چپ وعده های غذایی خود را برای او."

باب بستری شد آیزنهاور در مارس 14. به مدت هشت روز و در بیمارستان بستری شد در همان طبقه سه اتاق از هم جدا. آنها نه می تواند هر یک از دیگر. آنها از صحبت با تلفن. ساندرا مرخص شد در مارس 22.

این Bornses خود را جشن گرفتند 62 سالگرد عروسی در پایان ماه مارس هم جدا شده توسط چهار مایل و جهانی همه گیر.

ساندرا بود که روز recuperating در انزوا. دختران خود را تحویل داده و او سالگرد کارت به بیمارستان همراه با یک دسته گل و امیدوار است که هر دو را در رسیدن به مقصد خود را. زن و شوهر صحبت کرد و به طور خلاصه از طریق تلفن همراه.

تبلیغات

"من فکر می کنم ما هر دو احساس خوش شانس" باب می گوید. او مکث. چوک ، "که ما ازدواج هر یک از دیگر." یکی دیگر از مکث. یک آه بزرگ. "من فکر می کنم ما هر دو می دانیم که شما می توانید انجام تمام دنبال و تفکر و انتخاب, اما آن را به رول تاس. که در جهنم می داند چه اتفاقي مي افتد؟"

ساندرا grins. به نظر می رسد از روی علاقه در او ،

"شما ممکن است بخواهید بدانید که چه عشق ما تا به حال," او می گوید. "ما تا به حال دو فرزند قبل از ما ازدواج کرده بودند دو سال است. و 18 سال بعد ما تا به حال یک کودک است. ... شما می توانید آن را هنوز هم در عشق و یا بسیار مراقب باشید."

نهایی که کودک امیلی, پایانه, 43 بود که یک آشپز حرفه ای در نیویورک قبل از حرکت به رانچو مایراج.

تبلیغات

ساندرا می خندد و می خندد. "من فقط می خواهم به می دانم که او به من مدیون سالگرد حال حاضر."

و آنچه ممکن است باشد ؟

او فکر می کند برای یک لحظه. و می داند که باب در حال حاضر پرداخت می شود ،

"اوه, من, شوهر, صفحه اصلی," او می گوید: "بهترین هدیه ای است که من همیشه می تواند در جهان است."

تبلیغات

یک به نوبه خود برای بدتر

Robert and Sandra Borns

رابرت و ساندرا پایانه ها از خانه باقی می ماند در آیزنهاور بیمارستان پس از موفقیت در مبارزه با COVID-19.

(رابرت Gauthier / لس آنجلس تایمز)

اما این یک هدیه ساندرا تقریبا دریافت نمی کنند.

هنگامی که خود را در مارس 30 سالگرد روزی که Bornses فکر باب خواهد بود بازگشت به خانه هر روز که آنها می تواند خود را جشن نقطه عطف هم اگر کمی دیرتر از حد معمول است.

COVID-19 تا به حال ایده های دیگر. باب توسعه یک لخته خون در ریه, آنچه پزشکان در حال حاضر متوجه است که یکی از این ویروس کشنده ترین عوارض جانبی. او در چرخ عقب به مراقبت ويژه خود را برای اقامت دوم وجود دارد.

تبلیغات

قلب متخصصان در چین هشدار داد در ماه مارس در مورد افزایش خطر لخته شدن خون در بیماران مبتلا به COVID-19. روز چهارشنبه کالج آمریکایی قلب و عروق منتشر شده یک راهنما برای پزشکان در مورد تاثیر این رمان ویروس در لخته شدن خون و خونریزی وجود آن گفت که "اطلاعات بسیار محدود است."

"با این بیماری در حال اجرا به سرعت از طریق جهان بر این, آن را سخت برای به دست آوردن اطلاعات قطعی" گفت: آیزنهاور را ویلیامسون. به خصوص در مورد "اثر ویروس بر روی سیستم لخته شدن خون. ... بسیاری از آسیب از این ویروس در ریه ها است که ویروس خود را, اما کمی کوچک لخته شدن خون."

چهار روز پس از این پایانه' سالگرد به عنوان بتسی رانندگی بود به رانچو مایراج از لس آنجلس او گفت: پدر او انجام خوب است. اما درست پس از او وارد شدند او پدر و مادر بیمارستان نامیده می شود.

تبلیغات

باب گرفته شده بود به نوبه خود برای بدتر است. او دریافت حداکثر سطح اکسیژن ممکن است. گام بعدی بود که دستگاه تنفس مصنوعی.

او می خواست خداحافظی کند.

ساندرا و دو قدیمی ترین دختران بودند در اتاق نشیمن نه چندان دور از پیانو شلوغ با خانواده عکس.

"در برخی از نقطه من فقط من احساس من از دست دادن آن است و من نمی دانم که چرا" او بازگو. "من یهودی هستم و من تا به حال آنچه که من اسمش آمده-به-ابراهیم-و-آمد-به-موسی جلسه."

تبلیغات

"ما گفت: هر که ما را دوست داشت هر یک از دیگر."

باب صدای ضخیم با اشک.

"ما صحبت در مورد چگونه زندگی خوب بود. و من به آنها گفتم: "من فکر می کنم من انجام می شود.' و همه شروع به انجام. فکر کردم من رفتن به بهشت رفتن به یک فرصت برای دیدار با پدر و مادر من و ساندرا پدر و مادر و بستگان ما رفتن تمام راه برگشت به ابراهیم."

ساندرا به رختخواب رفت اما او نمی تواند از خواب. تلفن زنگ زد صبح روز بعد.

تبلیغات

"آن را در باب" او می گوید. "و او گفت:" بله می دانم, من احساس می کنم بهتر است'."

او می خندد.

شش روز بعد شوهرش به خانه آمد.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب