Angelenos مقابله با کروناویروس 'دوزخ' خرید صنایع دستی لوازم علف های هرز و اسلحه

مانند ناگفته انبوه که قبل از او Giulia راگوسا چشم به handprints از مرلین مونرو مجموعه در بتن در مقابل نقطه عطف

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

مانند ناگفته انبوه که قبل از او Giulia راگوسا چشم به handprints از مرلین مونرو مجموعه در بتن در مقابل نقطه عطفی در TCL چینی تئاتر در هالیوود است. راگوسا رو بر روی زانو های خود و محوری خود را کف دست راست که در آن فیلم آژیر یک بار انجام داد. "من نمی ترسم!" او اعلام کرد. "من جوان و قوی!"

بر خلاف انبوه که قبل از او 27 ساله از سان فرانسیسکو و سپس التماس دوست "دریافت ضد عفونی کننده دست از کوله پشتی من لطفا."

در اقدامات بزرگ و کوچک Angelenos و بازدید کنندگان از دور صدا یادداشت از اضطراب و امید و برخی از ترس به عنوان حل و فصل آنها به اولین روز رسمی ملی coronavirus اضطراری است.

پدر و مادر مواجه نگردند هنر و صنایع دستی لوازم دانستن فرزندان خود خواهد بود از مدرسه به خانه برای هفته ها. خانواده ها به دنبال مرطوب زیبایی هانتینگتون باغ در سن مارینو و مرور در سانتا مونیکا. زوج های بسته بندی شده در فروشگاه های مشروبات الکلی و گلدان مغازه ها به عنوان یکی Highland Park مشتری قرار داده و آن را "لبه این همه دیوانگی است." و مردم در صف برای خرید اسلحه — ترس که امروز اضطراری برای بهداشت عمومی ممکن است به نوبه خود به فردا را گسترده تر مدنی شکست.

تبلیغات

برای هر فرد پناه بی سر و صدا در خانه وجود دارد که دیگران هنوز هم مبارزه برای تامین آنها وارد چه احساس مانند آن می تواند یک محاصره طولانی. یک Highland Park مرد گفت: هم اتاقی خود دیده بود دو زنان شروع کشتی در داخل یک فروشگاه پس از یک عطسه و موفق به پوشش او را بینی. در تورانس یک رزومه مدیر برطرف شد او تا به حال برای تحمل و قدرت به مبارزه با او می شنیده شکست در یک سوپر مارکت همسایه حتی اگر او گفت که در خود فروشگاه "آن بوده است دوزخ."

"آن را مانند بیدار شدن از خواب به یک واقعیت جدید است. محدودیت وجود دارد در حال حاضر به آنچه که شما می توانید در زندگی حداقل برای زمان حال" به گفته دیوید Freid به عنوان او تور هانتینگتون باغ برای گرفتن یک استراحت از خود "انزوا" با دوست دخترش, جنیفر Tocquigny. "و آن را احساس می کند چرا که ما نمی دانیم که چه مدت آن را برای رفتن به برای همه چیز به عقب بر گردیم در مسیر."

یادآوری این ویروس است که باعث COVID-19 کشیده از نور-در-گردشگران پیاده روی مشاهیر هالیوود به meandering سوپر مارکت خطوط به بزرگراه عمدتا عاری از ترافیک شامل Caltrans تابلوهای پیام که اعلام کرد: "COVID-19. کمتر بیشتر است. جلوگیری از تجمعات."

تبلیغات

Angelenos در طول دهه را تحمل متعدد در شرایط اضطراری — آتش سوزی و زلزله و شورش — اما آنها به طور کلی با آنها مقابله جمعی گاهی اوقات در سایت های تخلیه و یا مراکز اجتماعی. اما با اجتماعی فاصله مورد نیاز برای جلوگیری از گسترش این coronavirus بسیاری از آنها تا به حال هیچ جایی از پناه دیگر به دنبال برخی درمان های خرده فروشی.

یک BevMo فروشگاه در ارریو پارکوی در پاسادنا گزارش شده است که فروش دو برابر شده و باقی مانده تند شنبه. سبز زمین جمعی قابلمه فروشگاه در هایلند پارک کرده بود مشتریان به انتظارنشسته بودند تا آرنج به آرنج.

فیلیپ یک پرستار ثبت شده در سمت چپ داروخانه با یک کیسه علف های هرز و اعلام کرد "هیچ کس می خواهد برای رفتن از طریق قرنطینه هوشیار است."

این مجموعه گیاهان خشک گیاهدان درمانگاه ماری جوانا در خیابان فرناندز در لس آنجلس حتی سعی خود را لحظه ای ارائه ماسک صورت با هر خرید. آنها با برچسب "کرونا رایگان مجموعه گیاهان خشک گیاهدان."

"مردم نمی خواهند به مراقبت در مورد کوروناویروس و یا تماشای اخبار ناراحت کننده در مورد آن در تلویزیون" گفت: Breanna Lucier سخنگوی کسب و کار. "آنها فقط می خواهید برای خنک کردن با Netflix و برخی از علف های هرز."

در مربا بسته بندی شده مشروب emporiums نه همه مشتریان به دنبال وزوز دور coronavirus رکود. برخی در BevMo فروشگاه در شهر هم می خواستم 120-اثبات Everclear یک دانه الکل نام تجاری برای پر کردن دیگر نیاز است.

"کلمه به سرعت در حال گسترش است که در 120 اثبات یا 60 درصد الکل آن می توانید با کشتن هر یک جوانه وجود دارد خارج وجود دارد" گفت: مدیر فروشگاه پل Pabich. "ما تا به حال 24 بطری های در سهام در روز دوشنبه و همه آنها به فروش می رسد پنج شنبه."

تکان appreciatively, به خالی کردن قفسه متعلق به بطری Everclear ($19.99 در هر) Pabich شانه ای بالا انداخت و افزود: "این راه جهان در حال حاضر ما در حال ساخت یک پول کمی از آن را."

تبلیغات

برای پدر و مادر به خصوص کسانی که با کودکان خردسال, چشم انداز هفته بدون مدارس و مهد کودک به نظر میرسید. بسیاری از آنها را واصل به Michaels عرضه هنر در پاسادنا در روز شنبه به دنبال تهیه مواد برای پر کردن روزهای آینده.

ناتاشا Wooldridge, 30, گفت: او را به اشغال خود نزدیک 3 ساله پسر آشر در حالی که تلاش برای نگه داشتن تلفن فروش مد کار رفتن.

"من عصبی آن را به آخرین طولانی تر از دو هفته است. آن را کمی وحشتناک" گفت: Wooldridge با خنده. "او بسیار فعال است به طوری که cooped در داخل خانه آن را ایده آل نیست."

بیشتر جمعیت بالغ به دنبال آرامش از نوع دیگر در Videotheque تصویری فروشگاه در ساوت پاسادنا. کسب و کار تا به حال شروع به پریدن کرد به طور قابل توجهی با مشتریان علاقه "آسایش" کلاسیک مانند "آواز در باران" و "صدای موسیقی" گفت: صاحب علامت رایت.

"مردم به طور معمول ممکن است به اویختن در یک نوار با افراد دیگر" رایت گفت. "در حال حاضر آنها فقط hunkering پایین و اقامت دنج."

یکی از مشتری ند قیمت آماده شد rewatch یک آکیرا کوروساوا کلاسیک "تاج و تخت از خون." سپس او گفت: او می خواهم پر کردن بیش از اضافه شده با یک تاخیر صفحه اصلی بهبود کارهای عادی و روزمره — نقاشی آشپزخانه خود را.

"برخی از مردم می گویند این انزوای اجتماعی overreaction اما آنچه زیاده ؟" قیمت بازنشسته از فیلم کار مرمت در برادران وارنر "شما در حال انجام این کار برای افراد دیگر به طوری که آنها می توانید خوب باشید."

در روز شنبه تعداد تایید coronavirus موارد ایالت افزایش یافته بود اضافی 41 به 288 کل با 54 از این گزارش در لس آنجلس.

تبلیغات

با وجود این یادآوری برای مردم را به نگه داشتن شش پا از غریبه ها جدید اجتماعی فاصله دستورالعمل از مقامات بهداشت عمومی نمی تواند نگه داشتن مردم به دور از مورد علاقه چند ثابت شده.

در پورتو شیرینی و کافه در گلندیل بیش از 100 نفر منتظر وعده های غذایی و شیرینی.

"آره, من درک می کنم این است که دقیقا نمی اجتناب از اجتماعات بزرگ گفت:" آریل دیاز لس فلیز به عنوان او منتظر مجموعه ای از کیک و شیرینی. "اما مواد غذایی خوب است, بنابراین من شانس من."

در جنوبی پاسادنا-سن مارینو YMCA 7 صبح کلاس چرخش جلب هشت نفر. که در سمت چپ به اندازه کافی باز دوچرخه بنابراین بسیاری از ورزشکاران می تواند اقامت شش فوت از هم جدا.

"من نگران نیستم. من موش بدنسازی. من در اینجا سه ساعت روز" گفت: بتی Hanson, 72 که رفت و درست از این کلاس به گروه های قلبی ، "همه ما برای سالم ماندن."

اما کارگران در Y گفت: YMCA از شهر لس آنجلس بود دستور تعطیلی کلاس های گروه همانطور که از دوشنبه. اگر Y بسته کردن در دسترس نباشد ؟ هانسون متعهد او خواهد بود ترک L. A. برای او خانه دوم در آریزونا.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

بیشتر رایج بودند صحنه های از مکان های تجمع بیبهره عادی خود جمعیت. این ArcLight Cinemas محل در پاسادنا بود تقریبا خالی شب جمعه با میان وعده شمارنده تقریبا بی ثمر. که به معنای چند مراجعان می تواند خود را حفظ فاصله; تئاتر آغاز کرده بود یک سیاست جدید فروش صندلی تنها در هر ردیف.

در Bowlero کوچه بولینگ داخل آرکادیا را وستفیلد سانتا آنیتا بازار فقط دو نفر از 36 خطوط در استفاده از شنبه بعد از ظهر. ردیف گذرگاه طاقدار بازی ها خالی ایستاده بود.

"در حال حاضر ما فقط در یک زمان از وحشت گفت:" روبرتو کالدرون 35 ساله مددکار اجتماعی بود که عادت کرده اند به دیدن خطوط ماجرا. "مردم در حال تماشای تلویزیون و آنها آماده شدن برای بدترین و آنها را ترک نمی کنند."

به طور معمول جوشان بلوار هالیوود نیز رفت و آرام در روز شنبه.

"معمولا این پیاده رو یک رودخانه از مردم 30 نفر عمیق" گفت: سوغات فروشنده نیک بروکس, 34. "اما در حال حاضر برای اولین بار من یک دید واضح و روشنی تمام راه را به پایین به خیابان کوهستانی یک چهارم مایل دور."

بروکس تلفظ کسب و کار 100%. "من کار کرده ام این گوشه هفت سال" گفت: "من هرگز دیده می شود در این کند."

دیگران تا به حال تیره تر نمایش از روز پیش.

در این Martin B. Retting فروشگاه تفنگ در کالور سیتی یک خط از مشتریان آینده نگر کشیده بیرون. داخل آنها ایستاده بود و شانه به شانه در حال انتظار تا پنج ساعت برای سرویس. سریع-کامیون مواد غذایی در زمان سفارشات در محدود کردن. یک مشتری که نام خود را نمی دهد گفت: او می ترسید که "خدمات ملکی شکسته خواهد شد."

یکی دیگر از 39 ساله جان گور گفت: مردم تا به حال به آماده شود برای محافظت از خود.

"سیاستمداران و ضد تفنگ مردم به ما گفته اند برای طولانی ترین زمان است که ما لازم نیست اسلحه" او گفت:. "اما در حال حاضر بسیاری از مردم واقعا می ترسم و آنها می توانند این تصمیم خود را دارند."

دکتر که خواهد بدهد فقط نام کوچک خود را ری گفت: او بیش از حد احساس یک تفنگ خواهد برآوردن نیاز خود را برای محافظت از.

ری گفت: او در نظر گرفته شده برای خرید یک تفنگ دستی, احتمالا یک Glock اما او مطمئن بود و با این خطوط پس از او برنامه ریزی شده به آمده به عقب در زمان دیگری.

"من یک خانه و یک خانواده است و آنها نیاز به حفاظت اگر اوضاع بدتر شود."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن