لنگرگاه ساکنان دنبال مجسمه حذف از اروپا اکسپلورر

ANCHORAGE, آلاسکا - برخی از ساکنان آلاسکا را سوال که آیا یک مجسمه از یک اکسپلورر در مرکز شهر انکوریج باید حذف

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - برخی از ساکنان آلاسکا را سوال که آیا یک مجسمه از یک اکسپلورر در مرکز شهر انکوریج باید حذف به عنوان آثار تاریخی و ارقام در حال برچیده سراسر کشور است.

مجسمه کاپیتان جیمز کوک که به آلاسکا در سال 1778 در آنچه در حال حاضر شناخته شده به عنوان شاهزاده ویلیام صدا و طبخ ورودی در حالی که جستجو برای Northwest Passage به عنوان یک اکسپلورر برای دولت بریتانیا به Anchorage Daily News گزارش شده است.

آشپز و خدمه اش برای اولین بار اروپایی ها به پا مجموعه در منطقه بودند و با اعتبار کشف زمین است که در حال حاضر ساکنان توسط مردم بومی.

مجسمه واقع در مرکز شهر را با وضوح پارک بود یک هدیه از نفت شرکت نفت انگلیس به این شهر به عنوان بخشی از آمریکا جشن دویست ساله جشن در سال 1976 و توسط یک ماکت از یک در لنگرگاه خواهر شهرستان از Whitby, انگلستان است.

لنگرگاه شهردار اتان Berkowitz گفت که او می خواهم به تغییر یادبود موافقت با لنگرگاه شهر خواهر کمیسیون که پیشنهاد تعامل با جامعه به تصمیم می گیرید که چگونه برای تغییر این بنای تاریخی را نیز منعکس تاریخ بومیان آلاسکا.

"این کمیسیون را به رسمیت می شناسد که این مجسمه به تنهایی مانع از تاریخ مردم بومی در آنچه در حال حاضر لنگرگاه" این کمیسیون گفت: در نامه ای دوشنبه. "به جای حذف مجسمه کمیسیون احساس می کند در این وضعیت می تواند ابزاری به عنوان یک فرصت برای حمایت از یک مثبت گفتگو میان ما و خواهر ما شهر Whitby و همچنین ادامه گفتگو و آموزش و پرورش در میان لنگرگاه متنوع مردم است."

برخی از ساکنان در ادامه به صورت مجسمه را برداشت و گفت آن را نمی ممکن است امن متصل به پایگاه خود را. دیگران خواسته اند Berkowitz و رئیس پلیس جاستین عروسک برای محافظت از مجسمه به محافظت از آن را از در حال تخریب.

"به نظر من در نظر گرفتن مجسمه یک فرصت از دست رفته. در یک دنیای ایده آل, مجسمه هرگز بالا رفته گفت:" هارون لگت بومی روستای Eklutna جمهور, Anchorage موزه سرپرست و عضو کمیسیون. "ما می خواهیم برای دیدن اطلاعات بیشتر وجود دارد, ما می خواهم به اذعان وجود دارد اما ما لزوما می خواهید برای دیدن مجسمه در نظر گرفته شود."

وی افزود: "با در نظر گرفتن پایین مجسمه را تغییر نمی دهد نام این هتل در سراسر خیابان و یا طبخ ورودی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب